home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Spillererfarings-Tråden FM12
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Spillererfarings-Tråden FM12  (Læst 62579 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Spillererfarings-Tråden FM12
« : 31 Okt 2011, 13:35 »

Var helt rystet da jeg ikke kunne finde denne tråd til FM12 Smiley

Men er der nogle der har erfaringer med Marvin Martin?
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #1: 31 Okt 2011, 13:51 »

I mit Dortmund save har Man Utd købt ham for 140 mio.

Han spillede 10 kampe i sæsonen for dem, til en gns. karakter op 7.07? Det er hvad jeg har set til ham, har ikke selv prøvet med ham Smiley

Så har jeg et spørgsmål til dig! Wink

Jeg spiller pt. med Dortmund, som tidliger nævnt.

Shinji Kagawas kontrakt udløber om 1 år, han vil ikke forlænge pt. skal jeg satse på at han vil forlænge til vinter, sådan så ingen klubber kan få ham på fri transfer.

Eller skal jeg sælge ham nu, og få et så stort udbytte jeg kan og erstatte ham med Christian Eriksen? Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #2: 31 Okt 2011, 15:10 »

I mit Dortmund save har Man Utd købt ham for 140 mio.

Han spillede 10 kampe i sæsonen for dem, til en gns. karakter op 7.07? Det er hvad jeg har set til ham, har ikke selv prøvet med ham Smiley

Så har jeg et spørgsmål til dig! Wink

Jeg spiller pt. med Dortmund, som tidliger nævnt.

Shinji Kagawas kontrakt udløber om 1 år, han vil ikke forlænge pt. skal jeg satse på at han vil forlænge til vinter, sådan så ingen klubber kan få ham på fri transfer.

Eller skal jeg sælge ham nu, og få et så stort udbytte jeg kan og erstatte ham med Christian Eriksen? Smiley

Så ville jeg vælge løsning nummer 2 Smiley
Eriksen vil jeg mene har bedre potentiale.
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #3: 31 Okt 2011, 15:27 »

Så ville jeg vælge løsning nummer 2 Smiley
Eriksen vil jeg mene har bedre potentiale.


Tak for det! Smiley

Christian Eriksen synes Napoli var mere interessant end Dortmund desværre Skuffet

Og jeg kan simpelthen ikke få solgt Kagawa, der står bare at en masse store internationale klubber som interesseret, men de siger at hans lønkrav lige er en tand over det niveau de er villige til at betale? :s

Disse klubber er bla. Man Utd osv. de burde da have kapital til at betale mindst 200k pr. uge?
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #4: 31 Okt 2011, 15:37 »

Tak for det! Smiley

Christian Eriksen synes Napoli var mere interessant end Dortmund desværre Skuffet

Og jeg kan simpelthen ikke få solgt Kagawa, der står bare at en masse store internationale klubber som interesseret, men de siger at hans lønkrav lige er en tand over det niveau de er villige til at betale? :s

Disse klubber er bla. Man Utd osv. de burde da have kapital til at betale mindst 200k pr. uge?

Ja det har du ret i.

Men du kan være helt sikker på at han forlanger mere end 200k når en klub som United henvender sig Smiley



Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #5: 31 Okt 2011, 15:57 »

Ja det har du ret i.

Men du kan være helt sikker på at han forlanger mere end 200k når en klub som United henvender sig Smiley


Ja, i know.

Men det burde da stadig ikke være noget problem for dem hvis de som sagt har "stor" interesse?

Logged

Brando
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #6: 01 Nov 2011, 14:11 »

Jeg er i gang med første sæson er nået til feb 2012. I går kom det frem at Daniel Agger er utilfreds med Liverpools resultater, og ønsker at komme væk fra klubben. Jeg lavede en forespørgelse på deres pris og fik at de ville have 75Mio DKK for ham.
Er der nogen der kan fortælle om han er pengene værd?
« Seneste Redigering: 01 Nov 2011, 14:22 af Brando » Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #7: 01 Nov 2011, 14:50 »

Jeg er i gang med første sæson er nået til feb 2012. I går kom det frem at Daniel Agger er utilfreds med Liverpools resultater, og ønsker at komme væk fra klubben. Jeg lavede en forespørgelse på deres pris og fik at de ville have 75Mio DKK for ham.
Er der nogen der kan fortælle om han er pengene værd?

Han er pengene værd. Mit midterforsvar består af Agger og Coates. Agger har både de mentale stats og fysikken med sig til trods for tackling, markering og hovedstød ikke er i top. Han er et godt køb til 75 mio.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #8: 01 Nov 2011, 14:54 »

Jeg er i gang med første sæson er nået til feb 2012. I går kom det frem at Daniel Agger er utilfreds med Liverpools resultater, og ønsker at komme væk fra klubben. Jeg lavede en forespørgelse på deres pris og fik at de ville have 75Mio DKK for ham.
Er der nogen der kan fortælle om han er pengene værd?
Nu har jeg ingen erfaring med Agger i Manager, men jeg vil mene at han er en ganske kompetent spiller, hvem er du?

Ofte vil det være sådan, at du kan presse dem ned i pris, når de har angivet salgsprisen.
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #9: 01 Nov 2011, 15:16 »

Agger er helt klart pengene værd, og han er faktisk den i mit forsvar der er mindst skadet (bortset fra Wilson), så god stabil spiller Thumbs Up
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #10: 01 Nov 2011, 15:21 »

Agger er helt klart pengene værd, og han er faktisk den i mit forsvar der er mindst skadet (bortset fra Wilson), så god stabil spiller Thumbs Up

Han er helt klart pengene værd.
Men du er heldig kan jeg høre, for han kan virkelig også være en spiller der kun er klar 50 % af sæsonen ! Smiley
Logged

Brando
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #11: 01 Nov 2011, 20:08 »

Nu har jeg ingen erfaring med Agger i Manager, men jeg vil mene at han er en ganske kompetent spiller, hvem er du?

Ofte vil det være sådan, at du kan presse dem ned i pris, når de har angivet salgsprisen.

Jeg er Juventus...
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #12: 01 Nov 2011, 20:19 »

Køb ham. Tror han ville være god med Chiellini
Logged

Manchester United

tau
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #13: 01 Nov 2011, 21:44 »

Tak for det! Smiley

Christian Eriksen synes Napoli var mere interessant end Dortmund desværre Skuffet

Og jeg kan simpelthen ikke få solgt Kagawa, der står bare at en masse store internationale klubber som interesseret, men de siger at hans lønkrav lige er en tand over det niveau de er villige til at betale? :s

Disse klubber er bla. Man Utd osv. de burde da have kapital til at betale mindst 200k pr. uge?

Jeg opsnappede Kagawa på fri med Sunderland, Han forlangte 600k + 20mio, men han gør det nu også godt for mig Smiley
Logged

krølle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #14: 02 Nov 2011, 12:28 »

vil gerne have en guide på rodwell og fellaini? jeg ved ikke hvordan jeg skal bruge dem, de spiller vildt elendigt begge to...
« Seneste Redigering: 02 Nov 2011, 22:17 af krølle » Logged

... U ain't got a minute.

Sider: [1] 2 3 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010