home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:23:17 andersnomanni Blogs SAF Challenge
12 Mar 2025, 23:26 g00n Træningsbanen Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
Antal Registrerede Brugere: 23540
  0 Brugere, 640 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Kerniol
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Spillererfarings-Tråden FM12
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Spillererfarings-Tråden FM12  (Læst 71493 gange)
Cesc
Landsholdsspiller

Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #240: 08 Jun 2012, 14:32 »

Jeg er lidt i tvivl om Wojciech Szczesny bliver så god en keeper som jeg håber på i mit Arsenal save. Hans 15 i 'Excentrisk' går mig lidt på.

Synes han dropper lidt engang i mellem, og nu er Real Madrid ude efter ham.

På den anden side, laver han også et par gode ting - og alderen er jo på hans side.

Skal jeg fortsætte med ham? Eller skal jeg hente en Akinfeev eller noget i den stil? 

Risom
Manager

« Svar #241: 08 Jun 2012, 14:34 »

Jeg er lidt i tvivl om Wojciech Szczesny bliver så god en keeper som jeg håber på i mit Arsenal save. Hans 15 i 'Excentrisk' går mig lidt på.

På den anden side, laver han også et par gode ting - og alderen er jo på hans side.

Skal jeg fortsætte med ham? Eller skal jeg hente en Akinfeev eller noget i den stil? 

Hvis det er første sæson, så hent Adler på fri  Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #242: 08 Jun 2012, 14:35 »

Hvis det er første sæson, så hent Adler på fri  Smiley

Det er desværre for sent Wink

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #243: 08 Jun 2012, 14:46 »

Gode erfaringer med ham sådan! Klassespiller, der var en stor grund til jeg vandt PL med Newcastle i anden sæson! ;-)
Tak, men nuppede Yann M'Vila i stedet for Opstemt Jeg har altid gerne ville have ham, så jeg tog chancen.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #244: 08 Jun 2012, 14:48 »

15 i 'Excentrisk" ser jeg kun som en god ting. Det at han dropper, er nok grundet hans stadig unge alder - afgørende hvad årstal du er i. Egenskaben 'Excentrisk' afgør eller vurderer ikke kun hvor meget en målmand dropper eller kvajer sig, men teoretisk set hvor meget hans målmandsspil samt attitude afviger sig fra det gennemsnitlige og almindelige opførsel. I bund og grund er målmænd med høj excentricitet villige til at lave enormt gode redninger, vanvittigt gode udkast/udspark eller storme med frem på et indkast 5 min. før slutfløjt.
Det jeg prøver at sige er, at 15 i 'Excentrisk' i og for sig er et godt antal, da jeg vil vurderer at det lige akkurat ikke er nok til at han går med frem på indkast osv, som min gamle keeper gjorde. Hans drop skyldes nok hans unge alder.

Thaurat al Shabab

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #245: 08 Jun 2012, 14:50 »

Mfsjovhat @
Den måde jeg har forstået egenskaben "Excentrisk" på er, at det er fx noget som Barthez. At han kan lave den ene superredning og derefter blive lavet tunnel på.

Anfield Road
Manager

« Svar #246: 08 Jun 2012, 14:54 »

excentrisk mener jeg svarer lidt til den egenskab der hedder flair. altså hans evne til at gøre det uventede. for en målmand vil det altså sige at han lige pludselig hiver en verdensklasse redning op af posen. så her må jeg nok erklære mig enig med Cesc.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #247: 08 Jun 2012, 14:59 »

Mfsjovhat @
Den måde jeg har forstået egenskaben "Excentrisk" på er, at det er fx noget som Barthez. At han kan lave den ene superredning og derefter blive lavet tunnel på.

Sådan tror jeg ikke helt det fungerer  Wink

Altså ordet "Excentrisk eller Excentricitet" vurderer hvor meget noget/nogen afviger fra det gennemsnitlige eller almindelige. Om det gennemsnitlige indbefatter tunneller i FM-regi kan jeg ikke svare dig på, men af erfaring kan jeg roligt fortælle dig, at 15 intet problem er, så længe din målmand er erfaren. Luciano fra Groningen og Copa fra Lokeren er begge målmænd jeg har haft med at gøre (18+ Excentrisk) og deres store tendens var, at storme med frem på diverse indkast og hjørnespark selvom strategien lød på "Standard" derudover kunne de også godt lide at drible et stykke uden for feltet, hvorefter de afleverede bolden. Der var intet besynderligt over deres målmandsspil.  

Thaurat al Shabab

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #248: 08 Jun 2012, 19:36 »

Brøndby står lige pt til at rykke ned. Er der nogle af deres talenter eller spillere som er værd at hente? Spiller selv med AaB, og orker ikke at scoute allesammen Peace

[Min signatur er for stor]

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #249: 08 Jun 2012, 19:45 »

Jeg har med succes i Midtjylland hentet Patrick Olsen.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #250: 08 Jun 2012, 20:00 »

Jeg ved godt at dette spørgsmål bør være postet inde under "Træningsbanen", men hvad har i bedst erfaringer med? "Kantspiller" eller "Indvendig Angriber"? Det skal lige siges, at jeg spiller med en enlig angriber på toppen i form af skotske Steven Fletcher.
Hvordan ville i bruge jeres kanter?

Thaurat al Shabab

Arny
Juniorspiller
**

« Svar #251: 12 Jun 2012, 22:22 »

Jeg ved godt at dette spørgsmål bør være postet inde under "Træningsbanen", men hvad har i bedst erfaringer med? "Kantspiller" eller "Indvendig Angriber"? Det skal lige siges, at jeg spiller med en enlig angriber på toppen i form af skotske Steven Fletcher.
Hvordan ville i bruge jeres kanter?

Jeg har klart størst succes med "Indvendig angriber", når jeg spiller med en enlig angriber Smiley man scorer mange flere mål Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #252: 14 Jun 2012, 23:20 »

Hej.. første sæson - jeg er Ajax.. Smiley

Jeg vil meget gerne have fat i to nye kantspillere og til venstrekanten forstiller jeg mig Ola John fra Twente.. Hvad er en fair pris for ham? Til højrekanten har jeg kig på Luciano Narsingh fra Heerenveen og Leandro Bacuna fra Groningen..

Hvad er en fair pris for de tre og hvem er bedst af Narsingh og Bacuna.. ?

Be' om hjælp.. gerne hurtigt! sidder i spillet nu Thumbs Up

På forhånd tak Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #253: 14 Jun 2012, 23:44 »

Anyone?

- Veni, vidi, vici -

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #254: 15 Jun 2012, 08:26 »

15 i 'Excentrisk" ser jeg kun som en god ting. Det at han dropper, er nok grundet hans stadig unge alder - afgørende hvad årstal du er i. Egenskaben 'Excentrisk' afgør eller vurderer ikke kun hvor meget en målmand dropper eller kvajer sig, men teoretisk set hvor meget hans målmandsspil samt attitude afviger sig fra det gennemsnitlige og almindelige opførsel. I bund og grund er målmænd med høj excentricitet villige til at lave enormt gode redninger, vanvittigt gode udkast/udspark eller storme med frem på et indkast 5 min. før slutfløjt.
Det jeg prøver at sige er, at 15 i 'Excentrisk' i og for sig er et godt antal, da jeg vil vurderer at det lige akkurat ikke er nok til at han går med frem på indkast osv, som min gamle keeper gjorde. Hans drop skyldes nok hans unge alder.
Vil nu give Cesc og Anfield Road ret - excentrisk handler om hvor flagrende han er og oftere ses på skovtur end en "alm." keeper. Hvem husker ikke Bruce Grobbelaar, Barthez og Chilavert - de havde nær 20 i excentricitet og sås ofte væk fra stregen. Spillere, træner og fans var tossede når det kiksede (kostede mål), men geniale var de jo også tit!

Selv har jeg spillet maaange sæsoner med Gomes fra Spurs - han har 18 - og har nu aldrig set ham gå med frem andet end på hjørnespark i overtiden. Måske hans rolle som sweeperkeeper (def) skulle være att. i stedet for - dét tror jeg du har gjort. Gomes har altid været rimelig pålidelig for mig - så tænker det for dig som træner handler om at håndtere hvilken type keeper du har på kassen - satser du på det sikre som Tottenham gjorde ved at hente Friedel eller tør du satse på Gomes, der den ene kamp er genial og næste kamp er gal? Op til dig (ja, ham der spurgte til Arsenals keeper Thumbs Up)

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010