home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 563 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Juventus
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Juventus  (Læst 23996 gange)
drughi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Juventus
« : 26 Okt 2011, 16:03 »

Er som altid starte op med Juventus. Holdet har efter en aktivt transfermarkede, fået sig en rimelig bred og god trup.  Milan og Inter er dog stadigvæk de klare favoritter til mesterskabet.

Transfer:
I mit første transfer vindue, var jeg på udkig efter en venstreback og angriber(havde slet ikke brug for en, men det er tradition at købe Sanogo inden andre får fingerne i ham). Jeg endte med at købe Boilesen og Sanogo, og havde derefter 7,5 mil Pund tilbage, som jeg prøvede at hente Atommyren(Giovinco) hjem fra Parma for. Dette lykkedes ikke, hvilket giver ret god mening når jeg nu har fulgt ham i 1 sæson, hvor han har været outstanding for Parma.


Taktik:
Jeg startede ud med at spille en 4-3-2-1, med en flad midtbane(ikke som Barcelona) og med venstrekanten som inside forward. Dette gik godt, indtil det ikke gik så godt mere!! Det vil sige jeg var ubesejret i 10 kampe og løb så ind i 4 kampe uden sejre og med et hold der absolut intet skabte. Da det kriblede  i mine fingre for at spille min fortrukne opstilling( 4-3-1-2) skiftede jeg secondary taktik til at være min primære. Dette skete også på baggrund af at jeg havde signet Christian Eriksen fra 1.Januar.

Og her er jeg så nu. Har 8 kampe tilbage og 8 point op til Milan på 1.pladsen. En fin sæson, men syntes ikke rigtigt min midtbane sprudler som den burde (Marchisio, Pirlo, Vidal). På trods af det, så har resten af mit hold spillet fint, og min absolut bedste spiller og spilleren med bedste gennemsnit for ligaen, min højreback Lictesteiner. Jeg er dog pænt træt af at har scoret 10 selvmål i 30 kampe!!!!!

Som fremtiden ser ud, så regner jeg med at få en del flere penge til spillere i den nye sæson, end i forrige(13.5 mio Pund som titel udfordre, og efter lønbudgettet er blevet reguleret). Jeg skal havde fat i nogle flere gode centrale midtbanespillere, og måske en klasseangriber mere.
Derudover skal jeg havde solgt mine kanter, da jeg simpelthen ikke orker at høre dem pive over de ikke spiller!! Den eneste af mine angribere over 30 år,  jeg forventer at beholde er Del Piero, som ikke har ytret at han smider støvlerne på hylden endnu.

Jeg håber meget der er andre der gider smider deres erfaringer op med Juventus. Hvis i har spørgsmål, så skriv dem endelig.
Logged

JacobSvarrer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #1: 26 Okt 2011, 20:45 »

Hej, jeg er også startet med Juve. Jeg fører ligaen ganske klart med 9 point ned til Napoli. Jeg er også i finalen i cuppen. Så alt flyder problem frit.
Det eneste køb jeg lavede var at hente en ny angriber - nemlig Doumbia fra CSKA MOSCOW, jeg kan stærkt anbefale det, da han bomber for sygt Opstemt
Logged

DAVID VILLA = BOMBER

JacobSvarrer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #2: 29 Okt 2011, 18:22 »

Første sæson færdig vandt både liga og cuppen. vandt med 3p ned til Napoli.
spørg gerne om screenshots :_)
Logged

DAVID VILLA = BOMBER

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #3: 31 Okt 2011, 10:39 »

Første sæson færdig vandt både liga og cuppen. vandt med 3p ned til Napoli.
spørg gerne om screenshots :_)

må jeg se din taktik og start 11'er   Cool
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #4: 31 Okt 2011, 17:22 »

Jeg har problemer med skader :/ Ellers går det nogenlunde Smiley Har 14 point efter syv kampe, med 2 op til førstepladsen Smiley
Logged

Brando
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #5: 03 Nov 2011, 13:14 »

Jeg har lige vundet mesterskabet med 4 kampe igen, så det er bare fedt.
Har haft en stime på 15 sejre i træk i ligaen. Jeg skaber så mange chancer.

Hvis der er nogen der vil have taktik eller screenshots, så sig til.

Det bedste køb jeg har lavet er Jan Vertongten (staveplade) til det centrale forsvar. Måtte slippe 70M DKK for ham.

Nu er planen at jeg skal finde den "dårligste" besatte plads, og købe en verdensklasse spiller, hvis det er muligt.

Logged

Brando
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #6: 07 Nov 2011, 19:45 »

Jeg har problemer med at få Elia til at være lige så god, som hans tal viser han skal være. Er der nogle gode råd?
Logged

SkerderG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #7: 07 Jan 2012, 17:06 »

Er også startet med den gamle dame funny jeg ligger nr.1 efter seks kampe med 16 point.
jeg stiller op i en 4-2-3-1 med flydende og kontroller. hvis nogle vil vide mere spørg i bare Cool
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #8: 16 Jan 2012, 19:02 »

Overtog Juventus i juli 2013 efter 2 gode år i Porto med bla. Champions League sejr i 1 sæson. Er nu i 2016 og har vundet Serie A 2 år i træk. Klubben er blevet overtaget af ingen mindre end Pavel Nedved, som har spyttet ok med penge i klubben. Har haft et transferbudget på omkring 350 de sidste par år, og har skiftet godt ud i truppen. Holdet ser sådan her ud:

Benaglio
Corchia - Chiellini - Kjær - Barraza (regen)
Moussa Sissoko - M'Vila
Krasic - Pato (regen) - Babel/Kagawa
Abel Hernandez

Abel Hernandez har virkelig været giftig, og har scoret 56 mål i 96 ligakampe. Babel og Kagawa blev begge hentet på fri transfer, og har været kanon gode, især Babel har holdt i stabilt niveau i 3 sæsoner. Barraza blev købt som 18-årig for 10 mio og gik ind som fast mand på holdet med det samme, han er nu 20 år og 55 mio værd. Sissoko og M'Vila er lige kommet til klubben, Sissoko på fri og M'Vila for 350 mio, og de udgør en GIFTIG midtbane. Går helt klart efter CL succes igen, og synes ikke det er helt umuligt.
« Seneste Redigering: 16 Jan 2012, 19:18 af MichaelHarlev » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #9: 13 Apr 2012, 15:42 »

Er over længere tid blevet inspireret af Juventus' præsteren i Serie A, hvorfor jeg i går oprettede et spil med klubben. Jeg har ikke noget forhold til nogle af klubberne i Serie A, men jeg må sige at dette Juventus-spil virkelig fanger mig.

Målet med spillet er, at etablere en jerndefensiv krydret med possesions-fodbold og nogle giftige kontraer. Med andre ord, den taktik de spiller i virkeligheden. Oprettelsen af taktikken var ikke et længere projekt som min emulering af Swansea's taktik, men jeg synes nu jeg har ramt hovedet på sømmet, og har skabt nogle gode resultater med truppen.

Min stærkeste opstilling ser således ud;

Neven Subotic er nyindkøbt her til vinter, og har således kun spillet én kamp. Jeg kan især godt lide den variation man kan køre på de forreste pladser. Elia og Krasic er super indskiftere og har indtil ikke haft problemer med at skulle udfylde den rolle. Matri har overrasket mig positivt, da jeg inden spillet tvivlede på han kunne præstere. Men han har været fantastisk og har halvvejs i sæsonen scoret 10 mål. Pirlo gør det fantastisk som spilfordeler og har da også opnået sin del assists.

Stillingen i ligaen ser således ud;

Mit eneste nederlag var til Atalanta i en kamp hvor skudstatistikken lød på 2-11 i min favør. Dermed er jeg ubesejret hjemme, og har kun smidt 4 point ud af 27 mulige. Et sidemål foruden det allerede opstillede er at bestræbe mod at gennemgå en "perfekt"-sæson. Altså at gå ubsejret igennem, ligesom Den Gamle Dame er igang med i virkeligheden. Dette må desværre blive næste sæson( ;-) ).

På transferfronten er, foruden Subotic, Alex Serrano, Saul, Rugani og Moises hentet ind til fremtiden.

Kom igang med Juventus, det er en utrolig sjov klub at spille med!
« Seneste Redigering: 13 Apr 2012, 16:14 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #10: 13 Apr 2012, 16:09 »

Hvordan fungerer det med zoneopdækning som aktivt tilvalg inde under taktikken ! Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #11: 13 Apr 2012, 16:16 »

Hvordan fungerer det med zoneopdækning som aktivt tilvalg inde under taktikken ! Smiley
Hvordan det fungerer? Det fungerer således at hver spiller dækker et område på banen, og ikke dækker en mand. Jeg spiller altid med zoneopdækning fremfor mandsopdækning da jeg finder det mere effektivt.
Logged

welbz is dat guy

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #12: 13 Apr 2012, 16:21 »

Jaja ved godt hvad zoneopdækning er - my bad med formuleringen Wink

Men tænkte på at selvom du ikke aktivt tilvælger det, så dækker de vel automatisk op i zoner jf. deres individuelle indstillinger, så hvilken forskel gør det, at du også vælger det der? Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #13: 13 Apr 2012, 16:26 »

Jaja ved godt hvad zoneopdækning er - my bad med formuleringen Wink

Men tænkte på at selvom du ikke aktivt tilvælger det, så dækker de vel automatisk op i zoner jf. deres individuelle indstillinger, så hvilken forskel gør det, at du også vælger det der? Smiley
Når jeg opretter en ny taktik, så vælger jeg altid holdindstillinger før spillerindstillinge r. Det er derfor. Det er simpelthen en ren vanesag :-)
Logged

welbz is dat guy

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #14: 13 Apr 2012, 16:28 »

Okay fair nok - det ku bare godt være du lå inde med nogle guldkorn om at det var super effektivt af en eller anden årsag Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010