home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 542 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Juventus
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Juventus  (Læst 23995 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #15: 13 Apr 2012, 16:34 »

Okay fair nok - det ku bare godt være du lå inde med nogle guldkorn om at det var super effektivt af en eller anden årsag Wink
Lad os bare antage det ;-)
Logged

welbz is dat guy

Gungner
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #16: 13 Apr 2012, 20:29 »

Er lige startet med Juventus... Sæsonens første tre kampe: Lazio (ude), Milan (hjemme) og Inter (ude). Damn.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #17: 13 Apr 2012, 22:53 »

Er lige startet med Juventus... Sæsonens første tre kampe: Lazio (ude), Milan (hjemme) og Inter (ude). Damn.
Et tip er at fokusere på defensiven, og giftige kontraer. Fløjspillerne og Matri er utrolige giftige på omstillingerne. Jeg mindes ikke at have tabt point mod Milan og Inter ved af gribe det sådan an taktisk.
Logged

welbz is dat guy

Gungner
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #18: 14 Apr 2012, 09:45 »

Hvad kan jeg sige, udover... Tak!

Bankede Milan 3-0 på hjemmebane efter at have spillet defensivt og kørt på kontra hele kampen.
Matri med to mål. Så tak Wink

Og Lazio blev slået 3-2 efter at have været bagud 0-2 ved pausen...
« Seneste Redigering: 14 Apr 2012, 10:20 af Gungner » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #19: 14 Apr 2012, 11:33 »

Hvad kan jeg sige, udover... Tak!

Bankede Milan 3-0 på hjemmebane efter at have spillet defensivt og kørt på kontra hele kampen.
Matri med to mål. Så tak Wink

Og Lazio blev slået 3-2 efter at have været bagud 0-2 ved pausen...
Det lyder godt. Fedt at der er andre end mig der er fanget at dette hold!
Logged

welbz is dat guy

Gungner
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #20: 14 Apr 2012, 11:40 »

Slog såmænd også Inter med 2-0 Opstemt
Juve er sq et dejligt hold

Tænker dog på, ikke at spille defensivt mod mine næste modstandere som er Cagliari, Siena og Novara, da jeg går ud fra at de ikke vil kunne angribe og true mig på samme måde som Milan, Inter og Lazio.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #21: 14 Apr 2012, 13:52 »

Slog såmænd også Inter med 2-0 Opstemt
Juve er sq et dejligt hold

Tænker dog på, ikke at spille defensivt mod mine næste modstandere som er Cagliari, Siena og Novara, da jeg går ud fra at de ikke vil kunne angribe og true mig på samme måde som Milan, Inter og Lazio.
Min filosofi er i alle kampe "kontrolleret" og så med kontraangreb tilvalgt under holdindstillinger. På den måde har jeg ingen problemer med hverken top- eller bundhold. Min måde at spiller på gør bare, at hvis modstanderen bliver fanget fremme på banen, køres der kontra - ellers spilles der kontrollerede og langsomme angreb.
Logged

welbz is dat guy

Gungner
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #22: 14 Apr 2012, 17:05 »

10 kampe inde i sæsonen, og Roma og Milan ligger under stregen... Wow.
Ellers ser det godt ud for mig med 8 sejre og 2 uafgjorte og en sikker første plads.

EDIT: Og min topscorer er.... Giorgio Chiellini  Grin
« Seneste Redigering: 14 Apr 2012, 17:24 af Gungner » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #23: 15 Apr 2012, 14:15 »

Så fik jeg spillet sæsonen færdig. Alt i alt gik det som jeg havde håbet. Jeg spillede kontrollerende fodbold, hvor især kontraerne var giftige. Samtidig lukkede jeg meget få mål ind, og tabte kun 2 kampe i ligaen, hvoraf den ene var den aller sidste kamp mod Siena. Stillingen for sæsonen ser således ud;

Inter var langt hen af vejen med i kampen om mesterskabet, men de faldt sammen mod slutningen - selv efter køb af Asamoah og Hamsik.

Matri blev topscorer, men generelt var målene fordelt over hele truppen; ligesom det er tilfældet i virkeligheden.


Pokalturneringen bød på en finaleplads. Jeg tabte desværre finalen til Udinese - hvilket giver en total statistik over sæsonen på 43 kampe, 33 vundet, 7 uafgjorte og 3 tabte.

Nu gælder det om at styrke bredden op til CHL-deltagelsen næste sæson. Samtidig skal jeg skille mig af med brodne kar som Grosso, Storari, osv.

Næste sæson skal være sæsonen hvor jeg går igennem ligaen ubesejret!
« Seneste Redigering: 15 Apr 2012, 14:18 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

Gungner
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #24: 15 Apr 2012, 15:58 »

Tillykke med scudettoen! Og Palermo ude?! Der kan vel hentes nogle gode spillere der så  Wink

Jeg er pt. ubesejret i 14 kampe i ligaen (alle er vundet), så det ser rigtig godt ud.

Hvad måtte du slippe for Subotic?
« Seneste Redigering: 15 Apr 2012, 16:00 af Gungner » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #25: 15 Apr 2012, 22:11 »

Så kom man halvvejs igennem første sæson. 19 kampe spillet, 16 sejre og 3 uafgjorte er det blevet til, og et forspring på 11 point ned til Inter på anden pladsen.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #26: 16 Apr 2012, 22:09 »

Mesterskabet sikret 6 kampe før slut... Så det er jo super.
Får Caceras ind på en permanent aftale når sæsonen slutter, da han har spillet fantastisk.
Får også Andrea Consigli fra Atalanta ind som back-up for Buffon.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #27: 17 Apr 2012, 17:54 »

Tillykke med scudettoen! Og Palermo ude?! Der kan vel hentes nogle gode spillere der så  Wink

Jeg er pt. ubesejret i 14 kampe i ligaen (alle er vundet), så det ser rigtig godt ud.

Hvad måtte du slippe for Subotic?
Mange tak! Ja Palermo fik ikke reddet sig. Balzaretti har jeg længe villet have, men med De Ceglie og Ziegler tilbage fra lån, er jeg rimeligt dækket ind der. Har lavet en forespørgsel på Hernandez så nu må vi se. Delejer desuden Prestia, så det er egentlig fint da han sikkert får en masse kamptræning nu.

Jeg gav 165 mil for Subotic, og han er købt og betalt - altså ingen afbetaling.

Jeg har i vinduet hentet;
Fernando (Porto) - 8,25 mil
Andrea Poli (Sampdoria) - 130 mil
Alberto Aquilani - Leje
Rene Adler - Fri
2 italienske regens for samlet 40 mil
Guiseppe Prestia - Deleje (5,25 mil)

Fernando ser jeg som en super backup til den en af de to defensive midtbanepladser. Poli er fremtidig overtager af Pirlo's plads. Aqulani var faktisk lejet som backup for Pirlo. Men med tilgangen af Poli, ryger han i tredjerække, og må behave sig på cup-kampe og andre lavprioritetskampe. Adler er fremtidig overtager for Buffon. Ved ikke hvor længe han holder, og det var måske tidligt at hente en så god backup, men han var gratis så kunne simpelthen ikke sige nej.

Dermed er holdet til den nye sæson således;

MM: Buffon (Adler)
HB: Lichsteiner (Motta)
VB: De Ceglie (Ziegler)
CB: Subotic (Bonucci)
CB: Chiellini (Barzagli)
DM: Vidal (Fernando)
DM: Marchisio (Pazienza/Marrone)
CM: Pirlo/Poli
HW: Pepe (Krasic/Giaccherini)
VW: Vucinic (Elia/Giaccherini)
ANG: Matri (Vucinic/Del Piero)
Logged

welbz is dat guy

Gungner
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #28: 17 Apr 2012, 18:34 »

jeg har selv investeret i en reserve-målmand der kan tage over for Buffon i det lange løb, og her faldt valget på Andrea Consigli fra Atalanta Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #29: 18 Apr 2012, 10:40 »

jeg har selv investeret i en reserve-målmand der kan tage over for Buffon i det lange løb, og her faldt valget på Andrea Consigli fra Atalanta Smiley
Consigli er en fremragende keeper, og han gjorde det fantastisk i 11'eren da jeg spillede med Genoa.

Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010