|
DonMambo
|
|
Kunne jeg få dig til at smide et SS af: Mattia Valoti Delejet: A.C. Milan / AlbinoLeffe Stephan El Shaaraway Delejet: A.C. Milan / Genoa på forhånd tak !   Har ikke stats på Valoti og er pt ikke klubtræner men du får hans historie.. ser dog ikke lovende ud  
|
|
|
|
|
|
|
|
Toby aka Lynge
|
|
Jordan Lussey (startklub: Liverpool tror jeg), Jordan Rhodes (startklub: Huddersfield), Danny Ward (startklub: Huddersfield) nogle år fremme 
|
|
|
|
Brøndby til jeg dør! <3 You'll never walk alone! <3
|
|
|
|
|
FreDDy
|
|
mange tak, Mambo  Nej, det ser godt nok ikke lovende ud 
|
|
|
|
|
|
|
|
TardCore
|
|
Jean Marie Dongou Starklub: FC Barcelona (u-19)
|
|
|
|
Blue blood runs in my veins and through my blue heart!
Forever a true blue!
|
|
|
|
DonMambo
|
|
Jean Marie Dongou Starklub: FC Barcelona (u-19)
Ham kan jeg ikke finde. Har ellers stor database og stort set alle ligaer med 
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Mærkelig han er ellers et af deres talenter
|
|
|
|
|
|
|
|
DonMambo
|
|
Måske han er "udgået"i mit. Tornbo: Men måske du kan hjælpe med et SS i stedet 
|
|
« Seneste Redigering: 06 Feb 2012, 20:08 af DonMambo »
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Kan jeg få et ss af Mbaye Niang (Caen) og Neymar? (Santos)
|
|
|
|
|
|
|
|
DonMambo
|
|
Kan jeg få et ss af Mbaye Niang (Caen) og Neymar? (Santos)
Niang købte jeg selv i Utd som 25 årig..  De 3 første sæsoner er med mig ved roret.. Historien er dog lidt sjov.. da jeg husker at han samlet havde scoret en del mere..  Neymar: 
|
|
|
|
|
|
|
|
TardCore
|
|
Ham kan jeg ikke finde. Har ellers stor database og stort set alle ligaer med  Underligt. Han bliver kaldt "Den nye Messi" I Barcelonas ungdomsrækker. Og jeg kan altid finde ham. 
|
|
|
|
Blue blood runs in my veins and through my blue heart!
Forever a true blue!
|
|
|
|
Grün
|
|
Måske han er "udgået"i mit. Tornbo: Men måske du kan hjælpe med et SS i stedet  Det bliver lidt svært da jeg har været nødt til at genistallere mit FM
|
|
|
|
|
|
|
|
DonMambo
|
|
Underligt. Han bliver kaldt "Den nye Messi" I Barcelonas ungdomsrækker. Og jeg kan altid finde ham.  Ja.. Jeg er endda træner i Sevilla PT 2024. Har prøvet igen - men intet. Heller ikke når jeg gennemgår Barcelonas transferhistorie.
|
|
« Seneste Redigering: 07 Feb 2012, 00:17 af DonMambo »
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Jeg kunne godt tænke mig at se et SS af Younès Belhanda fra Montpellier et par år ude i fremtiden.  Ingen, der har et SS? Det er lige meget, hvor mange år. Alt er bedre end intet. 
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|