Fogt
|
|
Ja dette er fortsættelse af tråden fra FM11, for at dele vores erfaringer eller hvis vi har spørgsmål omkring den enkelte spiller.
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
Enzo
|
|
Lucas Andersen om nogle sæsoner 
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
Fogt
|
|
Hvor god bliver Ahmed Soukouna
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
Hougaard10
|
|
Lucas Andersen om nogle sæsoner   Det er godt nok i 2015, men håber den kan bruges 
|
|
|
|
FCK! Claudemir Domingues De Souza! Man Utd! Javier "EL chicharito" Hernandez Balcázar!
|
|
|
|
Hougaard10
|
|
Hvor god bliver Ahmed Soukouna
 Værsgo 
|
|
|
|
FCK! Claudemir Domingues De Souza! Man Utd! Javier "EL chicharito" Hernandez Balcázar!
|
|
|
|
Januzaj
|
|
Nogen der har Viktor Fischer? 
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
Hougaard10
|
|
Nogen der har Viktor Fischer?   Værsgo 
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
SS af coates fra liverpool? & shelvey og canales? tak 
|
|
|
|
Danmark - Brøndby <3 England - Liverpool <3
|
|
|
|
Januzaj
|
|
 Værsgo  Tusind tak. Håber godt nok jeg kan få ham til at blive lidt bedre 
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Nogen der kan komme med et SS af C. Vela efter minimum 2 år?
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosu_power
|
|
Jeg kunne godt tænke mig et SS af Christian Eriksen og Andreas Bjelland efter et par sæsoner 
|
|
|
|
George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. 
|
|
|
|
Enzo
|
|
 Det er godt nok i 2015, men håber den kan bruges  Mange tak  Jeg må håbe på at han gider at forhandle kontrakt, når jeg rykker op i PL 
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
Hougaard10
|
|
Jeg kunne godt tænke mig et SS af Christian Eriksen og Andreas Bjelland efter et par sæsoner  Christian Eriksen:  Andreas Bjelland:  Værsgo 
|
|
|
|
|
|
|
|
Hougaard10
|
|
Nogen der kan komme med et SS af C. Vela efter minimum 2 år?
 Værsgo 
|
|
|
|
|
|
|
|
Bøje
Lilleputspiller
|
|
Undskyld men de ss du kom med Hougaard er de ikke fra fm20011
|
|
|