home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 522 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Midtjylland
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland  (Læst 24224 gange)
r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #60: 14 Aug 2012, 10:52 »

Jeg er da også igang!

Kan fortælle at jeg i 1. sæson sluttede på 2. pladsen, samt opnåede en plads i EL's Kvartfinaler.

2. sæson nappede jeg mesterskabet, og jeg nåede til 1. knock out Runde i EL - Tabte til Shaktar i CL-kval

midt i 3. sæson ligger jeg nr 1 i ligaen, med 4 point ned til FCK, og en 3. plads i CL-gruppespillet efter City og Bayern.

Jeg har en balance på omkring 100 mio. Smiley

Lyder ikke dårligt.

Kunne man få et ss af dine transfers de tre sæsoner?  Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

SørenA
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #61: 14 Aug 2012, 10:59 »

Det får du lige når jeg er ved computeren igen Smiley
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #62: 14 Aug 2012, 11:00 »

Det er bare helt i orden Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

SørenA
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #63: 14 Aug 2012, 14:36 »

Transfers

1. Sæson: http://billedeupload.dk/images/lt8me.png

2. Sæson: http://billedeupload.dk/images/dOev3.png

3. Sæson: http://billedeupload.dk/images/fqrB4.png

Bedste indkøb må helt sikkert siges at være Wallyson, som jeg fik gratis
2. pladsen går til Paco Alcacer, som spillede på Barcelonas ungdomshold Smiley

Dårligste indkøb:
Morten "Duncan" Rasmussen - Hypen omkring ham løb vist af med mig der! 400.000 lige ud af vinduet.
2. pladsen går til Gaston Fernandez, der selvom han var gratis hev en rimelig høj løn, og har været yderst skuffende!

I skrivende stund ligger jeg med en balance på 96 mio. kr. - Hvilket må siges at være yderst tilfredsstillende, og også en af mine store målsætninger for dette spil.

Til slut kan det nævnes at jeg for nyligt har afslået tilbud fra : Chelsea, Palermo, Zenit og Shaktar!
« Seneste Redigering: 14 Aug 2012, 15:15 af SørenA » Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #64: 14 Aug 2012, 14:57 »

Okay, det ser jo ikke helt dumt ud Smiley
Hvad med egen avl, satser du på det, tænker på folk som Frederik Møller, Mads Hvilsom osv?
Logged

Supra Societatem Nemo

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #65: 14 Aug 2012, 15:01 »

Transfers

1. Sæson: http://billedeupload.dk/images/IatKJ.png/

2. Sæson: http://billedeupload.dk/images/dOev3.png

3. Sæson: http://billedeupload.dk/images/fqrB4.png

Bedste indkøb må helt sikkert siges at være Wallyson, som jeg fik gratis
2. pladsen går til Paco Alcacer, som spillede på Barcelonas ungdomshold Smiley

Dårligste indkøb:
Morten "Duncan" Rasmussen - Hypen omkring ham løb vist af med mig der! 400.000 lige ud af vinduet.
2. pladsen går til Gaston Fernandez, der selvom han var gratis hev en rimelig høj løn, og har været yderst skuffende!

I skrivende stund ligger jeg med en balance på 96 mio. kr. - Hvilket må siges at være yderst tilfredsstillende, og også en af mine store målsætninger for dette spil.

Til slut kan det nævnes at jeg for nyligt har afslået tilbud fra : Chelsea, Palermo, Zenit og Shaktar!

Jeg synes i øvrigt at du lejer pænt mange spillere ud Wink Men det ser da bestemt meget spændende ud og, det går da vist også rimeligt godt. Jeg synes så også at du lader for mange spillere gå på fri transfer. spillere som egentlig er nogen store talenter. Jeg synes du burde få lidt mere end nul og niks for den slags spillere, men hvis spillertruppen og økonomien er til det, så har du vel råd til det  Smiley

i øvrigt så virker dit øverste billede ikke  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #66: 14 Aug 2012, 15:11 »

Enig Smiley
Og kunne man ikke lige få et ss af ham Wallyson?
Logged

Supra Societatem Nemo

SørenA
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #67: 14 Aug 2012, 15:23 »

Så Burde det øverste link virke igen!

Her er Wallyson: http://billedeupload.dk/images/HUk5c.png

Jeg har en gennemgående tendens til at hente flere spillere end jeg skal bruge, det er egentlig derfor der er så mange der er lejet ud - Det er jo ærgeligt hvis de slet ikke får spilletid Smiley
I andre tilfælde kan det så være, hvis det ikke var muligt at sælge spilleren, fx Borring, så lejede jeg ham ud i stedet.
Til det med fri Transfer - Tjae, der er måske mange, men der kommer også mange ind, og det skal jo helt gå lige op med lønbudgettet - Derudover, synes jeg det kan være svært at få ordentlige penge for sine spillere, og så ender det ofte med kontraktudløb (Den med Jakob Poulsen var bestemt ikke med god vilje, men han ville have over 150.000 om ugen i løn)

Lige til det med egen avl, så forsøger jeg så vidt som muligt at hente spillere ind når de er omkring 18 (Gray, Holst osv.)
Derudover er der opgraderet en smule i træningsfaciliteter ne, så det burde være muligt at få et par spillere den vej ind.
I bund og grund ligger det i de rapporter jeg får fra mine trænere, hvis de unge spillere ikke har over 3 stjerner, ser jeg ingen grund til at beholde dem, da jeg ikke kører med specielle træningskemaer til de unge spillere.
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #68: 14 Aug 2012, 18:25 »

Okay. Han ser da meget okay ud, når man tænker på det er superliga niveau.
Jeg skal til at igang med et FCM save nu her, men tror jeg vil gøre som jeg plejer når jeg spiller med en klub som har enormt gode talenter i de unge rækker, nemlig at give dem så meget spilletid som muligt og på den måde banke dem ind på holdet stille og roligt. Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #69: 14 Aug 2012, 18:44 »

Transfers

1. Sæson: http://billedeupload.dk/images/lt8me.png

2. Sæson: http://billedeupload.dk/images/dOev3.png

3. Sæson: http://billedeupload.dk/images/fqrB4.png

Bedste indkøb må helt sikkert siges at være Wallyson, som jeg fik gratis
2. pladsen går til Paco Alcacer, som spillede på Barcelonas ungdomshold Smiley

Dårligste indkøb:
Morten "Duncan" Rasmussen - Hypen omkring ham løb vist af med mig der! 400.000 lige ud af vinduet.
2. pladsen går til Gaston Fernandez, der selvom han var gratis hev en rimelig høj løn, og har været yderst skuffende!

I skrivende stund ligger jeg med en balance på 96 mio. kr. - Hvilket må siges at være yderst tilfredsstillende, og også en af mine store målsætninger for dette spil.

Til slut kan det nævnes at jeg for nyligt har afslået tilbud fra : Chelsea, Palermo, Zenit og Shaktar!
Mike Jensen var vel heller ikke verdens bedste køb?
Logged

welbz is dat guy

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #70: 15 Aug 2012, 01:19 »

Så er 5. sæson afsluttet. Sikker superliga sejr med 92 point. Niang som topscorer med 25 mål, Marquitas med 25 assist og alle spillere med høj rating. Derudover tog jeg også pokalen.

Der hvor det bliver spændende er i Europa. Endte 3. i CL puljen på en dårligere målscorer en FCP samt Real Madrid, men sluttede dog over Juventus. Endte i EL finalen efter at jeg bl.a. slog Stuttgart samlet 10-4 i semifinalen. Efter 2-2 i ordinær spil tabte jeg desværre 3-2 til Atletico Madrid.

Inden 6. sæson har jeg netop sagt nej til Real Madrid og et transferbudget på 2.460.000.000,- og lønbudget på 28.000.000,- HELT SINDSYGT Wink - i FCM må jeg nøjes med 143.000.000,-
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

SørenA
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #71: 15 Aug 2012, 09:07 »

Mike Jensen var vel heller ikke verdens bedste køb?

Nej, det kunne bestemt også være bedre, men han var gratis, og havde ikke de store lønkrav Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #72: 15 Aug 2012, 12:35 »

Mike Jensen var vel heller ikke verdens bedste køb?
Det var da et fint køb, når han som sagt var gratis? Smiley
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #73: 16 Aug 2012, 13:14 »

Ja, om ikke andet så er han en udemærket backup, når man tænker på det er superliga niveau Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

SørenA
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #74: 18 Aug 2012, 11:05 »

Så er 5. sæson afsluttet. Sikker superliga sejr med 92 point. Niang som topscorer med 25 mål, Marquitas med 25 assist og alle spillere med høj rating. Derudover tog jeg også pokalen.

Der hvor det bliver spændende er i Europa. Endte 3. i CL puljen på en dårligere målscorer en FCP samt Real Madrid, men sluttede dog over Juventus. Endte i EL finalen efter at jeg bl.a. slog Stuttgart samlet 10-4 i semifinalen. Efter 2-2 i ordinær spil tabte jeg desværre 3-2 til Atletico Madrid.

Inden 6. sæson har jeg netop sagt nej til Real Madrid og et transferbudget på 2.460.000.000,- og lønbudget på 28.000.000,- HELT SINDSYGT Wink - i FCM må jeg nøjes med 143.000.000,-

Hvor nemt har du ved at komme i CL - det kræver jo ikke blot gode resultater fra dig, men også de andre danske hold! Jeg skal starte på 4 sæson nu, og Danmark har, desværre, ikke en god nok seedning til at jeg træder direkte ind i CL.
Derimod træder jeg, så vidt jeg kan se ind som seedet i sidste kval runde!
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010