home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 542 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Midtjylland
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland  (Læst 24220 gange)
Bjarke Sonne
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #45: 12 Apr 2012, 15:57 »

Er i 2021 og har bl.a. vundet mesterskabet 6 gange + en EL pokal er også kommet i hus! Smiley
Så lige til @jesp11. Mit stadion kan rumme 30.625, men er også lidt længere end du er! Smiley
Logged

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #46: 20 Apr 2012, 12:33 »

Så er 4. sæson overstået. I 3. og 4. blev The Double vundet og i 4. sæson klarede jeg mig helt til CL finalen hvor jeg dog tabte 4-3 til Tottenham.
Inden sæsonen fik jeg bl.a. Mbaye Niang og Sanogo gratis. Inden 5. har jeg skrevet med Marcheda og Aaron Lennon.
Det begynder desværre at blive lidt kedeligt at spille...
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #47: 22 Apr 2012, 20:14 »

Er lige startet med FCM, efter jeg har mistet lidt af lysten til det Napoli spil jeg har kørende.

Men som billederne viser så er det en fantastisk start jeg har fået, hvad sys i om truppen?

Trup:

Liga:
« Seneste Redigering: 22 Apr 2012, 20:27 af blomvikings » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #48: 22 Apr 2012, 20:25 »

Er lige startet med FCM, efter jeg har mistet lidt af lysten til det Napoli spil jeg har kørende.

Men som billederne viser så er det en fantastisk start jeg har fået, hvad sys i om truppen?

Trup:

Liga:


Synes squ det er flot at din trup klarer sig så godt i Serie A.
Logged

welbz is dat guy

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #49: 22 Apr 2012, 20:28 »

Synes squ det er flot at din trup klarer sig så godt i Serie A.

Jo mange tak !
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #50: 22 Apr 2012, 20:32 »

Jo mange tak !
Læs lige min kommentar igen ;-)
Logged

welbz is dat guy

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #51: 22 Apr 2012, 20:35 »

Læs lige min kommentar igen ;-)

Jaja, er ikke født i går Smiley Som du kan se har jeg også ændret billedet  Thumbs Up

Beklager fejlen hehe.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #52: 22 Apr 2012, 20:57 »

Efter jeg slog Guimares ud 9-5 samlet, trak jeg Sporting. Jeg starter op udebane og håbede bare på det bedste, og det skete så !  Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #53: 23 Apr 2012, 21:28 »

jeg er lige startet på et save med FCM og det kører pænt fra start. 5 kampe 5 sejre og nummer 1 i ligaen.

i euro cup gav jeg først differdange smæk to gange hvorefter jeg trak PAOK. første kamp var på hjemme bane og det blev en kamp der gik ud over alle forventniger. 4-2 endte det efter en af de bedste kampe jeg har spillet. de havde reelt set kun en chance og den scorede de på. jeg spillede dem simpelthen ud af banen. deres andet mål kom 2 min inde i overtiden og var et selvmål af kolja. allerede der sad man med en følelse af det var da et dumt mål at give væk. og det blev fatalt. i Grækenland tabte jeg 1-3 og ryger ud på regelen om udebanemål  Græder

jeg har ikke haft rigtigt gang i transfermøllen og eneste inkøb er Emil Larsen for 10 mio. over 48 mdr. eneste salg er albrechtsen til NEC for 3 mio. ligeledes over 48 mdr.

men ej hvor har denne klub dog mange gode talenter og de bliver brugt flittigt. Niklas Søgaard har fået chancen og gør det egentlig godt. Lasse Vigen har fået en enkelt kamp. regner dog ike med at han får meget mere de næste par måneder. også Semiu Oladiti har i den grad fået sit gennembrud med 2 mål i 3 ligakampe. han har et gopdt skud fra distancen. og så må jeg sige at Sivebæk har taget alt og alle med storm. han er fænomenal. 4 mål i 7 kampe og gennemsnits bedømmelse på 8.93 er da ikke helt dårligt? i hvert fald ikke for en højre kant da.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #54: 25 Apr 2012, 20:16 »

Så er jeg lige blevet færdig med min første sæson i det midtjyske.

Transfers ind:
Emil Larsen for 7,5 mio.

Transfers ud:
Mikkel Luimes fri
Nicolai Andersen fri
Pione Sisto fri
Jesper Bøge ej for 120k
Jesper Lauridsen lej for 450k
Kasper Hansen lej
Marco Larsen fri
Martin Jungbloot fri
Sylvester Igboum for 22 mio + 50% af næste salg.

Emil Larsen blev et okay køb, da han med sine 39 kampe fra start lavede 7 mål, 6 oplæg og blev kampens spiller 3 gange. Samlet gns blev 7.09. Det hele bortset fra én assist blev lavet i hans 29 kampe i ligaen, så der må man sige han viste sit værd.
Sylvester Igboun røg til At. Madrid i vinterpausen, hvilket ærgrede mig meget! Men det var en vild pris for en som stod til 9 mio, så kunne kun sige ja. 3,5 mio af de 22 mio røg til Ebedei og 11 mio røg til tredjeparten, så det var ikke den store fortjeneste på ham - desværre.. Græder

I Europa League var vi lige ved at overraske inden gruppespillet imod PSG. Kampene blev samlet tabt 1-2, så det var ganske udemærket.

Pokalen blev vundet over Silkeborg i finalen 1-0, hvor Rishøj, Sønderjyske og AGF var ndem som stod for tur inden finalen.

I ligaen var S. Igboun savnet! Jeg skiftede mellem 4-4-1-1, hvor der blev satset på kontra, og 4-4-2 hvor der bare skulle bombes. 4-4-1-1 blev lidt ødelagt pga. salget af S. Igboun, så de svære kampe var ikke nemme at overraske i, da 4-4-1-1 var den der blev brugt i dem. Men Tim Janssen viste ellers sit værd med sine 18 sæsonscoringer og en gns på 7.28, så han er nu en eftertragtet herre. Men hvis han bliver solgt, så er der fundet en erstatning Wink Det endte .med jeg blev 2'er i ligaen - 3 point efter FCK.

Det var alt herfra. Spørgsmål, kommentar, ris og ros modtages gerne Peace
« Seneste Redigering: 26 Apr 2012, 12:36 af The_Gerrard » Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #55: 26 Apr 2012, 12:30 »

Jeg savner stadig at høre hvad du endte som i ligaen?
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #56: 26 Apr 2012, 12:36 »

Jeg savner stadig at høre hvad du endte som i ligaen?
Så har jeg fået skrevet det derind Thumbs Up Peace
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #57: 30 Apr 2012, 13:07 »

Jeg nu nået til slutningen af Marts, og det går over al forventning.

Jeg fører SL med 8 point ned til nummer 2, som er Aab, OB og Silkeborg, alle med samme point antal. I pokalen er jeg i semi-finalen mod Silkeborg, og i EL gik jeg overraskende videre som 1'er i gruppen, hvorefter jeg både har slået først Twente ud, og nu også Lille. På trods af det, er økonomien stadigvæk ikke særlig god, og jeg kæmper virkelig med den, hvilket også er kommet til udtryk i vintervinduet hvor eneste tilgang var en ungdomsspiller fra Sporting Lis. på en leje-kontrakt i 1½ år, derudover solgte jeg Nworuh for 3.5 mio til Aalesund og udlejede Tim Jansen til Breda.

Nu har jeg så trukket Leverkusen i EL kvartfinalen, jeg håber self. på det bedste, men tror desværre det slutter her Smiley
I ligaen må jeg forvente at vinde, selvom jeg fra start havde sat top 3 som succeskriteriet Smiley

Og så SKAL jeg have en ny målmand til næste sæson, shit Lössl er skidt...
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #58: 12 Maj 2012, 16:55 »

Jeg startede med Midtjylland her i går og vil pr. 2. september lige fortælle, hvordan det er gået hidtil Smiley

Transfers

Bedste startformation

Jores Okore og Sisi (hentet fra Sociedad for 4,75 mio DKK) får dog også meget spilletid.

I Europa League er det gået over al forventning. Ihf hvis man tænker på, hvem jeg har mødt. Går videre (meget heldige mål til mig) på udebanemål mod Atletico Madrid, hvor Hassan var forrygende.
I sidste kval-runde trækker jeg så Lazio. Første kamp på udebane går jeg totalt defensivt og får hevet en nullert med hjem til Herning. Da det bar frugt fortsatte jeg så stilen hjemme, men alligevel havde jeg 2 forsøg på træværket. Så det hele endte i straffekonkurrence, hvor Lazio brændte alle deres skud (!), blev Lössl den helt store helt.
Jeg er desuden kommet i gruppe med Panathinaikos, Udinese og Mainz.
I Ligaen fører jeg med 1 point ned til FCK og Nordsjælland efter 7 kampe, og i Pokalturneringen er jeg videre til 4. runde efter sejr på 3-0 over Vanløse.

De første kampe
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

SørenA
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #59: 13 Aug 2012, 12:18 »

Jeg er da også igang!

Kan fortælle at jeg i 1. sæson sluttede på 2. pladsen, samt opnåede en plads i EL's Kvartfinaler.

2. sæson nappede jeg mesterskabet, og jeg nåede til 1. knock out Runde i EL - Tabte til Shaktar i CL-kval

midt i 3. sæson ligger jeg nr 1 i ligaen, med 4 point ned til FCK, og en 3. plads i CL-gruppespillet efter City og Bayern.

Jeg har en balance på omkring 100 mio. Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010