home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:13:44 brukens5434 Klubsøgnin... Bayern München
25 Feb 2025, 21:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23531
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LRJ driblekongen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Er DS med i Football Manager 2007
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Er DS med i Football Manager 2007  (Læst 2373 gange)
Michael_hjorth
Gæst

Er DS med i Football Manager 2007
« : 21 Sep 2006, 17:28 »

Er der en venlig sjæl, der kan oplyse om, hvilke ligaer der er udvidet? Håber virkelig den danske liga er udvidet!! Det ville være fantastisk med hold fra DS!!! Endvidere ville det være rart, hvis spillerdatabasen, ligeledes var udvidet? Er der nogen med denne viden.. Så skriv venligst

Borelli BB
Landsholdsspiller

Sv: Er DS med i Football Manager 2007
« Svar #1: 21 Sep 2006, 17:30 »

Det er det ikke, desværre.

Det kunne ellers have været for nice!

BasIth
Gæst

« Svar #2: 21 Sep 2006, 17:32 »

Ja, men det er et rimelig stort arbejde tror jeg Smiley Men jeg synes godt du kunne spørge nogle fra den danske FM Scene om de ville sørge få det danske land Wink

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 21 Sep 2006, 18:01 »

Hejsa.

Jeg forstår ikke helt, hvorfor folk er så vilde med at få Danmarksserien med i FM. Spillerne vil være pivringe og vel nærmest ubrugelige. En del spillere fra diverse DS-hold er med i FM, hvis man bare søger på klubhold, som spiller i DS. Og de er mildest talt sørgelige.
Skulle man tage skridtet og tilføje de tre Danmarksserier i FM, bør man også tilføje Kval-rækkerne, da de også hører med til Danmarksturneringen .
Men ovennævnte ville i mine øjne udvande FM gevaldigt.

-bune

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #4: 21 Sep 2006, 18:04 »

Danmarks serien er ikke med nej.

Thore
Manager

« Svar #5: 21 Sep 2006, 19:01 »

Hejsa.

Jeg forstår ikke helt, hvorfor folk er så vilde med at få Danmarksserien med i FM. Spillerne vil være pivringe og vel nærmest ubrugelige. En del spillere fra diverse DS-hold er med i FM, hvis man bare søger på klubhold, som spiller i DS. Og de er mildest talt sørgelige.
Skulle man tage skridtet og tilføje de tre Danmarksserier i FM, bør man også tilføje Kval-rækkerne, da de også hører med til Danmarksturneringen .

-bune

Tja syntes nu det ville være rimelig fedt og få en ekstra udfordring man kan prøve når man spiller i Danmark.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

kauster
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 21 Sep 2006, 20:19 »

Hejsa.

-bune

Nu har jeg tilfædigvis spillet med et hold fra den Indiske liga, min absolutte stjerneangriber var 4 i afslutninger og deres stats gennemsnit ligger vel på 2.5 eller mindre, sååe, tror ikke det ville være et problem at spillerne var får dårlige.. Wink

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 21 Sep 2006, 20:55 »

Nu har jeg tilfædigvis spillet med et hold fra den Indiske liga, min absolutte stjerneangriber var 4 i afslutninger og deres stats gennemsnit ligger vel på 2.5 eller mindre, sååe, tror ikke det ville være et problem at spillerne var får dårlige.. Wink

Hvem siger det er et problem?
Men derudover vil det afskrække majoriteten i starte med sådan et hold. Og i forvejen må det formodes at kun danskere kunne drømme om at starte op med et hold i den fjerdebedste række. Så det vil i min optik også være spild af programmørenes tid, at lægge energi i, at få implementeret yderligere tre danske sekundarækker.

-bune

Guldbrand
Gæst

« Svar #8: 21 Sep 2006, 21:10 »

Syntes nu hellere ikke at DS skulle med i FM.. Det er jo fodbold spillere der spiller i deres fritid, så der er ingen af dem der har kontrakter eller noget, og derfor er det heller ikke muligt at få en spiller på kontrakt, da man ikke må det i DS (ret mig hvis jeg tager fejl?) Så syntes nu bare man skal holde sig til 2. Division..

Soccerpop
Gæst

« Svar #9: 21 Sep 2006, 21:10 »

Men derudover vil det afskrække majoriteten i starte med sådan et hold. Og i forvejen må det formodes at kun danskere kunne drømme om at starte op med et hold i den fjerdebedste række. Så det vil i min optik også være spild af programmørenes tid, at lægge energi i, at få implementeret yderligere tre danske sekundarækker.

-bune

Så er spørgsmålet hvem fanden der gider at spille i den den indiske liga ud over indere (og kauster Wink).
Det samme gælder for den singaporske liga og lignende.
« Seneste Redigering: 21 Sep 2006, 21:15 af Soccerpop » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #10: 21 Sep 2006, 21:16 »

-bune

Sigames føler allerede nu at der er for mange lande og ligaer med så mon ikke at vi i en af  de næste versioner får dem ingen spiller i skåret fra.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #11: 21 Sep 2006, 21:18 »

Det største problem er vel mangelen på god research. Det er jo allerede svært at finde tilstrækkeligt info nede i Viasat Sport Divisionen og specielt i 2. division - hvordan skal man så kunne finde information længere nede?

kauster
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 21 Sep 2006, 21:41 »

Så er spørgsmålet hvem fanden der gider at spille i den den indiske liga ud over indere (og kauster Wink).

Hehe, det er faktisk meget sjovt at prøve de asiatiske ligaer når man er kørt træt i Europa Smiley

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 21 Sep 2006, 22:34 »

Det er der næppe særligt mange der vil, men nu kunne jeg godt forestille mig at man i tidernes morgen valgte at kaste diverse uskønne asiatiske lande ind i CM/FM-serien for at tiltrække købere på det asiatiske marked. Jeg tvivler stærkt på at det danske marked vil eksplodere, fordi man får mulighed for at spille med 32 nye sekundahold.

-bune

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 21 Sep 2006, 23:07 »

jeg syntes det ville være federe hvis de lavede ungdomstruppene lidt mere detaljeret og ungdomsligaerne også

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010