home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 534 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Defensiven der sejler?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Defensiven der sejler?  (Læst 4706 gange)
perb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Defensiven der sejler?
« Svar #15: 25 Okt 2011, 20:40 »

Nu ved jeg ikke om jeg har forstået dig rigtigt.

Men jeg vil tro, at det assistenten fortæller dig er, at din spiller ud fra sine egne stats spiller bedst som en bestemt rolle (dette er jo simpel matematik for computeren, idet den blot finder gennemsnit for de markerede stats i hver rolle). At det så ikke passer ind i din egen taktik betyder blot, at den foreslåede rolle jo ikke er den du anvender Smiley
Enig. Men hvis den foreslåede rolle så heller ikke passer i den taktik man fører, så er det også et dårligt råd. Derfor siger jeg også bare man ikke per automatik skal regne med den foreslåede position er den bedste.
Logged

TD-TD
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Defensiven der sejler?
« Svar #16: 28 Okt 2011, 12:50 »

Jeg har præcis samme problem...
Jeg spiller med tottenham og jeg lukker alt for mange mål ind.
29 mål i 25 kampe. Jeg har skiftet det meste af mit forsvar ud men det har heller ikke hjulpet.
Jeg prøvet at ændre i taktikkerne men bolden bliver ved med ryg i nettet.
Havde det ikke været for Gomes som har haft en hjernedød sæson havde det set sort ud.
Nogle forslag til hvad jeg evt. kan gøre?
Logged

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Defensiven der sejler?
« Svar #17: 28 Okt 2011, 13:09 »

Jeg har præcis samme problem...
Jeg spiller med tottenham og jeg lukker alt for mange mål ind.
29 mål i 25 kampe. Jeg har skiftet det meste af mit forsvar ud men det har heller ikke hjulpet.
Jeg prøvet at ændre i taktikkerne men bolden bliver ved med ryg i nettet.
Havde det ikke været for Gomes som har haft en hjernedød sæson havde det set sort ud.
Nogle forslag til hvad jeg evt. kan gøre?
Brug the Nike defence a la Mourinho- sæt mentaliteten på centerforsvarene til 6 og 8 hakker- Backsne til 10. Jeg spiller som Ajax og vi har ikke lukket mål ind i 8 kampe- herunder har vi slået United og Marseille
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Defensiven der sejler?
« Svar #18: 28 Okt 2011, 13:15 »

Men det kan ikke altid betale sig at bruge den. Når du i din taktik vælger din spillers indstilling, så vil der nedenfor stå hvilke egenskaber som er vigtige i den position. Nogle gange kan den afvige fra den foreslåede position fra assistenten.

Langt hen ad vejen rigtigt, men til tider så må man også sande at det der rent logisk virker korrekt (en spiller med gode kvaliteter på visse skills bør bruges på en bestemt måde), ikke altid holder i spillet. Der er det assistenten har ret, og det har hjulpet mig til at bruge mine fløjspillere bedre for eksempel.

Men det er rigtigt, at ALT hvad assistenterne siger skal tages med et gran salt. Man må ikke glemme sin sunde fornuft og sætte holdet efter det der giver mening for ens egen fodboldhjerne - for den er trods alt mere kompleks end en AI Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

rasmu5
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Defensiven der sejler?
« Svar #19: 31 Okt 2011, 00:00 »

Det er min opfattelse at i det nye FM, så går offensive midtbaner og fløje ikke rigtigt med hjem, prøv og se på hvor de står når du er i forsvar.... så det der har hjulpet for mig er f.eks. at gå væk fra de før meget effektive 4-2-3-1 deep og alm 4-2-3-1 simpelthen fordi det er for meget med 4 spillere der står og driver den af i forsvar. Jeg spiller selv nu enten en skæv 4-1-2-2-1 hvor der er en offensiv midt og en offensiv fløj, samt en almindelig højre/venstre midt, en midt midt og en ankermand, eller en symetrisk 4-1-2-2-1 med to offensive fløje og det har hjulpet meget på mit forsvar, samtidig med jeg stadig scorer rigeligt.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010