Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
29 Jun 2025, 22:17
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23596
0 Brugere, 640 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Macmal
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
FC Barcelona
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
14
Forfatter
Emne: FC Barcelona (Læst 47781 gange)
Dios
Ynglingespiller
Sv: FC Barcelona
«
Svar #75:
23 Jan 2012, 15:35 »
Hvad er kriterierne for at en spiller bliver af egen avl?
Hvad alder må de senest blive tilknyttet og hvor længe skal de spille på klubbens hold? Og hvilket hold skal de spille på..
slindj93
Reserveholdsspiller
«
Svar #76:
23 Jan 2012, 15:55 »
Citat af: Dios 23 Jan 2012, 15:35
Hvad er kriterierne for at en spiller bliver af egen avl?
Hvad alder må de senest blive tilknyttet og hvor længe skal de spille på klubbens hold? Og hvilket hold skal de spille på..
Spilleren skal have trænet mindst 3 år i klubben inden han bliver 21 år
FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:
Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26
Dios
Ynglingespiller
«
Svar #77:
24 Jan 2012, 08:32 »
Super tak for svar.
Barca truppen er jo så overlegen, at det sjoveste næsten er bare at købe 16-17 årige talenter og regens og se hvor gode de kan blive.
Villa, Sanchez, Messi, Iniesta og Cesc kan sikre enhver titel uden problemer - og uden yderligere forstærkning.
Hvad er jeres erfaring med Xavi? Han gør det kanon i nogle kampe og mindre godt i andre. Ikke så stabil som fx. Iniesta.
Eneste problem, luksusproblem, er at Alexis er bedst som Trequartista ligesom Messi også er. Begge to spiller fuldstændig vanvittigt som BOCH Trequartista. Desværre synes jeg ikke nogen af dem præsterer på samme niveau som Skarpretter ved siden af. Der er Villa meget skarpere.
«
Seneste Redigering: 24 Jan 2012, 12:23 af Dios
»
owlsinthebag
Ynglingespiller
«
Svar #78:
24 Jan 2012, 14:39 »
Citat af: Dios 24 Jan 2012, 08:32
Super tak for svar.
Barca truppen er jo så overlegen, at det sjoveste næsten er bare at købe 16-17 årige talenter og regens og se hvor gode de kan blive.
Villa, Sanchez, Messi, Iniesta og Cesc kan sikre enhver titel uden problemer - og uden yderligere forstærkning.
Hvad er jeres erfaring med Xavi? Han gør det kanon i nogle kampe og mindre godt i andre. Ikke så stabil som fx. Iniesta.
Eneste problem, luksusproblem, er at Alexis er bedst som Trequartista ligesom Messi også er. Begge to spiller fuldstændig vanvittigt som BOCH Trequartista. Desværre synes jeg ikke nogen af dem præsterer på samme niveau som Skarpretter ved siden af. Der er Villa meget skarpere.
hos mig spiller xavi fuldstændig fantastisk. Efter 18 kampe har han 8 mål 7 oplæg og gnm. 7.69.. Han og Fabregas laver mange mål på oplæg fra mine backs Pedro og Alves.
Mht. Alexis roterer jeg rundt på de tre foreste pladser mellem ham, Messi, Gameiro(købt efter en halv sæson)v Villa og Iniesta.
Messi er lige en tand bedre end de andre 4, men ellers er det meget svært at vælge mellem dem. Der ser jeg nok bare mest på hvem der har gjort det bedst de seneste 5 kampe for det meste.
Més que un club
JimmyGP
Manager
«
Svar #79:
05 Feb 2012, 22:36 »
Så er jeg også kommet i gang med mægtige F.C. Barcelona.. Jeg vil såvidt muligt skabe et katalansk storhold med egne spillere, hvilket også betyder at bl.a. Maxvell, Adriano og Afellay er på vej ud..
Jeg håber på at kunne bringe Alberto Botía og Jordi Alba "hjem", hvor Botía er tiltænkt som backup og Alba skal omskoles til Abidals afløser.. Ydermere bryder jeg lidt mit mønster ved at forsøge at hente Romario fra Vitória ind, som Dani Alves' lærling..
Jeg har indtil videre forfremmet Thiago til førsteholdet, men jeg har endnu ikke bestemt hvem af de andre talenter fra B-holdet, der skal følge ham. Jeg har taget Liga Adelante med og jeg mener at det er vigtigt for udviklingen af mine spillere at B-holdet beholder deres plads i den næstbedste rækker. Det er også derfor jeg har valgt at forlænge kontrakten med Soriano, hvorefter jeg har sendt ham tilbage til B-holdet i håb om at han forsat vil bombe mål ind..
I den forbindelse skal det siges at jeg overvejer at sende Adriano og Afellay på b-holdet for at styrke det hold, men det bliver kun aktuelt, hvis ikke de kan sælges.
Jeg har en idé om at taktikken bliver som følgende, men jeg har ikke lagt mig fast endnu og der kommer helt sikkert også en del rotation, specielt i offensiven fordi den er så alsidig.
Villa
Iniesta - Cesc - Messi
Xavi - Busquets
Abidal - Puyol - Pique - Alves
Valdes
EDIT: Hvem af talenter kan anbefaldes at forfremme til førsteholdet og er der "andre" spillere derude med Barça-blod i årene, der er værd at hente "hjem" til Camp Nou?
EDIT2: Er der evt. nogen forslag til hvem, der skal være tutor for hvem?
«
Seneste Redigering: 05 Feb 2012, 22:43 af JimmyGP
»
- Veni, vidi, vici -
frandseen
Reserveholdsspiller
«
Svar #80:
06 Feb 2012, 00:12 »
Citat af: JimmyGP 05 Feb 2012, 22:36
Så er jeg også kommet i gang med mægtige F.C. Barcelona.. Jeg vil såvidt muligt skabe et katalansk storhold med egne spillere, hvilket også betyder at bl.a. Maxvell, Adriano og Afellay er på vej ud..
Jeg håber på at kunne bringe Alberto Botía og Jordi Alba "hjem", hvor Botía er tiltænkt som backup og Alba skal omskoles til Abidals afløser.. Ydermere bryder jeg lidt mit mønster ved at forsøge at hente Romario fra Vitória ind, som Dani Alves' lærling..
Jeg har indtil videre forfremmet Thiago til førsteholdet, men jeg har endnu ikke bestemt hvem af de andre talenter fra B-holdet, der skal følge ham. Jeg har taget Liga Adelante med og jeg mener at det er vigtigt for udviklingen af mine spillere at B-holdet beholder deres plads i den næstbedste rækker. Det er også derfor jeg har valgt at forlænge kontrakten med Soriano, hvorefter jeg har sendt ham tilbage til B-holdet i håb om at han forsat vil bombe mål ind..
I den forbindelse skal det siges at jeg overvejer at sende Adriano og Afellay på b-holdet for at styrke det hold, men det bliver kun aktuelt, hvis ikke de kan sælges.
Jeg har en idé om at taktikken bliver som følgende, men jeg har ikke lagt mig fast endnu og der kommer helt sikkert også en del rotation, specielt i offensiven fordi den er så alsidig.
Villa
Iniesta - Cesc - Messi
Xavi - Busquets
Abidal - Puyol - Pique - Alves
Valdes
EDIT: Hvem af talenter kan anbefaldes at forfremme til førsteholdet og er der "andre" spillere derude med Barça-blod i årene, der er værd at hente "hjem" til Camp Nou?
EDIT2: Er der evt. nogen forslag til hvem, der skal være tutor for hvem?
Eftersom du går efter et stærkt B-hold er det lidt svært at se, hvem du skal kunne tage op, som de kan undvære. Men evt. en Jonathan dos Santos, Sergi Roberto, Rafinha, Cuenca eller Tello?
JimmyGP
Manager
«
Svar #81:
06 Feb 2012, 02:01 »
Citat af: frandseen 06 Feb 2012, 00:12
Eftersom du går efter et stærkt B-hold er det lidt svært at se, hvem du skal kunne tage op, som de kan undvære. Men evt. en Jonathan dos Santos, Sergi Roberto, Rafinha, Cuenca eller Tello?
Oki.. tak for buddet.. Jeg lod dem dog alle fem blive på B-holdet
Sergi Roberto kunne godt blive rykket op i januar, men nu ser vi
Lucky me eller er det standard?
Transfers
Førsteholdet
B-holdet
Tutor-ordning
:
Víktor Valdés -> Oier Olazabal
Eric Abidal -> Marc Muniesa
Gerard Piqué -> Marc Bartra
Dani Alves -> Martín Montoya
Javier Mascherano -> Andreu Fontás
Xavi -> Rafinha
Pedro -> Kiko Femenia
Lionel Messi -> Thiago
David Villa -> Gerard Deulofeu
Fabregas har afvist at være tutor, mens Iniesta og Puyol ikke "må" være det
- Veni, vidi, vici -
Dios
Ynglingespiller
«
Svar #82:
06 Feb 2012, 13:26 »
Martin Montoya kan du tage i brug med det sammen. Han er mega vild. Jeg bruger ham endda som venstre back i mit Malaga save og han spiller til 7.48.
JimmyGP
Manager
«
Svar #83:
06 Feb 2012, 13:39 »
Citat af: Dios 06 Feb 2012, 13:26
Martin Montoya kan du tage i brug med det sammen. Han er mega vild. Jeg bruger ham endda som venstre back i mit Malaga save og han spiller til 7.48.
Fedt.. Jamen han skal da bare lige have lidt spilletid så.. det bliver nok i højresiden, da jeg har A-team i venstre (Abidal og Alba)
Super Copa - Jeg har aldrig prøvet noget lignende...
Real Casillas - Barcelona 3-1
0-0 Leandro udvist '34 (andet gule kort)
0-1 Villa '37
1-1 Alonso '39
2-1 Higuaín '47
3-1 Higuaín '50
Kampinfo
: FED kamp med masser af tjubang fodbold, hvor begge hold bliver snydt for et straffespark og fejlkendelse i forbindelse med en offsidescoring. Brandkamp af Villa indtil han blev skadet og suverænt målmandsspil fra Sankt Ikers side!
Barcelona - Real Casillas 3-0
0-1 Messi brænder straffe '3
1-1 Messi '14
1-1 Messi brænder straffe '29
2-0 Pedro '34
2-0 Ramos udvist '54 (andet gule kort)
2-0 Femenia udgår med en skade '73 (ti mod ti)
3-0 Mascherano '90+4
Kampinfo
: Vi dominerer fra start til slut og den eneste Real-spiller, der fighter røven ud af bukserne er Iker Casillas, der kroner en flot indsats ved at redde TO straffespark fra Messi. Vi havde tolv skud inden for rammen, mens Real ikke havde et eneste skud; derimod kun tre forkølede afslutninger langt over mål..
Ydermere har jeg forlænget kontrakter med alle, der havde kontraktudløb om 12 måneder undtagen Pinto, der forlangte en lille lønstigning. Stor respekt for Abidal, der uden tøven valgte at gå 135.000 kroner ned i løn i ugen pga. hans kærlighed til klub <3
- Veni, vidi, vici -
Grün
Landsholdsspiller
«
Svar #84:
06 Feb 2012, 13:44 »
Er også lige startet med Barca
Ind:
Fra august 2012:
Adryan
Romario
Ud:
Maxwell
Tello
Nhg93
Førsteholdsspiller
«
Svar #85:
07 Feb 2012, 14:12 »
Jeg går og overvejer lidt, at (forsøge at) skabe Barcelonas 3-4-3 eller 3-5-2 taktik, om du vil, som de så ofte har brugt i virkeligheden. Er der nogen der har prøvet det samme? eller allerede bruger den? Jeg har forsøgt at hente information fra forskellige artikler, og andre taktikker samt deres kampe. Jeg finder det dog lidt svært, at beslutte hvilke spillerroller jeg skal tildele de enkelte spillere. Jeg vil gerne have Xavi som den mere kontrollerene, som ligger og fordele spillet, og så Iniesta som den mere kreative, samt mange dybdeløb fra Fabregas. Derudover er jeg i tvivl om, hvilken rolle jeg skal bruge Messi i, men jeg tænker trequrista (staves).
Er der nogen der har forsøgt det samme?
slindj93
Reserveholdsspiller
«
Svar #86:
07 Feb 2012, 23:20 »
JimmyGP
Fedt du også er startet denne trend med Barca ved at forsøge at skabe et hold udelukkende bestående af egen avl. Er ligeledes startet, men har den politik, at jeg godt må hente unge spillere (Max 18 år, så de stadig går under egen avl). Har også solgt mange af marginalspillerne, og har beholdt de vigtigste (Alves, Sanchez), for at have et konkurrencedygtigt hold indtil jeg får mine egne talenter op.
Har haft held med Montoya, Botia, Muniesa (reserve for Alba), Deulofeu, Bojan (som er kommet tilbage, han bomber!), Thiago (selvfølgelig), Bartra + Fontas (Bruges som aflastningsspillere, men gør det udemærket)
Rafinha, (Jonathan Dos Santos) samt en vild ung spansk regen kommer snart op på førsteholdet.
Er i januar 2014 og har formået at vinde CHL i 1 ud af 2 mulige, så det er jeg ganske tilfreds med! Har vundet ligaen 1 ud af 2 mulige samt pokalen 1 ud af 2 mulige + Diverse cups.
Spændende kampe mod Madrid du havde og håber du også slår dem i ligaen og andre turneringer i løbet af sæsonen. Har lige slået dem 5-1 på Camp Nou i cuppen ;-)
EDIT: Det med stadionudvidelse skete også for mig :-)
FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:
Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26
runge95
Lilleputspiller
«
Svar #87:
08 Feb 2012, 21:58 »
Jeg har også et spil med Barca
- Første sæson blev god, jeg blev mester i alt, dvs VM for klubhold, Champions Cup, Super Cup og den hjemlige pokalturnering og selvfølgelig ligaen med 7 point over Real Madrid. Dog havde jeg problemer med Real hvor jeg tabte begge "El Clasicos", da de havde sikret sig Seydou Doumbia som gjorde det utrolig godt i angrebet.. En spiller der aldrig svigter, kan altid score mange mål.
Med hensyn til transfers, fik jeg Jordi Alba til mit hold for at erstatte Abidal et par gange da han er begyndt at steppe ned, derudover fik jeg også Leandro Damiao som jeg træner op, der eventuelt skulle overtage Villa's plads.
Taktikken så således ud: Lionel Messi
Iniesta Sanchez
Thiago Xavi
Mascherano
Abidal/Alba Piqué Puyol/Fontas Alves
Valdes
- Fabregas blev sjældent brugt da han spillede elendigt, det lyder måske underligt, men Thiago gjorde det bedre.
Er startet på 2. sæson og jeg har sikret mig Thiago Silva fra Milan og målmand Ter Stegen fra Gladbach, to super køb, udover det et 16 årigt talent/regen ved navn Manuel Arnulfo (sindsyge stats).
JimmyGP
Manager
«
Svar #88:
10 Feb 2012, 00:07 »
Citat af: Tornbo 06 Feb 2012, 13:44
Er også lige startet med Barca
Ind:
Fra august 2012:
Adryan
Romario
Ud:
Maxwell
Tello
Spændende.. hvor langt er du kommet nu?
Citat af: Nhg93 07 Feb 2012, 14:12
Jeg går og overvejer lidt, at (forsøge at) skabe Barcelonas 3-4-3 eller 3-5-2 taktik, om du vil, som de så ofte har brugt i virkeligheden. Er der nogen der har prøvet det samme? eller allerede bruger den? Jeg har forsøgt at hente information fra forskellige artikler, og andre taktikker samt deres kampe. Jeg finder det dog lidt svært, at beslutte hvilke spillerroller jeg skal tildele de enkelte spillere. Jeg vil gerne have Xavi som den mere kontrollerene, som ligger og fordele spillet, og så Iniesta som den mere kreative, samt mange dybdeløb fra Fabregas. Derudover er jeg i tvivl om, hvilken rolle jeg skal bruge Messi i, men jeg tænker trequrista (staves).
Er der nogen der har forsøgt det samme?
Det kunne være nice..
Xaxi bruger jeg som "Fremskudt Playmaker (offensiv)
Iniesta - Iniesta har jeg brugt mest som kant - så det passer jo ikke helt til det du efterspørger..
Fábregas -> det samme som Xavi eller som Offensiv midt..
Messi står til at være mest som tre-du-ved-hvad-jeg-mener, men jeg har faktisk brugt ham som både kant og skarpretter med nogenlunde succes.. skal dog siges at han har haft flere "usynlige" kampe, men ellers er jo han bare Messi
Citat af: slindj93 07 Feb 2012, 23:20
JimmyGP
Fedt du også er startet denne trend med Barca ved at forsøge at skabe et hold udelukkende bestående af egen avl. Er ligeledes startet, men har den politik, at jeg godt må hente unge spillere (Max 18 år, så de stadig går under egen avl). Har også solgt mange af marginalspillerne, og har beholdt de vigtigste (Alves, Sanchez), for at have et konkurrencedygtigt hold indtil jeg får mine egne talenter op.
Har haft held med Montoya, Botia, Muniesa (reserve for Alba), Deulofeu, Bojan (som er kommet tilbage, han bomber!), Thiago (selvfølgelig), Bartra + Fontas (Bruges som aflastningsspillere, men gør det udemærket)
Rafinha, (Jonathan Dos Santos) samt en vild ung spansk regen kommer snart op på førsteholdet.
Er i januar 2014 og har formået at vinde CHL i 1 ud af 2 mulige, så det er jeg ganske tilfreds med! Har vundet ligaen 1 ud af 2 mulige samt pokalen 1 ud af 2 mulige + Diverse cups.
Spændende kampe mod Madrid du havde og håber du også slår dem i ligaen og andre turneringer i løbet af sæsonen. Har lige slået dem 5-1 på Camp Nou i cuppen ;-)
EDIT: Det med stadionudvidelse skete også for mig :-)
Tak tak.. synes det er en fed trend og bestemt muligt i en klub som Barca, der har så mange talenter fra start.. og så godt talentarbejde til fremtiden
Det lyder til at vi gøre det på samme måde
Dog bryder jeg lidt konceptet til sommer hvor jeg "vil" have Iker Munian
Jeg giver også de unge alt den spilletid de kan få og jeg må da sige at flere af dem har gjort det godt..
Ham der den vilde Regen.. SS Tak
?
Flot med CL! hvordan gik det i de andre turneringer?
Tak.. ja det var altså et par vilde kampe..
Lovely med stadionudvidelsen.. rart at vide
Citat af: runge95 08 Feb 2012, 21:58
Jeg har også et spil med Barca
- Første sæson blev god, jeg blev mester i alt, dvs VM for klubhold, Champions Cup, Super Cup og den hjemlige pokalturnering og selvfølgelig ligaen med 7 point over Real Madrid. Dog havde jeg problemer med Real hvor jeg tabte begge "El Clasicos", da de havde sikret sig Seydou Doumbia som gjorde det utrolig godt i angrebet.. En spiller der aldrig svigter, kan altid score mange mål.
Med hensyn til transfers, fik jeg Jordi Alba til mit hold for at erstatte Abidal et par gange da han er begyndt at steppe ned, derudover fik jeg også Leandro Damiao som jeg træner op, der eventuelt skulle overtage Villa's plads.
Taktikken så således ud: Lionel Messi
Iniesta Sanchez
Thiago Xavi
Mascherano
Abidal/Alba Piqué Puyol/Fontas Alves
Valdes
- Fabregas blev sjældent brugt da han spillede elendigt, det lyder måske underligt, men Thiago gjorde det bedre.
Er startet på 2. sæson og jeg har sikret mig Thiago Silva fra Milan og målmand Ter Stegen fra Gladbach, to super køb, udover det et 16 årigt talent/regen ved navn Manuel Arnulfo (sindsyge stats).
Fedt Runge
Flot første sæson
Alba har jeg også - han deler spilletiden med Abidal, der gør det fortræffeligt! Damiao har jeg også overvejet, men har bestemt mig for at jeg hellere vil satse spansk og her ser jeg bestemt Iker Munian fra Ath. Bilbao som en mulighed
Spændende taktik.. har jeg selv brugt meget.. har dog valgt at spille en lidt mere offensiv udgave så DMC er OMC hos mig
Fábregas er heller ikke fantastisk hos mig.. han har endnu ikke scoret, men til tider kommer der en Laudrup-lignende aflevering, der fører til mål
Spændende indkøb.. jeg satser på at mine "indkøb" hovedsageligt skal findes på B-holdet og u19-holdet, men jeg er som sagt meget interesseret i Iker Munian
Kunne man se et SS af Maniel Arnulfo?
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
«
Svar #89:
10 Feb 2012, 00:23 »
Nice.. kalenderen siger 01-11-11 og jeg har lige fået stillet 300.000.000 kroner til rådighed pga. en forbedring af økonomien.. andre der har oplevet det?
- Veni, vidi, vici -
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »