home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
I dag kl. 07:04:52 Broen13 Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 17:14:04 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 415 Gæster Online.

Indlæg: 1132812 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 42201 gange)
5nus
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #150: 22 Feb 2012, 14:38 »

Spiller som sagt 4-3-3

xxxx
xxx
xxx

og bruger som det meste: Hazard, cesc/iniesta, xavi.

Men har ihvertfald solgt ham til Tottenham for 300 mio kr.

Logged

Brøndby - Liverpool - Barcelona - Ajax

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #151: 22 Feb 2012, 17:02 »

Spiller du ikke med en defensiv orienteret midtbane spiller?
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

5nus
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #152: 22 Feb 2012, 17:37 »

Der bruger jeg fortrinsvis cesc eller Iniesta. Jeg ved godt at de ikke rigtigt er defensive i deres spillestil, men de gør det fint.

Jeg har også hentet sime vrsaljko (udlejet til Arsenal i første sæson og Benfica i anden) Tror han kan blive god som def midt.

Det skal siges, at jeg ikke går så meget op i om det er defensive/offensive midtbanespillere jeg har på midtbanen, så længe at de fodrer mine angriber med det de skal. Det fungerer godt for mig ihvertdald.

Men det kan være det blev bedre hvis de fik faste roller HuhHuhHuhHuh

Min startopstilling ser således ud:

              Valdes

Alves Pique Munoz Rodriguez

      Xavi Cesc Hazard

   Sanchez Messi Aguero

Bænken:
Marc andre ter stegen
Abidal
Sagna
Tafer
Thiago
Busquets
Puyol







Logged

Brøndby - Liverpool - Barcelona - Ajax

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #153: 22 Feb 2012, 18:36 »

Sime er bedst på højre back og kan tage over for Alves Smiley

Hvordan ser din målscorer ud i ligaen? Mål/mål imod?

Hvordan har du klaret dig i CHL imod de store hold? Kunne godt forestille mig, at det blev en for offensiv taktik med disse spillere på midtbanen.

Til sidst, hvilke spillerroller er dine 3 midtbanespillere? Og har du ændret noget under hver af de 3 spillere i spillerroller? Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

5nus
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #154: 22 Feb 2012, 18:40 »

Sime er bedst på højre back og kan tage over for Alves Smiley

Hvordan ser din målscorer ud i ligaen? Mål/mål imod?

Hvordan har du klaret dig i CHL imod de store hold? Kunne godt forestille mig, at det blev en for offensiv taktik med disse spillere på midtbanen.

Til sidst, hvilke spillerroller er dine 3 midtbanespillere? Og har du ændret noget under hver af de 3 spillere i spillerroller? Smiley

Det skal jge lige tjekke når jeg kommer hjem fra arb.
Logged

Brøndby - Liverpool - Barcelona - Ajax

Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #155: 24 Feb 2012, 13:04 »

Hvordan bruger i Fabregas og hvordan spiller han?
Har prøvet ham med forskellige roller på midten, men med et gennemsnit på 6,95 er det ikke imponerende..
Thiago har spillet ham af lige nu, og Xavi er stensikker Smiley

Jeg spiller med Sergio Busquets på den defensive og så to som central, det er Xavi og Thiago lige nu. Iniesta venstre kant, og Sanchez højre, Messi i front Smiley
Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

esbjergallez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #156: 24 Feb 2012, 13:27 »

Jeg begyndte også at spille med Barcelona for noget tid siden, da jeg faktisk aldrig rigtig har fået det prøvet.

Stiller således op:

Valdes

Alves - Pique - Hummels - Alba

Busquets (Boldvindende) Xavi (Fremskudt playmaker)

Pedro (kantspiller) - Fabregas (triquesta) - Iniesta (kantspiller)

Messi (Triquesta)

Som i jo nok kan se har jeg købt Hummels, der iøvrigt gør det helt fantastisk og sluttede på en 5 plads over bedste spillere i ligaen, i 2 sæson. Alba kommer også efter det og ser bedre og bedre ud, dog spillede Abidal venstreback i 1 sæson.

Fabregas er efterhånden blevet "lysegrøn" som offensiv midt, og sluttede 2012-2013 sæsonen med 11 kasser i ligaen og 17 assist og et gennemsnit på 7.52.

Jeg vandt alt i 1 sæson minus CL. Og i 2 sæson vandt jeg både ligaen og pokalen, men igen fejlede jeg i CL (Kvartfinalen 1 sæson, semifinalen i 2 sæson). Jeg er lidt træt af at kikse i CL, men så har jeg da i det mindste en grund til at blive ved med at spille.
Logged

5nus
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #157: 25 Feb 2012, 17:19 »

Har netop afsluttet 2 sæson, hvor jeg vandt mesterskabet foran Real i sidste spillerunde  Opstemt

V: 28 U: 5 T: 5 Mål for: 102 Mål imod: 26 - +76

Logged

Brøndby - Liverpool - Barcelona - Ajax

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #158: 26 Feb 2012, 19:21 »

Så har jeg afsluttet 1. Sæson, og jeg vil komme med en længere update i morgen, men hvor mange penge fik i til 2. sæson? Smiley
Logged

5nus
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #159: 26 Feb 2012, 19:24 »

jeg vandt alt, undtagen Klub VM, i første sæson, og jeg mener at jeg fik 300-400 mio. kr.
Logged

Brøndby - Liverpool - Barcelona - Ajax

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #160: 26 Feb 2012, 19:25 »

Nå okay, jeg fik næsten 700 mio... Men vil komme med en update i morgen Smiley
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #161: 29 Feb 2012, 01:34 »

Jeg kunne godt bruge nogle gode råd fra jer barca freaks Peace jeg spiller et save med barca og har virkelig svært ved at sætte den offensive del.. nemt på den måde at jeg har købt for store stjerner og ved ikke hvem der ville være bedst. Jer er i år 2015, og d. Villa er blevet 33år gammel... jeg har de normale barca spillere og har købt sergio aguero, Neymar, Cavani, hazard, Mario götse, samtidige med jeg har villa, Messi, iniesta, santeze stave, osv af barca spillere... jeg spiller en 4 4 2 med høje kanter også kaldet 4 2 2 2, jeg håber der er nogle af jer der kan hjælpe mig, med at stille stærkest op!!!!
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #162: 29 Feb 2012, 21:39 »

Jeg kunne godt bruge nogle gode råd fra jer barca freaks Peace jeg spiller et save med barca og har virkelig svært ved at sætte den offensive del.. nemt på den måde at jeg har købt for store stjerner og ved ikke hvem der ville være bedst. Jer er i år 2015, og d. Villa er blevet 33år gammel... jeg har de normale barca spillere og har købt sergio aguero, Neymar, Cavani, hazard, Mario götse, samtidige med jeg har villa, Messi, iniesta, santeze stave, osv af barca spillere... jeg spiller en 4 4 2 med høje kanter også kaldet 4 2 2 2, jeg håber der er nogle af jer der kan hjælpe mig, med at stille stærkest op!!!!

Kan du ikke give dine spillerroller til midtbane+angreb?

Ellers ville jeg sætte Messi på højrekant som inderste angriber, neymar/hazard på venstre kant ligeledes som inderste angriber (måske hazard som kant?)

I angrebet ville jeg stille med cavani (komplet angriber?) og aguero (skarpretter?)

Men for at det ikke skal blive for offensivt ville jeg sætte en af dine centrale midtbanespillere til boldvindende. Den anden skal nok være support (måske bare central midtbanespiller)

Du kan også sætte en af dine angribere som support, så han trækker ned i banen og giver plads til kanterne. Håber du kan bruge det ellers skriv igen (husk at den skal køres ind i kampforberedelsen inden du laver den om) Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #163: 04 Mar 2012, 00:40 »

Kan du ikke give dine spillerroller til midtbane+angreb?

Ellers ville jeg sætte Messi på højrekant som inderste angriber, neymar/hazard på venstre kant ligeledes som inderste angriber (måske hazard som kant?)

I angrebet ville jeg stille med cavani (komplet angriber?) og aguero (skarpretter?)

Men for at det ikke skal blive for offensivt ville jeg sætte en af dine centrale midtbanespillere til boldvindende. Den anden skal nok være support (måske bare central midtbanespiller)

Du kan også sætte en af dine angribere som support, så han trækker ned i banen og giver plads til kanterne. Håber du kan bruge det ellers skriv igen (husk at den skal køres ind i kampforberedelsen inden du laver den om) Smiley

du kan tro dete kan bruges!! jeg vil prøve at køre taktikken stille og roligt ind, og så vender jeg tilbage senere iómkring mit save Opstemt 'tak
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #164: 05 Mar 2012, 23:45 »

Hjælp!!!! Messi forlanger 162 mil om året og jeg kan eller må kun give 110 mil.... hvad skal jeg gøre? hans kontrakt udløber om et år!
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010