home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:29:14 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 17:14:28 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 764 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 48523 gange)
Guldbrand
Blogmester

Sv: FC Barcelona
« Svar #120: 15 Feb 2012, 22:36 »

Nej nej nej, jeg bankede Inter 5-0 i første kamp i CHL kvartfinale, og tog derfor let på anden kamp den blev dog også hevet hjem 2-1 med mine talenter, men da jeg så skulle møde City i i semi-finalen lavede jeg næsten den samme, hvor jeg dog vandt 5-1 hvor Danny scorede i det 91 minut fra City, så i anden kamp fik mine talenter igen lov. Den chance greb city og vandt 4-0 og var derfor videre på reglen om udebane mål Skuffet

Forlegen  av av.. Jeg vil nødig være den manager der i virkeligheden lavede det nummer. han ville nok få adskillelige tusinder af fans på nakken..

Men at satse i Champions League på det stadie, er bestemt ikke noget jeg nogensinde kunne finde på. Jeg kunne måske spare en enkelt eller to, og så skifte ud i løbet af kampen, såfremt kampen forløber som den skal.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #121: 15 Feb 2012, 22:53 »

Forlegen  av av.. Jeg vil nødig være den manager der i virkeligheden lavede det nummer. han ville nok få adskillelige tusinder af fans på nakken..

Men at satse i Champions League på det stadie, er bestemt ikke noget jeg nogensinde kunne finde på. Jeg kunne måske spare en enkelt eller to, og så skifte ud i løbet af kampen, såfremt kampen forløber som den skal.
Det var heller ikke hele holdet, men ham der kostede det hele fra Pinto da de 4 mål blev lukket ind efter 20 minutter så blev han taget ud og Valdes holdt da også rent bur derfra. Men nej det er nok også det dummeste jeg nogensinde har gjort i FM tror også det var fordi mine spiller allerede troede de var videre.
Også nu sover de, med en sejre over Mallorca kan jeg sikre mig pokalen, men den kamp skal vi da tabe selvom jeg stiller i stærkeste opstilling!!!

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #122: 16 Feb 2012, 08:26 »

Jeg er igang med at lave Barcelonas 3-4-3 taktik i mit Barca save, men er kommet i tvivl om to ting. Hvilke typer angribere skal jeg bruge ved siden af messi på toppen? og skal jeg sætte holdet til at spille i højt eller lavt tempo? Smiley

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #123: 16 Feb 2012, 19:43 »

Spillere man henter som 16 årige og træner op bliver da også til egen avl ikke? Eller er det kun spiller der selv kommer op i truppen?

Jeg er igang med at lave Barcelonas 3-4-3 taktik i mit Barca save, men er kommet i tvivl om to ting. Hvilke typer angribere skal jeg bruge ved siden af messi på toppen? og skal jeg sætte holdet til at spille i højt eller lavt tempo? Smiley
Med hensyn til angriberen kan jeg ikke hjælpe, men et lavt tempo da Barca tit er lang tid om at spille sig frem.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #124: 16 Feb 2012, 21:22 »

Spillere man henter som 16 årige og træner op bliver da også til egen avl ikke? Eller er det kun spiller der selv kommer op i truppen?

Det er helt korrekt, henter du en spiller i alderen mellem 14-18 og han er i klubben i 3 sammenhængende år inden han bliver 21 vil han blive regnet som en spiller af egen avl. Smiley

Hvis du vil have mange afleveringer og prøve at gøre Barcas spil efter skal du spille med et meget lavt tempo.

Håber det kunne hjælpe jer begge Smiley

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #125: 17 Feb 2012, 14:39 »

El Clasico uden hverken Messi eller Ronaldo....

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #126: 17 Feb 2012, 15:32 »

Det har jeg også sat det til Smiley jeg kan dog ikke formå at holde den høje boldbesiddelse på udebane, det er ret træls.. Jeg er også blevet lidt i tvivl om, hvor bredt jeg skal spille, eftersom de presser spillet sammen når de ikke er i boldbesiddelse, men spiller bredere når de er? Smiley

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #127: 18 Feb 2012, 15:05 »

Er igang med sæsonen 2014/2015 og man må sige det går okay  Rullende Øjne

Her er ligastillingen efter første halvdel af sæsonen (læg mærke til mål imod):

Bl.a.:

Barcelona 4-0 Real Madrid
Barcelona 7-0 Valencia

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

JimmyGP
Manager

« Svar #128: 19 Feb 2012, 02:08 »

FC Barcelona: Sæson 1

Så er min første sæson, som FC Barcelona træner overstået og jeg bør være tilfreds med at have sikret mig fire trofæer i min debutsæson. Det er jeg bare immervæk ikke og jeg kommer til at ligge søvnløs over vores kvartfinale nederlag mod Real Madrid i Copa del Rey, hvor vi formåede at sætte en 3-1 sejr fra den første kamp over styr. Vi evnede ikke at rejse os ovenpå en fatal skade til holdets måske største stjerne Lionel Messi, der efterfølgende sad ud i tre måneder. Hans afløser Iker Munian fik små tyve minutter før han led samme skæbne og så nuppede han fire måneder på sidelinjen. Så en ulykke kommer sjældent alene! Det samme kan siges om Champions League, hvor turnerningens endelige vindere fra Manchester City slog også ud efter 0-0 i Manchester og 1-1 i Barcelona! SKUFFENDE!

Men det har været en meget ”skadet” sæson for mig og på et tidspunkt manglede vi Xavi, Iniesta, Messi, Munian, Villa, Pedro samt karantæne til en spiller, som jeg i skrivende stund ikke kan huske navnet på. Dani Alves sluttede også sæsonen af med at tage to en halv måned på skadeslisten, men vi kom os over det og spillere som Fábregas, Thiago, Puyol og Piqué leverede varen i de mange kampe uden den ”rigtige” offensiv. Det gav immervæk også plads til Jonathan Soriano, som endnu engang har bombet løs på B-holdet og han fik chancen i januar, men det blev kun til otte ligakampe med to mål til følge (begge faldt i 7-0 sejren over Betis). Soriano er derfor at finde på B-holdet igen efter sæsonen, da hans ”vikariat” udløber og han på ingen måde har overbevidst mig om at det er ham jeg skal satse på som angrebsprofilen alene i front. Mit holds største profiler har nok været måltyvene Gerard Piqué og David Villa, der har sikret rigtig mange point og de to er stærkt medvirkende til at vi også sikrede det fjerde mesterskab på stribe. Da sidste fløjt havde lydt i 34. spillerunde kunne jublen bryde løs, da vi havde bragt os tretten point foran Real Madrid og at den kommende kamp selvfølgelig var El Clásico på Camp Nou. Den kamp endte i øvrigt med ultra skuffende 1-0 nederlag på en gigant fejl fra forsvarsgeneralen Piqué. Men til trods for det nederlag samt nederlag til Valencia (1-0 ude), Getafe (3-0 ude) og Rayo Vallacano (2-1 ude) sluttede vi alligevel med et fem points forspring til Real Madrid. ”Ferieholdet” spillede skuffende fodbold i sæsonens sidste fire kampe, men sikrede alligevel et sikkert mesterskab takket være 94 point foran Reals flotte 89 point. Piqué har scoret hele elleve mål i ligaen og i alt han den måske kommende anfører leveret varen således både offensivt, men så sandelig også defensivt (minus Real-kampen). David Villa kronede en flot sæson af med at score i alt 35 mål i ligaen i blot 31 antal kampe og det blev til et slutfacit på 42 mål i 42 kampe. Villa blev derfor topscorer i ligaen i skarp konkurrence med Bilbao’s Llorente, der kvitterede med 29 scoringer. Offensivt blev det en stor sæson med hele 120 scoringer alene i ligaen, men også defensivt markerede klubben sig positivt ved at lukke færrest mål ind overhovedet med blot 23 antal scoringer imod klubbens tre målmænd. Det blev derfor til et sikkert mesterskab, selvom vi længe (indtil runde 20) lå efter både Real Madrid og Athletic Bilbao, der efter min bedste overbevisning havde fortjent mere end en ”skuffende” fjerdeplads. Den flotte sæson udmøntede sig også i at vi fik fire spillere på årets hold i form af Gerard Piqué, Thiago, Andrés Iniesta og David Villa, mens Alexis Sanchez og Cesc Fábregas satte sig på bænken.

De unge spillere har fået masser af spilletid og jeg vil faktisk gerne fremhæve dem alle sammen. Kiko, Muniesa, Montoya,Thiago og Bartra har gjort det fortræffeligt, hvilket betyder at de alle med stor sandsynlighed er at finde i førsteholdstruppen til næste sæson. Det skal også siges at Thiago vandt prisen, som La Ligas bedste unge spiller, mens Kiko blev 2’er. Gómez derimod har skuffet og selv med kyndig vejledning fra Puyol har han været en stor skuffelse. Han har dog vist enkelte glimt, hvilket betyder at han får mulighed for at tage endnu en tørn for B-holdet og bevise sit værd. Af de nye må det siges at Alba, Botia, Aranzubia og Munian har gjort det ganske fortræffeligt. Specielt de to sidstnævnte har gjort det fortræffeligt, men de to andre har dog spillet en del mere og Alba har efter min mening spillet for mange kampe som venstre kant, men jeg formoder at han bliver lidt mere fast på venstre back, når jeg engang kommer igennem det her skadeshelvede. Botía har spillet fantastiske kampe og så har han spillet "hvor-er-jeg" kampe, hvilket er noget der skal strammes op på hvis han er fremtidens mand ved siden af Piqué. Moíses, Romario og Juanmi har jeg ikke haft samme mulighed for at vurdere, da alle har spillet for B-holdet, men det er da bestemt spillere, som jeg vil overveje at forfremme til det fine selskab.

Mine transferplaner består i at få solgt ud af breddespillerne på førsteholdet samt forfremme de rigtige spillere til både førsteholdet og B-holdet. B-holdet sikrede sig i øvrigt en hæderlig og flot placering i Liga Adelante, som nummer 8 og det betyder at mine reserver endnu engang kan blive testet af i min taktik på næsthøjeste plan. Men ellers har jeg selvfølgelig kig på ungdomsspillere til u19-holdet og jeg skal have kigget på, hvad akademiet har formået at regenerere til mig. Sidst men ikke mindst har jeg ansøgt det spanske fodboldforbund om at blive manager for det spanske u23-hold, hvilket forbundet har accepteret og jeg skal derfor snarest sammensætte det hold, der skal sikre spansk OL guld i London.

Oversigt over trofæer/bedrifter:
1 x Supercopa de España (samlet 4-3 sejr over Real Madrid)
1 x Europæisk Super Cup (3-1 sejr over Porto)
1 x FIFA VM for klubhold (samlet 3-0 over Santos)
Kvartfinale i Copa del Rey (Samlet 4-3 nederlag til Real Madrid)
Kvartfinale i Champions League (samlet 1-1 mod Manchester City, der vandt på udebanemål)

Diverse Screen Shoots
Ligatabel
Spillerstatistik
Holdstatistik
Kampe 1
Kampe 2
Førsteholdet

Mest spillede start 11'er

De bedste spillere
Andrés Iniesta
Carles Puyo
David Villa
Gerard Piqué
Lionel Messi

"Førsteholdets ungdom"
Iker Munian
Kiko Femenia
Marc Bartra
Marc Muniesa
Martín Montoya
Sergi Gómez
Thiago

- Veni, vidi, vici -

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #129: 19 Feb 2012, 02:41 »

Hvor ofte får du spillere ud fra akademiet? Smiley jeg har endnu ikke fået nogen, ellers har jeg overset det og jeg har altså spillet tre sæsoner.
Men super fedt at du skriver en så lang og detaljeret opdatering over din sæson! dog surt med Copa del reyen og champions league.

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #130: 19 Feb 2012, 10:48 »

Hvor ofte får du spillere ud fra akademiet? Smiley jeg har endnu ikke fået nogen, ellers har jeg overset det og jeg har altså spillet tre sæsoner.
Men super fedt at du skriver en så lang og detaljeret opdatering over din sæson! dog surt med Copa del reyen og champions league.

Man får hver sæson og mener det er i marts :-)

JimmyGP
Manager

« Svar #131: 19 Feb 2012, 10:50 »

Man får hver sæson og mener det er i marts :-)

Også mit bud  Thumbs Up

Tror de kom ind i marts/april måned i en månedens tid, hvorefter de bedste blev tilbud kontrakt og blev fast inventar på u19-holdet Thumbs Up

Tak tak.. synes det var lidt "sjovere" at gøre det på den måde og forklare hvorfor det gik således Peace
Ja det er monstersurt.. jeg er megabitter over begge exits, da vi samlet over 180 minutter var det bedste hold  Græder Men vi prøver igen til næste år Thumbs Up

Hvordan er det gået i dine tre sæsoner?

- Veni, vidi, vici -

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #132: 19 Feb 2012, 11:48 »

Har et par spillere jeg er i tvivl om hvordan jeg skal håndtere:
u19:
Deulofeu: Hvornår skal han  op på B-holdet eller A-holdet? Er lidt i tvivl om han får mere ud af B-holdet end u19 holdet lige nu.
Rafinha: Det samme spørgsmål

B-holdet:
Kiko, Sergi Roberto, og Bartra
Hvornår får de ikke længere nok ud af b-holdet?

Er lige begyndt på mit save Smiley

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

JimmyGP
Manager

« Svar #133: 19 Feb 2012, 15:48 »

u19:
Deulofeu: Hvornår skal han  op på B-holdet eller A-holdet? Er lidt i tvivl om han får mere ud af B-holdet end u19 holdet lige nu.

B-holdet:

Hey..

Jeg sendte Deulofeu på B-holdet i første sæson og her til anden har jeg forfremmet ham til førsteholdstruppen Thumbs Up

Kiko og Bartra havde jeg i førsteholdstruppen allerede i første sæson, hvor begge gjorde det godt ticked off

Sergio Roberto og Rafinha spillede begge på b-holdet i første sæson, men Roberto er forfremmet til denne sæson og Rafinha bliver det efter planen til næste sommer Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #134: 19 Feb 2012, 16:09 »

u19:

B-holdet:

Deulofeu rykkede jeg op med det samme, men satte ham vist også til at kunne spille U19-kampe. Så brugte ham i de lette kampe i ligaen. Bruger ham stadig og der er vist også et SS af ham på forrige side.

Rafinha rykkede jeg op i 2. sæson, men han imponerede overhovedet ikke, og der var hård kamp om pladserne på midtbanen + jeg fik et vanvittigt regen, så han røg tilbage på B-holdet og han har næsten ikke udviklet sig..

Sergi Roberto mente jeg ikke var god nok + hård kamp om pladserne, så han er også på B-holdet

Kiko passer ikke ind i min spillestil, så også på B-holdet  Tunge men tror han bliver god, og vil rykke ham op med det samme, hvis han passer til din spillestil

Bartra har været rigtig god! Rykkede ham op med det samme og han har imponeret mig! Han er næsten starter i 2015 og har udviklet sig meget! (har vist et SS længere oppe eller på forrige side)

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010