home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 561 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 41532 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #180: 01 Maj 2012, 15:23 »

Jeg er lige startet med Barca, og det går rimelig godt, har vundet alle mine venskabskampe + samlet 5-2(2-1 og 3-1) over Real Madrid i den spanske supercup.

Transfer:

IND:
Mbaye Niang 115 mio. kr.
Jérémy Mathieu 130 mio. kr.
Sime Vrsaljko 27 mio. kr.

Samlet 270 mio.

UD:
Eric Abidal 130 mio. kr.
Seydou Keita lejet ud til FC Bayern for 10 mio. kr.

Samlet 140 mio.
Du købte simpelthen Mathieu til din venstreback? og så for 130 mil? Det er godtnok et ringe køb i mine øjne. Du skulle hellere have hentet Alba.
Logged

welbz is dat guy

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #181: 01 Maj 2012, 15:29 »

Selvfølgelig, SU.

Jeg kører med 2 taktikker:


Denne taktik brugte jeg da jeg vandt 1-2 over Real Madrid


Og denne da jeg vandt 3-1 over dem i den anden kamp.

ptrN:
Så er det godt at det er mit spil og ikke dit, men jeg kan sagtens følge dig, det var måske lidt for mange penge jeg gav for ham. Og han har spillet ok indtil videre.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #182: 07 Maj 2012, 19:39 »

Heey Freaks

Har netop haft held med at hente Messi på en fri transfer, og han har vundet årets spiller i verden de sidste tre år, så han er stadig spillets bedste spiller. Men kan ikke få ham til at fungere i nærheden af optimalt

Hvordan bruger i ham? Altså hvilken position og hvilken spillerolle ? Og hvilken formation benytter i jer af??


På forhånd tak !!
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #183: 09 Maj 2012, 10:18 »

Så endte jeg langt om længe i min ynglings klub.. Efter at have været i 4 andre klubber..
Har fået et transfer budget på 3,5 mia og et løn budget på 48 mio..
Der er ikke grænser for hvad man kan opnå med så mange penge  Thumbs Up
Logged

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #184: 09 Maj 2012, 11:11 »

Så endte jeg langt om længe i min ynglings klub.. Efter at have været i 4 andre klubber..
Har fået et transfer budget på 3,5 mia og et løn budget på 48 mio..
Der er ikke grænser for hvad man kan opnå med så mange penge  Thumbs Up

haha, hvor latterligt Huh

Køb da et stjernehold til reserveholdet  crazy
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

SU
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #185: 05 Jun 2012, 22:23 »

Logged

seblarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #186: 08 Jun 2012, 16:00 »

Så har jeg også oprettet et spil med Barca. Startede med at hente Thiago Silva og Lucas Andersen. Til vinter hentede jeg Mbaye Niang, Viktor Fischer, Jordi Alba og Jakob Ahlmann (Det ønskede Lucas Andersen).
Ligger nr 2 med 6 point til Real. Har dog spillet 2 kampe mindre.
Iniesta har brækket foden, og skulle være ude i 4 måneder. Han har nu 7 uger tilbage af sin skade, Sanchez har overrevet sin hasesene og skulle være ude i 3 måneder. Han har nu ca 5 uger tilbage. Messi scorede hattrick mod Valencia, men efter 38 min måtte han også gå ud med en brækket fod, nu er han så også ude i 4 måneder.. Hvad er chancen? :-(
I CHL går det fint. Har trukket Lille i første knockout runde, vandt 1 opgør 2-1 på udebane.
Slog Real Madrid ud af Copa Del Rey med en sejr på 4-1 og 1-3!
Nogle forslag til hvem jeg skal købe efter sæsonen? :-)
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #187: 09 Jul 2012, 19:34 »

Jeg ved ikke om det hører under her, men jeg har netop startet et spil med b holdet, hvor jeg kører med to taktikker. Begge kraftigt inspireret af taktikker fra det virkelige liv. Målet er at få kørt de unge spillere ind i systemet, som forhåbentlig også bliver brugt på førsteholdet, og altså hjælpe spillerne i deres udvikling. Derudover kunne det være fedt, hvis resultaterne skabes, at kunne overtage trænersædet på førsteholdet når guardiola stopper, hvilket han som regel gør Smiley
Logged

KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #188: 10 Jul 2012, 15:02 »

Hej derude,

Jeg har ledt efter et save som jeg kan spille på, indtil FM 2013 udkommer  Thumbs Up

Mit valg er faldet på FC Barcelona.
For at gøre spillet lidt udfordrende vil jeg kun købe talenter som skal indgå som egen avl i klubben og ældre spillere skal være spaniere. Derudover vil jeg prøve at skabe en formation som efterligner virkelighedens Barcelona.
Jeg vil så vidt muligt prøve at få spillere som Xavi, Iniesta og Messi til at præstere som vi så ofte ser dem i fjernsynet!  Rullende Øjne

Jeg vender tilbage når transfer vinduet er lukket, formationen er valgt og ligaen har taget sin begyndelse.

Mvh KFBDK
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #189: 12 Jul 2012, 12:13 »

Hej derude,

Jeg har ledt efter et save som jeg kan spille på, indtil FM 2013 udkommer  Thumbs Up

Mit valg er faldet på FC Barcelona.
For at gøre spillet lidt udfordrende vil jeg kun købe talenter som skal indgå som egen avl i klubben og ældre spillere skal være spaniere. Derudover vil jeg prøve at skabe en formation som efterligner virkelighedens Barcelona.
Jeg vil så vidt muligt prøve at få spillere som Xavi, Iniesta og Messi til at præstere som vi så ofte ser dem i fjernsynet!  Rullende Øjne

Jeg vender tilbage når transfer vinduet er lukket, formationen er valgt og ligaen har taget sin begyndelse.

Mvh KFBDK
Hvordan er din taktik kommet til at se ud? Smiley
Logged

KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #190: 13 Jul 2012, 12:08 »

Hvordan er din taktik kommet til at se ud? Smiley

Gik fuldstændig død i det save! Smiley .. Nåede kun forbi super cup kampene mod Madrid. Tabte 5-4 på udebane, fuldstændig sindsyg kamp! 4-4 i pausen! Vandt så 3-0 på hjemmebane. Jeg kiggede lidt på nettet omkring en god barcelona taktik og valgte en 4-6-0 .. altså uden angribere! Smiley

Havde over 65% af spillet i alle mine træningskampe og hjemmekampen mod Madrid.. Så den virker helt fint! Men har oprettet min egen klub og er startet et save der! Det er simplethen for nemt med Barca, så skal bruge et spil der kan holde mig kørende til FM 2013 kommer!
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #191: 13 Jul 2012, 22:53 »

Gik fuldstændig død i det save! Smiley .. Nåede kun forbi super cup kampene mod Madrid. Tabte 5-4 på udebane, fuldstændig sindsyg kamp! 4-4 i pausen! Vandt så 3-0 på hjemmebane. Jeg kiggede lidt på nettet omkring en god barcelona taktik og valgte en 4-6-0 .. altså uden angribere! Smiley

Havde over 65% af spillet i alle mine træningskampe og hjemmekampen mod Madrid.. Så den virker helt fint! Men har oprettet min egen klub og er startet et save der! Det er simplethen for nemt med Barca, så skal bruge et spil der kan holde mig kørende til FM 2013 kommer!
Ja okay så, er det den fra fmscout, eller hvad den hedder? Smiley
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #192: 23 Jul 2012, 18:34 »

Hvis jeg prøver at implementere Barcelonas spillestil i fm, vil i så mene at det er messi eller xavi jeg skal have som playmaker? Også, hvad skal jeg gøre for at skabe den "falske" 9'er som messis rolle populært kaldes? Smiley
Håber der er hjælp at hente her.
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #193: 23 Jul 2012, 23:10 »

Hvis jeg prøver at implementere Barcelonas spillestil i fm, vil i så mene at det er messi eller xavi jeg skal have som playmaker? Også, hvad skal jeg gøre for at skabe den "falske" 9'er som messis rolle populært kaldes? Smiley
Håber der er hjælp at hente her.

Hvis du mener playmaker som i, at du skal vinke ham af som playmakeren inde under taktik, vil jeg mene, at det skal du ikke gøre. Har dårlige erfaringer med, at alt skal gå igennem samme mand.

Angående den falske 9'er skal han vel placeres som boksspiller på toppen og med en masse bevægelighed og så søge ned i banen. Og hvis du vil have ham til at score en masse mål oveni, kan du bruge nogle af indstillingerne fra skarpretteren og så tilføje lidt ekstra fx fri bevægelighed og "søg ned i banen" Smiley Skriv hvis der er mere
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #194: 24 Jul 2012, 09:54 »

Hvis du mener playmaker som i, at du skal vinke ham af som playmakeren inde under taktik, vil jeg mene, at det skal du ikke gøre. Har dårlige erfaringer med, at alt skal gå igennem samme mand.

Angående den falske 9'er skal han vel placeres som boksspiller på toppen og med en masse bevægelighed og så søge ned i banen. Og hvis du vil have ham til at score en masse mål oveni, kan du bruge nogle af indstillingerne fra skarpretteren og så tilføje lidt ekstra fx fri bevægelighed og "søg ned i banen" Smiley Skriv hvis der er mere
Man kan da ikke vælge at han skal søge ned i banen, kan man? Smiley jeg har ikke været hjemme i tre uger, så jeg er lidt rusten omkring spillernes indstillinger. Og det var det jeg mente, med at hakke af som playmaker. Mht xavi tænker jeg bare, at det vil give ham flere afleveringer pr. kamp, hvis han er playmaker Smiley
Jeg har forresten messi som treq.
Mht taktikken, vil du så mene at en af mine midterforsvarer skal have rollen som boldspillende, eller bare central?
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010