home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  2 Brugere, 634 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal / No Deal
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 110 Udprint
Forfatter Emne: Deal / No Deal  (Læst 177017 gange)
FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #585: 15 Feb 2012, 23:55 »

Jeg står nu i en svær situation, city byder 320 mil på Daniel Alves. Mit mål er jo at forvandlede mit Barca hold til næsten kun spanske spillere, der skal dog være plads til 5 udlandske. Salg af Alves ville gøre plads til Montoya, men han er bare ikke god nok endnu. Pengene har jeg ikke brug for, da jeg jo statser på talenter og der ligger allerede 1 mia + på bund linien.

no deal ! Opstemt
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #586: 16 Feb 2012, 20:09 »

Pønser lidt på, at hente Lucas Moura til mit Milan hold. Det bliver nok ikke i dette vindue (2012/2013), men om et par år, hvor han formentlig kommer til at erstatte Zlatan Ibrahimovic. Hvis det skulle ske vil jeg naturligvis sætte ham ned på den offensive midt, så han kan fodre Pato med stikninger. Men jeg har faktisk aldrig nogensinde købt ham før, på trods af, at jeg aldrig har set ham spille en dårlig sæson, hvilket også er grunden til, at jeg gerne vil have ham til klubben.

Mit bud på 200 mio blev afvist, og har ikke råd til at give mere lige pt. Så mit spørgsmål er egentlig bare, hvor meget I tror jeg skal slippe for ham?
« Seneste Redigering: 16 Feb 2012, 20:11 af MichaelHarlev » Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #587: 16 Feb 2012, 20:10 »

Pønser lidt på, at hente Lucas Moura til mit Milan hold. Det bliver nok ikke i dette vindue (2012/2013), men om et par år, hvor han nok kommer til at erstatte Zlatan Ibrahimovic, hvis det skulle ske vil jeg naturligvis sætte ham ned på den offensive midt, så han kan fodre Pato med stikninger. Har faktisk aldrig nogensinde købt ham før, på trods af, at han stort set aldrig spiller en dårlig sæson. Mit bud på 200 mio blev afvist, og har ikke råd til at give mere lige pt. Så mit spørgsmål er egentlig bare, hvor meget I tror jeg skal slippe for ham?

Omkring 250-300 .. der er mine bud blevet accepteret, har dog ikke haft ham, da han ikke vil forhandle med Villareal endnu Smiley
Logged


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #588: 16 Feb 2012, 20:15 »

Omkring 250-300 .. der er mine bud blevet accepteret, har dog ikke haft ham, da han ikke vil forhandle med Villareal endnu Smiley
Det er sgu en helt fin pris for en spiller som ham, så må jeg bare håbe Sao Paulo accepterer et bud deromkring om et par år. Han har de sidste 2 sæsoner scoret 40 mål i 72 kampe med et gns på 7.50 som offensiv midtbane, det er jo for nice! Ham og Pato tror jeg fandme kan få et giftigt samarbejde hvis jeg en dag får ham.
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #589: 16 Feb 2012, 20:46 »

Det er sgu en helt fin pris for en spiller som ham, så må jeg bare håbe Sao Paulo accepterer et bud deromkring om et par år. Han har de sidste 2 sæsoner scoret 40 mål i 72 kampe med et gns på 7.50 som offensiv midtbane, det er jo for nice! Ham og Pato tror jeg fandme kan få et giftigt samarbejde hvis jeg en dag får ham.

Tror du har helt ret i, at de vil blive en af de farligst kombinationer, der kan laves. Hvad med Ganso, kan du måske få ham billigere.. ? han skulle også være giftig
Logged


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #590: 16 Feb 2012, 20:52 »

Ganso er blevet hentet af City, som han i øvrigt gør i alle de spil jeg starter? Er det kun mig der oplever det? Ellers vil han klart have været et mulig køb!
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #591: 16 Feb 2012, 20:57 »

Jeg havde et spil med Aston Villa, hvor både Neymar, Ganso og Lucas Moura stadig spillede i deres start-klubber, da jeg var kommet til 2018 Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #592: 16 Feb 2012, 21:00 »

Ganso er blevet hentet af City, som han i øvrigt gør i alle de spil jeg starter? Er det kun mig der oplever det? Ellers vil han klart have været et mulig køb!

Oplever det på samme måde.. Altid City.. og enten gør han det SUPER godt ellers gør han det SUPER dårligt..  Peace Der er ingen middelvej crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #593: 16 Feb 2012, 21:05 »

Ganso er blevet hentet af City, som han i øvrigt gør i alle de spil jeg starter? Er det kun mig der oplever det? Ellers vil han klart have været et mulig køb!

Er i 2015 .. det er kun neymar der er smuttet til Europa so far... Han er i Liverpool
Logged


ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #594: 17 Feb 2012, 15:27 »

22 mio for ham her?



Økonomien så ser således ud

Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #595: 17 Feb 2012, 15:32 »

22 mio for ham her?

Økonomien så ser således ud


Jeg er FC København, og jeg køber kun talenter der er bedre end ham, og jeg har kun én gang givet mere end 8 mio kroner for dem, så jeg ville sige nej crazy

Men jeg er også meget nærig. Umiddelbart vil jeg dog sige at han har for mange væsentlige mangler i sit spil til at jeg ville give over 20 mio for ham.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #596: 17 Feb 2012, 15:36 »

Jeg er FC København, og jeg køber kun talenter der er bedre end ham, og jeg har kun én gang givet mere end 8 mio kroner for dem, så jeg ville sige nej crazy

Men jeg er også meget nærig. Umiddelbart vil jeg dog sige at han har for mange væsentlige mangler i sit spil til at jeg ville give over 20 mio for ham.

Har det på samme måde! Har i dette save også kun købt talenter til under 5 mio, så det bliver et no deal Smiley
Logged

ELS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #597: 17 Feb 2012, 15:38 »

Min klub: Aston Villa.
Spiller : Rooney er 30 år.
Pris og løn. 75 mio kr og 1.200.000 mio kr om ugen.
Er I Oktober 2015.
Har egentlig ikke super meget brug for ham, men har vel altid plads til Rooney.
Deal eller No Deal?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #598: 17 Feb 2012, 15:39 »

Min klub: Aston Villa.
Spiller : Rooney er 30 år.
Pris og løn. 75 mio kr og 1.200.000 mio kr om ugen.
Er I Oktober 2015.
Har egentlig ikke super meget brug for ham, men har vel altid plads til Rooney.
Deal eller No Deal?

Lad være med at købe spillere du ikke har brug for Smiley

Spar pengene - at udbygge sin kapital fra sæson til sæson er aldrig en dårlig ting, og hvis han er 30 er der garanteret regens på vej med samme niveau som ham.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mp
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #599: 17 Feb 2012, 15:51 »

Min klub: Aston Villa.
Spiller : Rooney er 30 år.
Pris og løn. 75 mio kr og 1.200.000 mio kr om ugen.
Er I Oktober 2015.
Har egentlig ikke super meget brug for ham, men har vel altid plads til Rooney.
Deal eller No Deal?

Jeg ville sige Deal, han er stadig meget god som 30 årig, han er englænder og vil helt klart øge dit salg af spillertrøjer Smiley
Logged

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 110 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010