home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal / No Deal
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 110 Udprint
Forfatter Emne: Deal / No Deal  (Læst 175990 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1395: 16 Jul 2012, 23:44 »

Ville sige maks 230. Ellers giv 230 og så smid noget vidersalg oveni, chancen for at du sælger ham videre er jo nok ikke ret stor Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1396: 16 Jul 2012, 23:46 »

Ville sige maks 230. Ellers giv 230 og så smid noget vidersalg oveni, chancen for at du sælger ham videre er jo nok ikke ret stor Smiley
Prøver at se om jeg kan få dem lidt ned.. Er det en spiller du har haft erfaringer med?
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1397: 16 Jul 2012, 23:47 »

No deal, er selv Dortmund og selvom han er en god stabil spiller, er han ikke så mange penge værd.

Kig på Thiago Silva, Sergio Ramos eller Pepe der nok ligger nogenlunde i samme prisklasse, ellers kig på Subotic der næsten er ligeså god som Hummels, og meget billigere.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1398: 16 Jul 2012, 23:49 »

Kun i FM 11. Og der er han sgu ret god ( Spiller det stadig Opstemt ). Ham og Agger gør det godt, og der er fremtid i dem begge.
Køber du ham skal du bare huske at han ikke må tackle hårdt for min erfaring er at han oversatser alt for meget så. Men han er bestemt en god spiller at have, og også + 200 værd.

Men synes bare det er vigtigt at holde lidt økonomisk fornuft i det man foretager sig, og ikke bare hoppe på limpinden på samtlige priser de andre vil have Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1399: 16 Jul 2012, 23:52 »

Kun i FM 11. Og der er han sgu ret god ( Spiller det stadig Opstemt ). Ham og Agger gør det godt, og der er fremtid i dem begge.
Køber du ham skal du bare huske at han ikke må tackle hårdt for min erfaring er at han oversatser alt for meget så. Men han er bestemt en god spiller at have, og også + 200 værd.

Men synes bare det er vigtigt at holde lidt økonomisk fornuft i det man foretager sig, og ikke bare hoppe på limpinden på samtlige priser de andre vil have Wink
Gjorde jeg heller ikke. Fik dem presset næste 100 mio ned i pris. De startede med at forlange 360 millioner kroner for ham. Men er godt nok i tvivl om jeg skal smide penge efter ham, eller se hvad Milan forlanger for Silva!
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1400: 16 Jul 2012, 23:53 »

Subotic er god forsvarsspiller som vidst kan hentes billigt endda. Ellers er der altid en anden mulighed i Ryan Shawcross. Billig og egentlig ganske udemærket.
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1401: 16 Jul 2012, 23:54 »

Igen: kig på Neven Subotic! Han er ikke specielt dyr, og god og stabil. :-)
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1402: 16 Jul 2012, 23:57 »

Subotic er god forsvarsspiller som vidst kan hentes billigt endda. Ellers er der altid en anden mulighed i Ryan Shawcross. Billig og egentlig ganske udemærket.
Igen: kig på Neven Subotic! Han er ikke specielt dyr, og god og stabil. :-)
Hmm min scout er ikke videre imponeret over hverken Subotic eller Shawcross. Der er faktisk begge kun den femte bedste, efter spillere som Evans og Smalling.  Ubeslutsom
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1403: 17 Jul 2012, 00:14 »

Så har du en virkelig ringe scout :/
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1404: 17 Jul 2012, 00:18 »

Så har du en virkelig ringe scout :/
Jae var heller ikke helt sikker på de var rigtige Smiley men valget faldt på Chiellini, som jeg kun skulle betale 40 millioner ekstra for, i forhold til hvad jeg skulle slippe for Subotic
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1405: 17 Jul 2012, 00:25 »

Chiellini er også verdensklasse...
Logged

MartinV
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1406: 17 Jul 2012, 18:55 »

Hurtig Svar Her : Er Mandzukic fra Wolfburg God .. Han koster 170 Mil ? Deal Eller Ej ?

Først Sæson med tottenham mig der vil købe :Wink
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1407: 17 Jul 2012, 19:18 »

No Deal. Du kan finde bedre spillere til færre penge Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1408: 17 Jul 2012, 19:37 »

Hurtig Svar Her : Er Mandzukic fra Wolfburg God .. Han koster 170 Mil ? Deal Eller Ej ?

Først Sæson med tottenham mig der vil købe :Wink

No deal, har ham godt nok stadig i mit Wolfsburg save, men han er ikke god nok til at smutte til england... Han lavede i hvert fald ikke nok mål i tyskland, hvilket gør at han sikkert heller ikke vil score ret meget i en hårdere liga...
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1409: 17 Jul 2012, 20:25 »

Jeg er lige blevet færdig med 2 sæson med Manchester United, og havde enligt ikke tænkt mig at handle eller sælge udover de få spiller som er kommet tilovers. Men Chelsea startede med at byde £8,25 Millioner for Tom Cleverley som jeg bruger som rotations spiller med Kagawa.
Besluttede mig for at jeg ville tilbyde ham for £25 Millioner og det holder jeg fast i.
Jeg havde dog ikke regnet med at Chelsea ville hæve deres bud så mange gange, de har efter deres første bud, budt £11 millioner, £13,5millioner og nu £18,75 Millioner.

Nu er mit spørgsmål så hvad nu hvis de byder £25 Millioner skal jeg så Acceptere, se om jeg kan få flere penge ud af dem eller bare afslå?
Logged

Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 110 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010