home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal / No Deal
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 110 Udprint
Forfatter Emne: Deal / No Deal  (Læst 176138 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1275: 26 Jun 2012, 12:56 »

Deal eller no deal.

Klub: Arsenal
Spiller: Cristiano Ronaldo
Beløb: 290 millioner
Sæson: 4

Deal eller no deal?

Jeg er virkelig i tvivl om jeg skal købe ham. Han kræver jo en uhyrlig løn, som jeg har forhandlet på plads. Men er meget i tvivl om jeg skal trykke accepter, både fordi jeg har gode angribere men også har fremragende talenter. Men Ronaldo er jo Ronaldo.

Han har kun 15 i acceleration. Er det mærkeligt?

Jeg ville sige Deal - Arsenal har en fin økonomi og Ronaldo kan sikkert sælge en masse trøjer og andet merchandise.. Han er en stor personlighed, der kan have indflydeslse på de andre angribere, men også bruges som mentor i forhold til de unge talenter.. Spørgsmålet er også om du spiller med en taktik, hvor der er plads til en Ronaldo-type.. Wink

I forhold accelerationen skyldes det vel at Ronaldo er en 30-31 år gammel nu og naturligt falder speeden?

Men hvis jeg var dig ville jeg sige Deal og få plads til ham.. tror han er guld værd for de unge spillere i klubben  Thumbs Up

Og Ronaldo er Ronaldo Thumbs Up
« Seneste Redigering: 26 Jun 2012, 12:58 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1276: 26 Jun 2012, 13:05 »

Jeg ville sige Deal - Arsenal har en fin økonomi og Ronaldo kan sikkert sælge en masse trøjer og andet merchandise.. Han er en stor personlighed, der kan have indflydeslse på de andre angribere, men også bruges som mentor i forhold til de unge talenter.. Spørgsmålet er også om du spiller med en taktik, hvor der er plads til en Ronaldo-type.. Wink

I forhold accelerationen skyldes det vel at Ronaldo er en 30-31 år gammel nu og naturligt falder speeden?

Men hvis jeg var dig ville jeg sige Deal og få plads til ham.. tror han er guld værd for de unge spillere i klubben  Thumbs Up

Og Ronaldo er Ronaldo Thumbs Up

Nemlig, men spiller med to angribere. Oftest er det Cavani og Doumbia. RvP og E. Torres som reserver, og de laver ca. 20 mål hver, hver eneste sæson.. De er fantastiske reserver, og jeg har også en regen, Klavs Nielsen, der også scorer en del mål. Jeg er meget i tvivl om, hvordan jeg skal få plads til ham uden at ødelægge det for en af mine spillere der er godt kørende. Højrefløjen er AOX's og Walcotts. Oxlade spiller fantastisk. Venstre er Wilshere og Lucas Moura...

Men som jeg siger, Ronaldo er Ronaldo.

Er VIRKELIG i tvivl.
Logged

Sir Kunak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1277: 26 Jun 2012, 13:06 »

Deal eller no deal.

Klub: Arsenal
Spiller: Cristiano Ronaldo
Beløb: 290 millioner
Sæson: 4

Deal eller no deal?

Jeg er virkelig i tvivl om jeg skal købe ham. Han kræver jo en uhyrlig løn, som jeg har forhandlet på plads. Men er meget i tvivl om jeg skal trykke accepter, både fordi jeg har gode angribere men også har fremragende talenter. Men Ronaldo er jo Ronaldo.

Han har kun 15 i acceleration. Er det mærkeligt?
DEEEEEEAAAAAAAAAAAA AAAAAL!  Opstemt
Logged


FC BLOD PÅ TRØJEN

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1278: 26 Jun 2012, 13:11 »

Nemlig, men spiller med to angribere. Oftest er det Cavani og Doumbia. RvP og E. Torres som reserver, og de laver ca. 20 mål hver, hver eneste sæson.. De er fantastiske reserver, og jeg har også en regen, Klavs Nielsen, der også scorer en del mål. Jeg er meget i tvivl om, hvordan jeg skal få plads til ham uden at ødelægge det for en af mine spillere der er godt kørende. Højrefløjen er AOX's og Walcotts. Oxlade spiller fantastisk. Venstre er Wilshere og Lucas Moura...

Men som jeg siger, Ronaldo er Ronaldo.

Er VIRKELIG i tvivl.
Når man får muligheden for at hente Ronaldo, så skal man ikke tænke så meget. Man skal bare købe, se ham som et trofæ Smiley Man må ikke sige nej til en Ronaldo, DEEEAL!! Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1279: 26 Jun 2012, 13:17 »

Jeg ville tage ham.. han er så alsidig i det offensive spil og kan spille alle pladser.. det er jo også være at tage med.. DO IT Thumbs Up

Ellers er der jo også mulighed at omskole ham til MC.. Det forsøgte jeg i et save for år tilbage og han forblev faktisk ganske giftig.. masser af mål og assists Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1280: 26 Jun 2012, 13:38 »

Altså så er manden jo halvgammel, hvis du befinder dig i 4. sæson, men jeg ville nu alligevel sige deal. Han er aldeles fremragende og er uanset alder, altid garant for en masse mål. Fantastisk fodboldspiller. Det er småpeberet i min optik, altså så er han jo 29 og bliver 30 d. 5. februar, og du skal give knap 300 mio. for ham. Men deal, som de andre siger, så siger man ikke nej til Ronaldo. Han skal nok blive god for dig, og trøjesalget stiger helt sikkert også. Hvad vil han have i løn?

Jimmy, har du omskolet vores portugisiske superstjerne til en central midtbane? Opstemt
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1281: 26 Jun 2012, 13:55 »

Du skal selvfølgelig ikke købe ham. Hans alder er mig ligegyldigt, men du er Arsenal i 4. sæson, hvor jeg derfor går ud fra, at du har et fremragende hold. Ronaldo vil ødelægge noget af kollektivet. Desuden er det jo heller ikke helt billigt, selv om det set i lyset af at det er Ronaldo, måske er et okay tilbud.

Jeg havde bygget mit hold op omkring mange andre, og ikke en spiller der skal fylde det hele. Det vil Ronaldo gøre.
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1282: 27 Jun 2012, 20:12 »

Jeg er Valencia i fjerde sæson, og kan købe Wayne Rooney for 260 millioner. Skal jeg det?? Synes hans stats ser utroligt ringe ud, er han faldet meget eller hvad?



deal/no deal?
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1283: 27 Jun 2012, 20:36 »

NO DEAL.

Han er virkelig ringe i det save. Har han været langtidsskadet, eller sådan noget?

260 mio. for en spiller, der samtidig er 29 og kræver en kæmpe løn, der desuden heller ikke har særlig gode stats: NO DEAL.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1284: 27 Jun 2012, 20:48 »

Deal eller no deal.

Klub: Tottenham (mig der sælger)
Køber: United
Spiller: Modric
Beløb: 295 millioner
Sæson: pre-season til 3. sæson (Han bliver 28)

Deal eller no deal?
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1285: 27 Jun 2012, 20:52 »

Jeg er Valencia i fjerde sæson, og kan købe Wayne Rooney for 260 millioner. Skal jeg det?? Synes hans stats ser utroligt ringe ud, er han faldet meget eller hvad?



deal/no deal?
No deal, han ligner en der har revet korsbåndet over 2-3 gange.
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1286: 28 Jun 2012, 08:11 »

Det blev også til en no deal, følte sgu ikke for det det Smiley
Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1287: 28 Jun 2012, 12:15 »

Deal eller no deal.

Klub: Tottenham (mig der sælger)
Køber: United
Spiller: Modric
Beløb: 295 millioner
Sæson: pre-season til 3. sæson (Han bliver 28)

Deal eller no deal?
Har du dækning til ham? Har du en god erstatning i sigte, som bedre kan betale sig økonomisk? Er han utilfreds?
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1288: 28 Jun 2012, 13:44 »

Deal eller no deal.

Klub: Tottenham (mig der sælger)
Køber: United
Spiller: Modric
Beløb: 295 millioner
Sæson: pre-season til 3. sæson (Han bliver 28)

Deal eller no deal?

Hvis du sælger ham, sælger du ham i sin bedste periode aldersmæssigt. Dog vil jeg aldrig sælge en profil til en rival klub. Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1289: 28 Jun 2012, 22:14 »

Spiller pt. med West Brom, er i anden sæson endte som nummer 4 og ligger på en 3. plads omkring d. 15. december.

Jeg hentede i januar vinduet i første sæson Eljero Elia for sølle 21 millioner, han er pt 95 millioner værd og både Spurs og Liverpool er ude efter ham, forventer at få ca. 150 millioner for ham, min erstatning ville blive Ashley Young der er utilfreds i UTD, vil kunne få ham for nogenlunde samme pris, dog vil hans løn nok være 500.000 kroner mere om ugen.

Så mit spørgsmål er, skal jeg skille mig af med Elia og hente Young?
Logged

Sider: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 110 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010