|
Nhg93
|
|
Er 280 over 48 måneder for meget for hazard?  jeg er i første sæson.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Highbury
|
|
Er 280 over 48 måneder for meget for hazard?  jeg er i første sæson. Tja Hazard er en dyr herre... men vil mene at du ikke bør skulle helt derop... men skal også lige siges at jeg selv sjældent bruger over 200 på nogen som helst spiller... har vidst kun betalt over 200 en håndfuld gange...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Er 280 over 48 måneder for meget for hazard?  jeg er i første sæson. Nej, ikke hvis du har pengene. Købte ham til PSG for 295 over 48 måneder, og hold kæft hvor er han vild!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bettepjevs
|
|
Jordi Alba til Roma (mig) 3 sæson 120 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Jordi Alba til Roma (mig) 3 sæson 120 mio.
Deal, han er klasse. Men hvad har du gjort af Jose Angel?
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Javi Martinez vs. Luiz Gustavo som CM boldvindende midtbanespiller? Javi er cirka 90-100 millioner dyrere end Gustavo, Javi spærer dog ikke den sidste EU-borger plads.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bettepjevs
|
|
Deal, han er klasse. Men hvad har du gjort af Jose Angel?
Jeg har han stadig, men både ham og min lejet reserve er skadet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Jeg har han stadig, men både ham og min lejet reserve er skadet.
Synes det ville være synd, at have to klassespillere til venstrebacken, især når de kæmper om samme plads på landsholdet. Du kunne selvfølgelig bruge Alba på kanten/fløjen, men har klart de bedste erfaringer med ham på backen/wingbacken.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Køberklub: Dortmund (mig) Spiller: Lucas Moura Pris: 240 mio. kr i tredje sæsons vinter transfervindue.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimko18
|
|
Det er en fair pris.. Har aldrig selv fået ham billiger
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Klub: OGC Nice Sæson: Starten af 3 sæson Spiller: Junior Hoilett Køber: Man City Pris: 110 mio +50% af næste salg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nelzpn
|
|
Klub: OGC Nice Sæson: Starten af 3 sæson Spiller: Junior Hoilett Køber: Man City Pris: 110 mio +50% af næste salg
DEAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Klub: OGC Nice Sæson: Starten af 3 sæson Spiller: Samir Nasri Sælger: Man City Pris: 90 Mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CasperAkaCalle
|
|
Klub: OGC Nice Sæson: Starten af 3 sæson Spiller: Samir Nasri Sælger: Man City Pris: 90 Mio
Deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Deal
Det eneste problem er hans løn han forlanger 1.1 Mil om ugen er det ikke voldsomt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|