home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:24:51 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23599
  0 Brugere, 732 Gæster Online.

Nyeste Bruger: milokdmenAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  S.S.C Napoli
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: S.S.C Napoli  (Læst 38528 gange)
Fogt
Landsholdsspiller

Sv: S.S.C Napoli
« Svar #60: 08 Mar 2012, 12:53 »

Grineren Smiley
Jeg er selv rystet over de spillere der vil til klubben, det er meget få der kan forstærke truppen!
Jeg ar selv hentet Kara, Mussachio og prøver ihærdigt at få fat i Greizmann! Smiley

Ja det er vanvittigt, men mon ikke det kommer efter sæsonen, når man er med i CL og har truppen til at klare sig udemærket i ligaen

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #61: 08 Mar 2012, 13:30 »

Faktisk er det ikke helt så let, nej. Jeg blev nummer to i min første sæson, vandt pokalturneringen og gik videre fra gruppespillet. Gik igen videre i anden sæson, og er sikker på at blive nummer 3 (mangler 1 kamp), og er ligeledes i finalen i pokalturneringen. Alligevel er det mere eller mindre de samme spillere, der er interesserede. Det gør virkelig spillet interessant, da det bliver mere af et langtidsprojekt, end når man kan købe verdensstjerner efter første sæson, og så køre alt over.

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #62: 08 Mar 2012, 14:38 »

Det lyder spændende mister no name:) Jeg syntes vi var svagest besat i centeforsvaret og i angrebet. Derfor har jeg køb CB Rodolfo og angriber Sanogo som har fået Cavani som tudor. Min 3 træningskampe endte med udelukende sjre...især den sidste var spændende. Vi vandt 11-0:)

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #63: 08 Mar 2012, 14:44 »

Vildt resultat!
Rhodolfo er også en spiller, jeg har hentet - dog først i midten af anden sæson - og han har gjort det rigtig godt indtil videre, med et snit på 7.08 over 20(1) kampe. Desuden er jeg helt enig i, at forsvaret er det svageste led fra start af, mens også midtbanen kan trænge til lidt forstærkninger, på kantpositionerne. Angrebet er jeg rimelig tilfreds med, selvom det er lidt tyndt, rent breddemæssigt, hvorfor Rubén Rochina blev signet forud for den første sæson. Han har gjort det super godt, og er langt hen ad vejen årsag til den relative success, jeg har nydt, da han har slået til hver gang, en af angriberne, eller Hamsik har været ude. Jeg er sikker på, at Sanogo vil komme til at fungere på samme måde for dig. ;-)

Hvor meget måtte du forresten slippe for Rhodolfo?

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #64: 08 Mar 2012, 14:47 »

Jeg købte Rodolfo over 36 måneder. Jeg mener prisen var 87 mio. Men det var tvingende nødvendigt med en god stopper sammen med Canavaro. Jeg savner også en central midtbane, men det må nok vente til vinterpausen. Jeg spiller en 4-2-3-1.

Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk Supercup - 4

robinho10
Lilleputspiller
*

« Svar #65: 10 Mar 2012, 00:12 »

Så er jeg også lige startet med Napoli, efter jeres anbefalinger Smiley

Spiller en 5-3-2 med offensive backs, har fået en lidt blandet start, men det virker som om det bliver et rigtig godt save.

Har iøvrigt kun hentet Musacchio til klubben Smiley

Buus89
Lilleputspiller
*

« Svar #66: 10 Mar 2012, 08:22 »

Jeg er ligesom så mange andre blevet fanget af Napoli og deres måde at spille fodbold på, derfor skulle det selvfølgelig have et forsøg i FM Smiley

Jeg har spillet 20 kampe i ligaen og ligger nummer 2 bag Inter. I de 20 kampe har jeg kun lukket 6 mål ind, mens jeg selv har scoret 37 stk ! Det er på trods af at Cavani har været skadet i 6 måneder  Græder Jeg er også videre i CL hvor jeg blev gruppevinder foran Lyon og Arsenal og der skal jeg nu møde Rangers i 1/8 delsfinalen.

De store spiller i sæsonen indtil videre har været:
Morgan De Sanctis
Marek Hamsik
Andrea Dossena
Edinson Cavani

Af transfors har jeg hentet:
Nicolai Boilesen
Aurélien Chedjou
Christian Eriksen (Januar)

Især Aurélien Chedjou har været god, en meget stabil midterforsvar der kan rette op på det ellers ret svage forsvar Wink

blomvikings
Manager

« Svar #67: 10 Mar 2012, 14:33 »

Jeg er stadig under forberedelserne til første sæson, men jeg har så småt samlet mig et stærkt hold. Jeg er blevet nødsaget til at foretage mine køb over 48 mdr. for at få penge nok til at forstærke mig mest muligt. Jeg er stadigvæk på jagt efter et par lejeaftaler!

Mit hold so far:

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #68: 11 Mar 2012, 18:37 »

Så blev første halve sæson spillet færdig. Datoen er 1.1.2012.

Jeg må indrømme, at jeg er meget forbavset over resultaterne. Serie A fører vi med 6 point ned til Juventus efter 17 kampe. Vi har vundet 13, spillet 3 uafgjort og tabt 1. CL er vi videre til 1. knockoutrunde. Vi vandt vores pulje 1 point foran Bayern Munchen. Nu venter Lille i næste runde.

Af indkøb har vi hentet Sanogo for 18 mio, Ninis for 16 mio og Rhodolfo for 87 mio. Jeg har fået ledelsen til at købe Eriksen her i vinterens transfervindue for 60 mio. Ham glæder jeg mig til at få under vingerne.

Til sidst vil jeg sige, at Cavani er den absolut vildeste angriber jeg nogensinde har haft. Indtil videre har han spillet 22 kampe og lavet 40 mål og et snit på 8,29. Han er lige blevet kåret til verdens bedste spiller og den bedste spiller i Serie A.

Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk Supercup - 4

ptrN
Manager

« Svar #69: 11 Mar 2012, 19:08 »

Så blev første halve sæson spillet færdig. Datoen er 1.1.2012.

Jeg må indrømme, at jeg er meget forbavset over resultaterne. Serie A fører vi med 6 point ned til Juventus efter 17 kampe. Vi har vundet 13, spillet 3 uafgjort og tabt 1. CL er vi videre til 1. knockoutrunde. Vi vandt vores pulje 1 point foran Bayern Munchen. Nu venter Lille i næste runde.

Af indkøb har vi hentet Sanogo for 18 mio, Ninis for 16 mio og Rhodolfo for 87 mio. Jeg har fået ledelsen til at købe Eriksen her i vinterens transfervindue for 60 mio. Ham glæder jeg mig til at få under vingerne.

Til sidst vil jeg sige, at Cavani er den absolut vildeste angriber jeg nogensinde har haft. Indtil videre har han spillet 22 kampe og lavet 40 mål og et snit på 8,29. Han er lige blevet kåret til verdens bedste spiller og den bedste spiller i Serie A.
Du kan ligeså godt lade være med at være forbavset. I min første sæson, som jeg lige har overstået, vandt jeg ligaen, pokalen og CHL. Dette til trods for jeg kun købte Bocchetti.

welbz is dat guy

Naustratze
Gæst

« Svar #70: 11 Mar 2012, 19:22 »

Jeg er stadig under forberedelserne til første sæson, men jeg har så småt samlet mig et stærkt hold. Jeg er blevet nødsaget til at foretage mine køb over 48 mdr. for at få penge nok til at forstærke mig mest muligt. Jeg er stadigvæk på jagt efter et par lejeaftaler!

Mit hold so far:

Hvordan er Maggio på backen? Han er jo normalt midtbane Opstemt

blomvikings
Manager

« Svar #71: 12 Mar 2012, 08:41 »

Hvordan er Maggio på backen? Han er jo normalt midtbane Opstemt

Det er jo det Smiley Jeg er igang med at prøve og omskole ham, lige nu er fokus på "markering", og ellers er han bare på mit træningsprogram for backs. Men det klart han ikke spiller stjerne godt fra start, men det går udemærket. Dog er han ikke at finde i klubben på længere sigt Smiley Han passer ikke ind, men økonomien var ikke til at hente endnu en back.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #72: 13 Mar 2012, 11:23 »

Det er jo det Smiley Jeg er igang med at prøve og omskole ham, lige nu er fokus på "markering", og ellers er han bare på mit træningsprogram for backs. Men det klart han ikke spiller stjerne godt fra start, men det går udemærket. Dog er han ikke at finde i klubben på længere sigt Smiley Han passer ikke ind, men økonomien var ikke til at hente endnu en back.

I mit Napoli-spil var han rigtig god på back! Han lavede også en del assists

miamidolphins
Lilleputspiller
*

« Svar #73: 13 Mar 2012, 12:50 »

Hey Guys - Dejligt at se så mange der spiller med Napoli  Smiley

Jeg er i 3. sæson på nuværende tidspunkt.

1. Sæson: Mesterskab, Pokal og CL
2. Sæson: Mesterskab, Pokal, VM for Klubhold og CL-finale (Dog nederlag, 2-3 i en lige kamp mod Chelsea)

Må sige, at den største gevinst for mig har været Gylfi Sigurdsson. Han kan hentes for ca. 72,5 mill i første sæson fra Hoffenheim.
Hans 1. sæson: 25 kampe, 16 mål, 13 assists og gennemsnit på 7.61
2. sæson: 48 kampe, 37 mål, 17 assists og gennemsnit på 7.67

Desuden kan til midterforsvaret anbefales:
Stefan Bell 19/20 år og kan hentes for ca. 20 mill
Angelo Ogbonna 22/23 år og kan hentes for ca. 24 mill

Til højreback SKAL Romario simpelthen hentes:
Starter i klubben Vitoria og er guld værd! Hentede ham for 7,5 mill og han kan gå direkte ind i start-11'eren.

På midtbanen:
Stjernefrøet Marco Verratti fra lilleputterne Pescara - 22 mill.
Vores egen Christian Eriksen er i min verden selvskrevet som indkøb

På toppen:
Lucas Andersen (Som flere af jer har nævnt) fra AaB. Genial indskiftningsspille r. Han bliver først en gevinst i 2.-3. sæson.

« Seneste Redigering: 13 Mar 2012, 14:16 af miamidolphins » Logged

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #74: 18 Mar 2012, 20:10 »

Så fik jeg spillet første sæson til ende, og det endte med følgende resultater i de tuneringer vi deltog i:

* Seria A blev vundet med 94 point - 22 point foran Juventus. Vi scorede 101 mål og der gik 33 ind.
* CL tabte vi til Barcelona i kvartfinalen med sammenlagt 5-2.
* Pokalturneringen blev vundet med 3-1 over Udinese.

Så alt i alt en flot første sæson.

Af indkøb har vi gjort følgende:

* Rhodolfo fra Sao Paulo for 87 mio.
* Yaya Sanogo fra Auxerre for 18 mio.
* Sotiris Ninis fra Panathinaikos for 16 mio.
* Ckristian Eriksen fra Ajax for 60 mio.

Den helt store oplevelse har været Cavani. Han har spillet 50 kampe og lavet 81 mål! Alene i Serie A lavede han 57 mål i 35 kampe. Han blev også topscore i CL med 18 kasser. Christian Eriksen har også været god. Han nåede i 25 kampe at spille til 7,64. Af udtur kan nævnes, at Hamsik brækkede benet i november måned, og har været ude i 7 måneder.

Det kan også lige nævnes, at Roma er rykket ned, og jeg håber Di Rossi kan snuppes billigt.

Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk Supercup - 4

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010