home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:24:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 22:07:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23598
  1 Bruger, 639 Gæster Online.

Nyeste Bruger: maxwilliams
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  S.S.C Napoli
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: S.S.C Napoli  (Læst 38433 gange)
molle
Landsholdsspiller

Sv: S.S.C Napoli
« Svar #45: 22 Feb 2012, 15:48 »

Spørgsmålet er så bare, om klubben tjener penge nok på billetsalg og besparelserne i leje, vil overstige den månedlige ydelse og afdrag på lånet? Men det er vel svært at vurder, før der er gået en sæson eller to?

Det aner jeg heller ikke. Men min økonomi kan godt klare afdragene.
Men er stadionet købt. Så må vi se om klubben tjener penge på det

FCM
Juniorspiller
**

« Svar #46: 22 Feb 2012, 18:10 »

Ingen hjælp at hente??

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #47: 22 Feb 2012, 18:15 »

Har spillet 2 kampe i 2.sæson og begge er endt med sejre til mig. Derudover vandt jeg også Supercuppen mod Juve og sejrede i den første cl-kamp mod Liege.

Truppen:
           De Sanctis (han bliver beholdt indtil Akinfeev vil til klubben <3 )
Maggio Douglas Cannavaro Dossena
      Hamsik Inler Javi Martinez
Lavezzi                              Douglas Costa
                  Cavani

Bænk:
Courtois (lejet)
William
Mascara
Gargano
Campagnaro
Dzemali
Nesta
Inzaghi
Yepes
Coppola (snuppede 4 spillere som Milan smed på fri transfer)
Verratti (delejet)

Vandt serie a første sæson og klubben købte stadion for 1.33 milliard (samlet lån på næsten 2)
Hvordan har du fået så mange penge Shockeret

molle
Landsholdsspiller

« Svar #48: 22 Feb 2012, 18:30 »

Hvordan har du fået så mange penge Shockeret

William købte jeg i første for 60, men valgte først at få ham i sommerpausen.
Douglas købte jeg for 50 i første.
Douglas Costa og matinez købte jeg i 2. for 120 og 200.

ptrN
Manager

« Svar #49: 02 Mar 2012, 14:16 »

Er lige startet med Napoli. De første kampe er endt med; 3-0 over Chievo, 3-0 over Bologna, 3-1 over Arsenal, 1-2 til Parma(tidligt rødt), 5-0 over Fiorentina, 7-1 over Udinese og 2-0 over Olympiakos.

Er virkelig "fanget" af dette save.

welbz is dat guy

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 02 Mar 2012, 18:54 »

Nogle der kan anbefale Napoli? For kan bare slet ikke komme i gang med et save...

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #51: 02 Mar 2012, 20:39 »

Nogle der kan anbefale Napoli? For kan bare slet ikke komme i gang med et save...

Absolut.

Efter en lang periode uden rigtig at have spillet FM - minus de der fem-minutters sekvenser, hvor man lige åbner spillet, loader et save op, spiller en kamp, for så at lukke det ned igen - valgte jeg lige at forsøge at starte et save med Napoli, efter deres Champions League-kamp mod Chelsea, hvor jeg var meget imponeret over måden, de greb opgøret an på. Egentlig forventede jeg endnu et kort-livet spil, som jeg ville opgive efter et par kampe, og da jeg opdagede at truppen egentlig er ganske middelmådig minus de helt store profiler, var jeg nærmest sikker på, at jeg ville droppe ideen. Alligevel valgte jeg dog at klø på, og få spillet de første 2-3 kampe, så jeg i det mindste ville føle, at jeg havde givet det en fair chance. Det endte dog med, at starten bød på nogle fuldstændig vanvittige resultater, formentlig grundet min insisteren på, at taktikken skulle hedde 3-4-1-2, og altså var meget offensiv. Blandt andet en 0-5 sejr ude mod selveste Juventus gav mig blod på tanden, og jeg var vildt begejstret hele sæsonen igennem. Trods en mindre voldsom start på min anden sæson i Italien, samt en lidt ærgelig afslutning på den første sæson, hvor jeg endte på andenpladsen, to point under Inter, efter et skuffende nederlag i den sidste kamp, er jeg fortsat rigtig glad for savet, og jeg kan kun anbefale dig at komme i gang.

Held og lykke, hvis du ligeledes vælger at forsøge dig med Napoli.

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #52: 02 Mar 2012, 20:51 »

Pisse fedt du tager dig tid til at skrive det til mig Smiley
Jeg vil gerne starte med napoli, men ligesom dig, så går der en kamp og så lukker jeg det ned. Mit største problem er dog sæsonoptakten.. Har du nogle råd til det? Smiley

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #53: 02 Mar 2012, 20:58 »

Nu er det måske en lidt dårlig tendens, jeg har, men til tider kan det fungere: Jeg laver ofte noget samtidig med, at jeg spiller FM. F.eks. under en sæsonoptakt, som du spørger til, har jeg det med at scoute rundt, finde ud af hvilke spillere, der er relevante at jage, for så at sidde og se et afsnit af en TV-serie eller lignende, mens jeg forsøger at få lokket spillerne til.

En anden ting er, at jeg i det hele taget ikke hentede for mange spillere, mens jeg nyder at finde mindre kendte spillere, således at det føles som om, der foregår noget, mens jeg kører gennem vinduet, i stedet for bare at hente 5 standard-spillere, der er gode uanset hvor du spiller. Det tilføjer vel også lidt realisme, når man spiller med en klub, der ikke køber de helt store spillere i virkeligheden.

Nå ja, og så kan du selvfølgelig også slå venskabskampene fra, selvom jeg nu for en gangs skyld valgte at spille dem, for at afprøve min taktik, da jeg aldrig før har spillet med blot 3 forsvarsspillere.

Kort udgave: Lav noget andet imens (hør musik, se tv, snak med nogen på Skype), prøv at finde nogle mindre kendte spillere, brug ikke for meget tid på det, hvis det keder dig. Wink

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #54: 02 Mar 2012, 21:01 »

Jeg takker og bukker, Indsæt Smiley du har været en stor hjælp!

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #55: 02 Mar 2012, 21:08 »

Det er jeg glad for at høre - held og lykke med spillet! Thumbs Up

blomvikings
Manager

« Svar #56: 08 Mar 2012, 10:16 »

Efter den nye patch er kommet, og jeg selv har siddet med samme problemer som jer ^ har jeg også forsøgt mig med Napoli. Nu må vi se hvordan det udarter sig Smiley

Jeg vender tilbage med korte updates.

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #57: 08 Mar 2012, 12:24 »

Pudsigt blomvikings...Smiley Jeg startede også op med et Napoli save i går aftes efter opdateringen var landet. Lad os se hvem der klarer sig bedst:)

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #58: 08 Mar 2012, 12:42 »

Jeg er også lige startet med dem i går.. HAHA.. Indtil nu har jeg købt Lauro fra Cesena som back up til forsvaret, hentet Zuniga og Aronica op fra reserveholdet og satser på at Niang skal hentes til angrebet.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

blomvikings
Manager

« Svar #59: 08 Mar 2012, 12:48 »

Grineren Smiley
Jeg er selv rystet over de spillere der vil til klubben, det er meget få der kan forstærke truppen!
Jeg ar selv hentet Kara, Mussachio og prøver ihærdigt at få fat i Greizmann! Smiley

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010