home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Middlesbrough.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Middlesbrough.  (Læst 12942 gange)
Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #45: 18 Feb 2012, 21:21 »

Overvejer om jeg skal starte med dem..
Er der muligheder i holdet? Smiley
Logged

...

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #46: 18 Feb 2012, 21:54 »

Overvejer om jeg skal starte med dem..
Er der muligheder i holdet? Smiley

Bestemt..
Gode talenter, gode faciliteter, fin økonomi og generelt en okay trup Wink
Jeg syntes at du skal forsøge dig med dem, og jeg kan altid rådgive dig, hvis det er det, du mangler. Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #47: 19 Feb 2012, 17:46 »

Dejligt at se jeg ikke er den eneste som spiller med Middlesbrough. Er godt igang med 3. sæson hvor jeg hidtil har spillet 6 ligakampe, og pt. befinder mig på 1. pladsen med 3 sejre og 3 uafgjorte. Skal dog i mente at flere hold med 10 point har spillet en kamp mindre.

Kan da lige komme med et referat over mit spil indtil videre:

1. sæson:

Jeg startede med at hente talenter, og signede Wilfried Zaha og Curtis Nelson, samt lejede Paul Pogba. Ud røg nogle rotations- og overskudsspillere. Sæsonen startede prangende, med bla. en sejr over City i Carling cuppen. Formen blev dog stille og roligt dårligere, og reddede kun lige knockout kampene om oprykning. Her gjaldt det Southampton, som jeg slog 2-0 ude, men tabte 2-3 hjemme. Gik dog videre til playoff finalen mod Blackpool. Her var der ingen tvivl, og selvom jeg kun vandt 2-1, var sejren ikke i fare.

2. sæson:

Jeg fik meget overraskende hele 250 mio. til indkøb, og straks handlede jeg. Ind kom: Fabian Delph 40mio, Delfouneso 45mio, Scott Dann 50mio, Gonzalo Jara 8mio, Kresimir Skaro fri transfer (regen), Jose sand 17mio. Ud røg en del rotationsspillere.

Efter en god sæsonstart, fik jeg en periode med kun 1 sejr i 15 kampe. Sluttede dog sæsonen af med 10 point i 6 kampe, og reddede mig en ny sæson i PL via en 15. plads.

3. sæson:

Fik hele 265 mio. til indkøb, og eftersom mit mål er at vinde PL indenfor 6 sæsoner, så forstærkede jeg mig kraftigt. Ind kom: Wendel 14mio (regen), Sídnei 70mio, David Ospina fri transfer, Esteban Granero fri transfer, Paul Robinson fri transfer, Stefano Okako 25mio, Arouca 70mio, Darwin Quintero 65mio, Kyle Naughton 35mio og Paulo 13mio (regen). Er lige nu igang med at hente en ung engelsk boksspiller fra West Ham, som er regen. Ud er gået: Jose sand 10mio, Jason Steele 50mio samt mange på fri transfer.

Mit hold ser anno 29. september 2013 sådan her ud:



Skriv hvis i ønsker SS af nogle spillere.
Logged

Liverpool F.C

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #48: 19 Feb 2012, 20:39 »

Dejligt at se jeg ikke er den eneste som spiller med Middlesbrough. Er godt igang med 3. sæson hvor jeg hidtil har spillet 6 ligakampe, og pt. befinder mig på 1. pladsen med 3 sejre og 3 uafgjorte. Skal dog i mente at flere hold med 10 point har spillet en kamp mindre.

Kan da lige komme med et referat over mit spil indtil videre:

1. sæson:

Jeg startede med at hente talenter, og signede Wilfried Zaha og Curtis Nelson, samt lejede Paul Pogba. Ud røg nogle rotations- og overskudsspillere. Sæsonen startede prangende, med bla. en sejr over City i Carling cuppen. Formen blev dog stille og roligt dårligere, og reddede kun lige knockout kampene om oprykning. Her gjaldt det Southampton, som jeg slog 2-0 ude, men tabte 2-3 hjemme. Gik dog videre til playoff finalen mod Blackpool. Her var der ingen tvivl, og selvom jeg kun vandt 2-1, var sejren ikke i fare.

2. sæson:

Jeg fik meget overraskende hele 250 mio. til indkøb, og straks handlede jeg. Ind kom: Fabian Delph 40mio, Delfouneso 45mio, Scott Dann 50mio, Gonzalo Jara 8mio, Kresimir Skaro fri transfer (regen), Jose sand 17mio. Ud røg en del rotationsspillere.

Efter en god sæsonstart, fik jeg en periode med kun 1 sejr i 15 kampe. Sluttede dog sæsonen af med 10 point i 6 kampe, og reddede mig en ny sæson i PL via en 15. plads.

3. sæson:

Fik hele 265 mio. til indkøb, og eftersom mit mål er at vinde PL indenfor 6 sæsoner, så forstærkede jeg mig kraftigt. Ind kom: Wendel 14mio (regen), Sídnei 70mio, David Ospina fri transfer, Esteban Granero fri transfer, Paul Robinson fri transfer, Stefano Okako 25mio, Arouca 70mio, Darwin Quintero 65mio, Kyle Naughton 35mio og Paulo 13mio (regen). Er lige nu igang med at hente en ung engelsk boksspiller fra West Ham, som er regen. Ud er gået: Jose sand 10mio, Jason Steele 50mio samt mange på fri transfer.

Mit hold ser anno 29. september 2013 sådan her ud:



Skriv hvis i ønsker SS af nogle spillere.

Hvordan går det med ungdomsholdene og rekruterringen? Jeg har selv, lige modtaget en højreback, med 5 stjernet potentiale.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #49: 19 Feb 2012, 23:11 »

Det går ikke særlig godt med det, har endnu ikke fået et stort talent ind på mit ungdomshold.
Logged

Liverpool F.C

Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #50: 20 Feb 2012, 19:01 »

Vil overveje at starte på et senere tidspunkt, men er altså lige startet med Brighton Smiley
Logged

...

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #51: 26 Feb 2012, 18:19 »

Det er bar' iorden Wink

Nogle der spiller?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #52: 26 Feb 2012, 18:34 »

Vil overveje at starte på et senere tidspunkt, men er altså lige startet med Brighton Smiley
Fremragende klubvalg Thumbs Up
Logged


Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #53: 28 Feb 2012, 16:22 »

Med 4 kampe igen, er jeg vist ikke i fare for at rykke ned.
Der er 10 point ned til stregen Wink
Og det hedder altså et profit på 12-14 millioner pr.  måned.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #54: 04 Maj 2012, 14:56 »

Er lige startet med Boro.. Har hentet Elias Hernandez og Darwin Quintero ind til offensiven. Prøver at slippe af med nogle lidt løntunge spillere Smiley
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #55: 04 Maj 2012, 16:53 »

Er også lige startet med holdet. Har hentet Quintero for 23 millioner og Vaagan Moen på fri. Smiley
Logged


ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #56: 04 Maj 2012, 17:09 »

Har også hentet Teko Modise, Graig Dawson, Tom Cairney og Stephen Kelly.
Har lejet Larnell Cole, Haris Vuckic, Kerim Frei og Suso. Så er det bredde på truppen.

Har solgt Scott McDonald og Marvin Emnes som de mest nævneværdige Smiley

Min plan er at sikre mig spillere der kan begå sig i Premier League, da jeg stærkt regner med at rykke op i første sæson Smiley
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #57: 04 Maj 2012, 17:59 »

Sæsonens første kamp blev vundet 3-0 over Blackpool på udebane Smiley
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #58: 04 Maj 2012, 19:21 »

På trods af 2 røde kort, vandt vi 2-0 hjemme mod Cardiff. Efter 4 kampe har vi 9 point. Quintero har spillet vanvittigt, og han har med 6 mål i 4 kampe, sin andel i vores succes! Smiley
Logged


ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #59: 05 Maj 2012, 18:02 »

Så blev oprykningen sikret med 100 point efter 39 kampe! Darwin Quintero har indtil videre scoret 39 mål i 39 kampe!!
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010