home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  2 Brugere, 812 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 93662 gange)
whispers
Landsholdsspiller

Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #285: 30 Jun 2012, 20:06 »

Jeg er også sekv rimelig tilfreds! Smiley og det vil jeg helt sikkert.
Du har da også fået et rigtig fornuftigt hold! Wink
Lyder godt! Smiley

Jo tak jeg er også ved at være rimelig tilfreds Peace

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #286: 30 Jun 2012, 20:09 »

Undskyld mig, men hvor er Modríc? Ellers et rigtig godt hold.
Tusind tak! Smiley Han er solgt til united for 295 mio Smiley Han spillede en kanon første sæson for mig og en semi anden sæson og så her i pre-season til 3. tænkte jeg at jeg ville se om nogle ville byde 200% af hans værdi og det ville united Opstemt følte at det var for godt til at afslå og var lidt i tvivl om hvor godt han ville spille i 3 sæson + jeg allerede havde crisetig og asamoah inden jeg solgte ham så mente jeg var ved at være fyldt på den midtbane.. Og har så lige købt willian.

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #287: 01 Jul 2012, 19:15 »

Jeg hat virkelig gang i en gyser afslutning! Med tre kampe tilbage ligger jeg toer, et point efter city og afpoint med united som dog har en kamp mindre. Det så dog ud til at jeg skulle meldes ud af mesterskabskampen efter at have været nede 3-0 i pausen ude mod chelsea, den blev dog vendt til en 5-3 sejr! I næste kamp mødes city og united så jeg håber på et kryds, og at jeg så kan køre de to sidste hjem Smiley

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #288: 01 Jul 2012, 20:03 »

Det blev sgu vundet! I aller sidste spillerunde, united slog city med 3-1 og var dermed 2 point foran. I sidste runde møder de fulham som skuffende lå på en 15. plads, men de slog sgu united 2-1, samtidig med at jeg slog wigan, som allerede var rykket ned med 2-0, hold kæft hvor er det fedt man :-D

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #289: 02 Jul 2012, 15:59 »

Det blev sgu vundet! I aller sidste spillerunde, united slog city med 3-1 og var dermed 2 point foran. I sidste runde møder de fulham som skuffende lå på en 15. plads, men de slog sgu united 2-1, samtidig med at jeg slog wigan, som allerede var rykket ned med 2-0, hold kæft hvor er det fedt man :-D
Tillykke!! Hvad er planen for anden sæson så?

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #290: 02 Jul 2012, 16:51 »

Tak Smiley jeg vil rigtig gerne have fat i neymar eller Gøtze, hvis ikke begge Smiley

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #291: 02 Jul 2012, 18:47 »

Tak Smiley jeg vil rigtig gerne have fat i neymar eller Gøtze, hvis ikke begge Smiley
Glæder mig til at høre mere om neymar! Overvejer ham selv men tror sku ik jeg køber ham

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #292: 02 Jul 2012, 18:54 »

Glæder mig til at høre mere om neymar! Overvejer ham selv men tror sku ik jeg køber ham
Jeg vil have neymar! Jeg fik ham godt nok ikke i det her transfervindue, men fik gøtze til 340 Smiley

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #293: 02 Jul 2012, 19:15 »

Jeg vil have neymar! Jeg fik ham godt nok ikke i det her transfervindue, men fik gøtze til 340 Smiley
Det var da rimelig billigt. Shockeret Hvordan ser det ud på bundlinjen af din økonomi?

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #294: 02 Jul 2012, 19:43 »

Det var da rimelig billigt. Shockeret Hvordan ser det ud på bundlinjen af din økonomi?
Det er rigtig billigt i forhold til hvad jeg før har prøvet, men han var utilfreds over at de ikke præsterede godt, og de fik kun en plads midt i tabellen Smiley det går jeg ikke rigtig op i, men jeg tror at jeg har underskud.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #295: 02 Jul 2012, 20:13 »

det går jeg ikke rigtig op i, men jeg tror at jeg har underskud.

det altså godt at gå op i økonomien! jo bedre økonomi din klub har, jo større transferbudget får man. med tottenham kan man få en vanvittig god økonomi, hvis man udvider stadionnet!

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #296: 02 Jul 2012, 20:50 »

det altså godt at gå op i økonomien! jo bedre økonomi din klub har, jo større transferbudget får man. med tottenham kan man få en vanvittig god økonomi, hvis man udvider stadionnet!
Det kan godt være at jeg skal til at tænke på det, men jeg får fint med transferpenge Smiley

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #297: 05 Jul 2012, 15:44 »

Selvfølgelig dør mit save nu hvor det gik lige så godt Skuffet heldigvis havde jeg dog et fra slutningen af anden sæson så det loadede jeg! Prøvede at scoute willian (self.) og pastore og til min store overraskelse sagde min scout at jeg kunne få pastore for 165 mio så det bød jeg og sørme om jeg ikke fik ham! Opstemt Nu står jeg dog med tanken om jeg skal beholde modric denne gang eller sælge ham igen for 295 mio.

Ikke andre end mig og Nhg93 der spiller med spurs?

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #298: 05 Jul 2012, 15:47 »

Nogle der kan anbefale at starte med Spurs? :-)

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #299: 05 Jul 2012, 15:51 »

Nogle der kan anbefale at starte med Spurs? :-)
Det kan jeg helt sikkert Smiley de har spillerne til at spille stortset alle formationer og jeg synes de er fornuftige med transferpenge osv.

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010