Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
09 Jan 2025, 18:03
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23490
1 Bruger, 1059 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejdevanaha...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Arsenal FC
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
30
Forfatter
Emne: Arsenal FC (Læst 87856 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller
Sv: Arsenal FC
«
Svar #60:
21 Nov 2011, 23:30 »
Er gået i gang med det første af mine årlige Arsenal saves, og er godt tilfreds. Har rykket RvP ned i en AMC rolle, da jeg foretrækker hurtige angribere, til gengæld har jeg så købt Cavani til at spille oppe på toppen, suppleret af en Walcott, der også gør det rigtigt fint. Udover Cavani er også Douglas Costa hentet ind, mens jeg har ladet resten af midtbanen stå. I forsvarskæden har jeg hentet Bochetti, Aly Cissokho og Daniel Schwaab. Resultatet er indtil videre godt, jeg er lige nået til december og er stadig ubesejret, omend der har været en del uafgjorte. De mange uafgjorte kampe skyldes nok delvis at mine offensiv spillere konstant er skadet, RvP løber som forventeligt ind i den ene skade efter den anden, men også Walcott og Cavani har været hårdt ramt, sidstnævnte købte jeg ellers netop fordi han med 20 stamina og meget få skader normalt nærmest kan spille samtlige kampe på en sæson. Heldigvis kan Andre Santos snildt bruges som backup på venstrefløjen, og i Gervinho og Douglas Costa har jeg to spillere der kan tage samtlige offensive pladser.
Jeg er dog stødt ind i en enkelt voldsom urealistisk ting:
Tjek 3. sætning.
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
PhilipFlink
Manager
«
Svar #61:
21 Nov 2011, 23:35 »
Det er også noget af en publikums favorit du har solgt!
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #62:
22 Nov 2011, 17:29 »
Citat af: KrookDale 21 Nov 2011, 23:30
Er gået i gang med det første af mine årlige Arsenal saves, og er godt tilfreds. Har rykket RvP ned i en AMC rolle, da jeg foretrækker hurtige angribere, til gengæld har jeg så købt Cavani til at spille oppe på toppen, suppleret af en Walcott, der også gør det rigtigt fint. Udover Cavani er også Douglas Costa hentet ind, mens jeg har ladet resten af midtbanen stå. I forsvarskæden har jeg hentet Bochetti, Aly Cissokho og Daniel Schwaab. Resultatet er indtil videre godt, jeg er lige nået til december og er stadig ubesejret, omend der har været en del uafgjorte. De mange uafgjorte kampe skyldes nok delvis at mine offensiv spillere konstant er skadet, RvP løber som forventeligt ind i den ene skade efter den anden, men også Walcott og Cavani har været hårdt ramt, sidstnævnte købte jeg ellers netop fordi han med 20 stamina og meget få skader normalt nærmest kan spille samtlige kampe på en sæson. Heldigvis kan Andre Santos snildt bruges som backup på venstrefløjen, og i Gervinho og Douglas Costa har jeg to spillere der kan tage samtlige offensive pladser.
Spillede med Napoli i FM11, hvor Cavani havde 2 skader på 3 sæsoner eller noget deromkring... Har dog ikke haft ham i FM12 endnu, men overvejer ham stærkt da RvP er den eneste store stjerne i mit angreb...
Citat af: Gud 15 Nov 2011, 11:32
Jeg er også startet et spil med Arsenal, og det ha været med blandede fornemmelser indtil videre.
Arsenal har godt nok et fantastisk setup, fantastiske trænings faciliteter, stort stadion, god økonomi og en talentfuld ungdomstrup.
Førsteholdet er jo også ganske udmærket, men jeg kunne bare ikke få dem til at fungere de første kamp. Min taktik er inspireret af Maze's - play like Real, dog med nogle ændringer, der gør at jeg prøver at spille med mere boldbesiddelse end med mange målchancer. Formationen er også en alm, 4-2-3-1 og ikke en dyb.
Mine træningskampe har forløbet sådan her:
Sparta Prag-Arsenal 2-2
Arsenal-PSG 0-1
Colorado-Arsenal 2-2
Gremio-arsenal 0-1
Stoke Res. - Arsenal 1-5
Jeg håber bare at de sidste 2 kampe betyder at holdet er ved at være klart, da jeg skal møde Tottenham i den første kamp
Har været særdeles aktiv på transferfronten
:
IND:
Yaya Sanogo 19 mio
Lucas Andersen 5,25 mio
Christian Eriksen 72,5 mio
Ryan Shawcross 117 mio
Leighton Baines 125 mio
Vaclav Kadlec 31 mio
Toby Alderweireld 40 mio
Mattias Johansson 6 mio
Marc-André Ter Stegen 140 mio
I alt: 560 mio dkr.
UD:
Fabianski 17 mio
Almunia 16 mio
Arshavin 65 mio (ikke fordi Arshavin er dårlig, bare fordi han kun havde 1 år tilbage af sin kontrakt, og jeg havde ingen planer om at forlænge med ham. Og så ville jeg hellere få lidt penge som jeg kunne bruge på Eriksen
)
Chamakh 57,5 mio
Vito Mannone 13 mio
Koscielny 48 mio
i alt: 215 mio dkr.
Der skal nok blive spændende det her
Hvordan modtog fansne Shawcross?
Efter han smadrede Ramseys ben har han ikke været ønsket i klubben... De rapporter jeg har fået på ham indeholder alle beskeden om at man bør medregne fansnes afsky overfor denne spiller...
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #63:
27 Nov 2011, 10:59 »
Oven på en dejlig 5-0 sejr med et Vermaelen hattrick vil jeg lige skrive lidt om mit spil.
Det går helt fantastisk, og jeg buldrer derudaf. Jeg ligger placeret på førstepladsen, hvilket jeg har gjort gennem hele sæsonen pånær 2 runder, hvor United lige var oppe forbi mig sammen med West Brom. Dog har jeg skudt mig selv et stykke foran dem nu, og mit hold laver virkelig mange mange mål, hvilket er den største grund til overlegenheden.
Jeg har lavet en '4-års-plan', hvilket vil sige, at jeg har købt de fleste af mine indkøb på 48 måneder. Jeg vil skabe et hold fra start af, hvilket vil sige, jeg hentede en masse spillere ind, som jeg så vil satse på de næste fire sæsoner. Det gør, at de lærer hinanden at kende til punkt og prikke, og jeg tror de bliver helt fantastiske sammen. Det største indkøb jeg har lavet har været Edinson Cavani, og hold da op, hvor den mand er spillets bedste angriber. 14 kampe, 15 mål. 4 oplæg og bare en masse fantastisk fodbold er det blevet til fra hans side.
Derudover har jeg hentet: Chiellini, Cissokho, Bender, Ganso og Vargas. 5 også fantastiske spillere, og især Vargas har vist sig som en sindssyg oplægger! Faktisk laver han også et par kasser i ny og næ.
Chiellini, Cissokho og Bender er ikke købt på afbetaling, men det er størstedelen af Ganso og Vargas' transfer.
Ud er også gået et par profiler i form af Arshavin, Rosicky, Park og Almunia. Manonne og Gibbs er også røget væk. Nogen af spillerne er dog kun lejet ud i første omgang med købsoption - selvfølgelig.
Af store resultater, kan der nævnes 0-2 på Stamford Bridge, og så vandt jeg 1-3 på Etihad. Er meget stolt af, at have slået Chelsea og City på udebane!
Hvordan går det med jeres spil?? :-)
Marcus4cs
Gæst
«
Svar #64:
28 Nov 2011, 19:44 »
Hejsa allesammen
Jeg skal lige til at starte et save med Arsenal.
Min ide er at bygge holdet op på masser af unge talenter og så nogle lidt ældre spillere.
Tatikken bilver en 4-2-3-1 som jeg synes er den bedste taktik og som jeg også synes er den der passer bedst til truppen.
Jeg skal nok opdatere jer omkring hvordan det går når jeg kommer igang
Swush
Lilleputspiller
«
Svar #65:
28 Nov 2011, 21:20 »
Blev færdig med første sæson i Arsenal. Den gik nogenlunde med en alternativ taktik, dog kun med en league cup titel. Røg dog ud af CHL til Inter i 1st knockout fase, en semi-finale i FA Cuppen, og en anden plads i ligaen hvor Man City dominerede.
Holdet og taktikken til 2. sæson:
Taktikken er et forsøg på at lave barcelona tiki taka, den fungerede okay i første sæson, men lidt for svingende.
Har brugt hele 800mil de første to sæsoner, og solgt for omkring 400mil. I anden sæson har jeg dog hovedsageligt hentet en ordentlig spand talenter ind til mit yngdomshold.
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #66:
04 Dec 2011, 01:56 »
Hej folkens
Hvor mange sæsoner gik der før (hvis i har nået det) i vandt Chl?
Og hvordan byggede i holdet op ?
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #67:
04 Dec 2011, 02:09 »
Jeg kigger meget efter om spillerne er gode til at aflevere og hurtige og gode tekniske. Også forsøger jeg ikke at hente for mange unødvendige spillere. Jeg vil gerne have nogen af de unge spillere ind på holdet og komme op og vise deres talent. Men spiller en 4-4-2 diamant, med en masse rotation. Jeg synes holdet er ret dårligt for til at starte med, så i første vindue hentede jeg en del nye navne, mens jeg solgte et par af de ældre spillere. Cavani må siges at være mit bedste indkøb, 56 kampe og 47 mål til følge. Han var en giftig herre sammen med RvP oppe foran. Ellers kan jeg anbefale højrebacken Romario, der allerede puster Sagna i nakken i starten af anden sæson!!!
Jeg kom i CHL finalen i første sæson, men City vandt 3-1. Jeg håber på at nuppe den næste år! :-)
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #68:
04 Dec 2011, 02:28 »
Citat af: Cesc 04 Dec 2011, 02:09
Jeg kigger meget efter om spillerne er gode til at aflevere og hurtige og gode tekniske. Også forsøger jeg ikke at hente for mange unødvendige spillere. Jeg vil gerne have nogen af de unge spillere ind på holdet og komme op og vise deres talent. Men spiller en 4-4-2 diamant, med en masse rotation. Jeg synes holdet er ret dårligt for til at starte med, så i første vindue hentede jeg en del nye navne, mens jeg solgte et par af de ældre spillere. Cavani må siges at være mit bedste indkøb, 56 kampe og 47 mål til følge. Han var en giftig herre sammen med RvP oppe foran. Ellers kan jeg anbefale højrebacken Romario, der allerede puster Sagna i nakken i starten af anden sæson!!!
Jeg kom i CHL finalen i første sæson, men City vandt 3-1. Jeg håber på at nuppe den næste år! :-)
Okay, var mere for at høre om folk havde nemt ved det eller ej... Jeg har nemlig valgt at bygge på ungdommen, så de mangler jo lidt erfaring... Men bliver self afsløret i bloggen... Har en helt anden i tankerne angående højrebacken...
Cavani er en giftig herre ja,, bloggede om Napoli i FM10, hvor han også var holdets absolutte stjerne... Ved ikke om du så Napoli - City sidste gang, men forskere i Italien kunne faktisk måle jublen på richterskalaen da Cavani scorede
2,2 eller deromkring
Edit: Det var faktisk 2,9 på richterskalaen
http://spn.dk/fodbold/intfodbold/serie_a/article2622001.ece
«
Seneste Redigering: 04 Dec 2011, 02:30 af Highbury
»
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #69:
04 Dec 2011, 02:39 »
Hold da kæft, hvor sindssygt!!
Anyway, så fik jeg lige hentet Carlos Tevez den 31. august 23.00.. Har flirtet med ham i et år, så er glad for han endelig er landet på Emirates! Han er en af mine favoritspillere i virkeligheden, så jeg glæder mig rigtig meget til at se ham i aktion på holdet! Han er helt fantastisk synes jeg.. Nu skal han lige spilles varm, også er jeg sikker på at han bliver en gevinst for de 145 millioner jeg gav. Han bliver den bedst betalte spiller, og han får en 3-årig kontrakt. Bliver fedt!
Nu består angrebet af Robin van Persie, Edinson Cavani, Maourrane Chamakh og Carlos Tevez. Dejlige spillere at veksle i mellem!!
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #70:
04 Dec 2011, 04:22 »
Citat af: Cesc 04 Dec 2011, 02:39
Hold da kæft, hvor sindssygt!!
Anyway, så fik jeg lige hentet Carlos Tevez den 31. august 23.00.. Har flirtet med ham i et år, så er glad for han endelig er landet på Emirates! Han er en af mine favoritspillere i virkeligheden, så jeg glæder mig rigtig meget til at se ham i aktion på holdet! Han er helt fantastisk synes jeg.. Nu skal han lige spilles varm, også er jeg sikker på at han bliver en gevinst for de 145 millioner jeg gav. Han bliver den bedst betalte spiller, og han får en 3-årig kontrakt. Bliver fedt!
Nu består angrebet af Robin van Persie, Edinson Cavani, Maourrane Chamakh og Carlos Tevez. Dejlige spillere at veksle i mellem!!
Nice deal, han er dog blevet dyrere siden FM10, der hentede jeg ham i første vinterpause for 102.5 mio til emirates
Men efter et par sæsoner bestod angrebet af RvP, Tevez, Suarez, Benzema og nogle regens... Men Tevez er nice, han bombede for vildt for mit Arsenal hold i FM10... har dog ikke haft råd til ham i fm11 endnu...
Damn hver gang jeg snakker om et gammelt save, så ender det med jeg får lyst til at spille det i stedet
Men Super nice angreb, bortset fra Chamakh, ham kan jeg faktisk ikke lide... Synes altid han skuffer både i fm og irl... i dit tilfælde ville jeg gi ham en enkeltbillet tilbage til frankrig, og så hente en anden targetman i stedet...
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #71:
04 Dec 2011, 13:53 »
Chamakh er bare en fin løsning at have. I FM...
I virkeligheden er han det rene lort, men han er nu en fin nok angriber i FM, hvor han også banker et pat kasser ind - når Cavani er ude af form.
Men 7 kampe spillet i den nye sæson, og Arsenal ligger nummer 1 med 21 point. 1 mål lukket ind og 15 scoret. Så har ikke bombet løs, men små sejre og fantastisk forsvarsspil! Har blandet andet slået United 2-0.
Det' nice!
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #72:
04 Dec 2011, 19:53 »
Hold da kævle man har lov at være heldig!! Men forbliver ubesejret i den igangværende sæson!!!
Steffen S
Lilleputspiller
«
Svar #73:
11 Dec 2011, 10:01 »
Jeg har lagt mærke, til at i stort set alle sammen sælger Arshavin fra start af. I mit save, er han den klart bedste spiller. Bedste rating i premier league. Bruger ham på venstrekanten. Nu er både City og Barca efter ham med bud på 150 mio. Men er det nok for den spiler med højest rating i Premier league?
Esmark11
Landsholdsspiller
«
Svar #74:
11 Dec 2011, 10:53 »
Citat af: Steffen S 11 Dec 2011, 10:01
Jeg har lagt mærke, til at i stort set alle sammen sælger Arshavin fra start af. I mit save, er han den klart bedste spiller. Bedste rating i premier league. Bruger ham på venstrekanten. Nu er både City og Barca efter ham med bud på 150 mio. Men er det nok for den spiler med højest rating i Premier league?
Jeg solgte Arshavin i vintervinduet til 22,5 mio £. 150 mio er måske lidt for lidt selvom han ikke er nogen baby længere. Jeg synes, Arshavin er en rigtig god spiller - særligt i fm. Jeg har brugt ham som den centrale offensive midt med stor succes.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
30
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »