home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:27:36 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  1 Bruger, 676 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 87490 gange)
El-Pistolero
Reserveholdsspiller

Sv: Arsenal FC
« Svar #375: 22 Jun 2012, 10:56 »

Er det muligt, at du kan ligge det save op?
Ja, hvis du skriver hvordan man gør Smiley

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #376: 22 Jun 2012, 15:33 »

Når det går dårligt, så er det jo netop man bliver og prøver at få det til at fungere.

Gjorde jeg også!

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #377: 22 Jun 2012, 15:43 »

Frandsen, sæt Hulk på højrekant som IA/Support, og sæt langskud helt op. Så burde dit problem være løst, han spiller VANVITTIGT på den plads hos mig.

Smiley

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #378: 22 Jun 2012, 20:59 »

Frandsen, sæt Hulk på højrekant som IA/Support, og sæt langskud helt op. Så burde dit problem være løst, han spiller VANVITTIGT på den plads hos mig.

Smiley

Bruger ham allerede på OMH som IA (O)! Han er pisse god!  Opstemt

Men holdet er også begyndt at spille rigtig godt nu. Har vundet 6 kampe i streg tror jeg, så det er mega fedt! Thumbs Up
Bl.a. en 5-0 sejr over City! Koscielny banker dem ind på hovedstød efter hjørne. Er dog stadig 7-8 point efter United. Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #379: 22 Jun 2012, 23:43 »

Smaskede lige Tottenham 3-0 på Emirates!! Doumbia, Oxlade og et selvmål. Dejligt at have godt tag på rivalerne.

Ligger nummer 3. i ligaen med 10 kampe mens nummer 1 har spillet 12 kampe. Nummer et, United, fører med 2 point - så regner med et dejligt solidt forspring på 4 point når mine to overskydene kampe er spillet..

Doumbia er topscorer! Håber han bliver PRL-topscorer i år, det fortjener han.

I øvrigt har jeg solgt Sagna for 50 millioner til PSG, og købt Kyle Walker for 150 millioner. Kommer af med en irriteret spiller og får en frisk engelsk klasse back til klubben der er 7 år yngre!!!

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #380: 22 Jun 2012, 23:51 »

Smaskede lige Tottenham 3-0 på Emirates!! Doumbia, Oxlade og et selvmål. Dejligt at have godt tag på rivalerne.

Ligger nummer 3. i ligaen med 10 kampe mens nummer 1 har spillet 12 kampe. Nummer et, United, fører med 2 point - så regner med et dejligt solidt forspring på 4 point når mine to overskydene kampe er spillet..

Doumbia er topscorer! Håber han bliver PRL-topscorer i år, det fortjener han.

I øvrigt har jeg solgt Sagna for 50 millioner til PSG, og købt Kyle Walker for 150 millioner. Kommer af med en irriteret spiller og får en frisk engelsk klasse back til klubben der er 7 år yngre!!!
Men stadig at købe fra Tottenham? Huh

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #381: 22 Jun 2012, 23:52 »

Men stadig at købe fra Tottenham? Huh

Fra Everton.. Tottenham har solgt ham til Everton.

Og hvad er der galt med at svække sin rival og gøre sig selv bedre?  Huh

Ville da også gerne have Özil, Bale, Modric og Ba fra Tottenham i spillet her!  Smiley

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #382: 22 Jun 2012, 23:56 »

Fra Everton.. Tottenham har solgt ham til Everton.

Og hvad er der galt med at svække sin rival og gøre sig selv bedre?  Huh

Ville da også gerne have Özil, Bale, Modric og Ba fra Tottenham i spillet her!  Smiley
Ja okay, men det er jo dit eget spil og bestemmer selv, men lige meget hvad om du svækker din rival eller ej, ville jeg aldrig købe fra min ærkerivaler. Som f.eks Real-Barca, BIF-FCK osv

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #383: 23 Jun 2012, 00:04 »

Ja okay, men det er jo dit eget spil og bestemmer selv, men lige meget hvad om du svækker din rival eller ej, ville jeg aldrig købe fra min ærkerivaler. Som f.eks Real-Barca, BIF-FCK osv

Hvorfor ikke?

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #384: 23 Jun 2012, 00:10 »

Man spiller jo spillet på forskellige måder, heldigvis for det Smiley jeg ville dog heller intet problem se i at købe fra mine rivaler. Personligt har jeg skiftet stort set alle de oprindelige spillere ud, med gutter på en 21-22 år Smiley

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #385: 23 Jun 2012, 00:11 »

Hvorfor ikke?
Det er en princip sag jeg har haft i alle mine spil. Det ligger vel i bund og grund i, at hvis jeg i virkeligheden så en FCK spiller skifte til Brøndby eller omvendt, ville jeg nok ligne ham her lidt ticked off

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #386: 23 Jun 2012, 00:12 »

Det er en princip sag jeg har haft i alle mine spil. Det ligger vel i bund og grund i, at hvis jeg i virkeligheden så en FCK spiller skifte til Brøndby eller omvendt, ville jeg nok ligne ham her lidt ticked off

Jeg hader skam også Ashley Cole og William Gallas, men sådan er gamet. Du ville vel også gerne se en Krohn-Dehli eksempelvis i FC København..

Personligt kan jeg kun se positive ting ved en sådan handel:

- En god spiller (plejer man at købe).
 - Din rival bliver svagere.
 - Du bliver forbedret, mens de bliver forringet.

Det er da voldsomt fedt at nakke fra ens nærmeste konkurrent!!!

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #387: 23 Jun 2012, 00:13 »

Man spiller jo spillet på forskellige måder, heldigvis for det Smiley jeg ville dog heller intet problem se i at købe fra mine rivaler. Personligt har jeg skiftet stort set alle de oprindelige spillere ud, med gutter på en 21-22 år Smiley
Jeg skriver jo også det er hans spil og derfor bestemmer selv. I skal ikke se det her som hate på jeres spillestil eller noget, men hvordan ville i have det som fan i virkeligheden hvis i så en af jeres spiller skifte til en rival, eller hvordan ville i have det hvis en rivals spiller skulle løbe rundt hos jer?

Så ligger der også det i det, at på grund af den "krig" der er mellem holdene, synes jeg at spillerne bliver dyrre.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #388: 23 Jun 2012, 00:15 »

Jeg hader skam også Ashley Cole og William Gallas, men sådan er gamet. Du ville vel også gerne se en Krohn-Dehli eksempelvis i FC København..

Personligt kan jeg kun se positive ting ved en sådan handel:

- En god spiller (plejer man at købe).
 - Din rival bliver svagere.
 - Du bliver forbedret, mens de bliver forringet.

Det er da voldsomt fedt at nakke fra ens nærmeste konkurrent!!!
Noo! Jeg er Brøndby fan Thumbs Up
Men ja, dog synes jeg at prisen er langt dyrre.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #389: 23 Jun 2012, 00:17 »

Jeg skriver jo også det er hans spil og derfor bestemmer selv. I skal ikke se det her som hate på jeres spillestil eller noget, men hvordan ville i have det som fan i virkeligheden hvis i så en af jeres spiller skifte til en rival, eller hvordan ville i have det hvis en rivals spiller skulle løbe rundt hos jer?

Så ligger der også det i det, at på grund af den "krig" der er mellem holdene, synes jeg at spillerne bliver dyrre.

Personligt ville jeg elske at se en rival i min egen trøje. Jeg ville fandme gerne se en spiller som Gareth Bale i Arsenal - og jeg glæder mig også til at se Kielstrup i en Horsens trøje. Tænk at nakke anføreren fra Vejle!!!

Jeg ser det skam ikke som hate på min spillestil. Det kan man jo ikke hade på, alle gør sin ting. Men det er da en oplagt diskussion og debat.

Men ja spillerne bliver dyrere, og det er ikke altid de vil skifte. Derfor dejligt at Walker var skiftet væk, da han er en fremragende højreback!

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010