home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 30 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 79787 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #390: 23 Jun 2012, 00:18 »

Noo! Jeg er Brøndby fan Thumbs Up
Men ja, dog synes jeg at prisen er langt dyrre.

Forstod dit forrige indlæg som om du var FCK'er. ;-)

Det må sgu' ogs' være sjovere at holde med dem end Bundby! Grin
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #391: 23 Jun 2012, 00:21 »

Forstod dit forrige indlæg som om du var FCK'er. ;-)

Det må sgu' ogs' være sjovere at holde med dem end Bundby! Grin

 Sur Sur Sur Sur

Personligt ville jeg elske at se en rival i min egen trøje. Jeg ville fandme gerne se en spiller som Gareth Bale i Arsenal - og jeg glæder mig også til at se Kielstrup i en Horsens trøje. Tænk at nakke anføreren fra Vejle!!!

Jeg ser det skam ikke som hate på min spillestil. Det kan man jo ikke hade på, alle gør sin ting. Men det er da en oplagt diskussion og debat.

Men ja spillerne bliver dyrere, og det er ikke altid de vil skifte. Derfor dejligt at Walker var skiftet væk, da han er en fremragende højreback!

Ja det kan jeg også godt se, det ville bare stride imod mine personlige regler at købe for en rival, ligegyldigt hvor god han end er.
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #392: 23 Jun 2012, 00:22 »

Jeg skriver jo også det er hans spil og derfor bestemmer selv. I skal ikke se det her som hate på jeres spillestil eller noget, men hvordan ville i have det som fan i virkeligheden hvis i så en af jeres spiller skifte til en rival, eller hvordan ville i have det hvis en rivals spiller skulle løbe rundt hos jer?

Så ligger der også det i det, at på grund af den "krig" der er mellem holdene, synes jeg at spillerne bliver dyrre.
Jeg ville HADE at se en barca spiller i real, men samtidig ville jeg gerne have en özil til barca Smiley
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #393: 23 Jun 2012, 00:25 »

Jeg ville HADE at se en barca spiller i real, men samtidig ville jeg gerne have en özil til barca Smiley

Ja det er nok også mere sådan jeg har det, hvis det er en helt igennem fantastisk spiller. Vil lyve hvis jeg sagde at jeg ikke ville have en N'Doye eller noget til Brøndby, men jeg ville stadig have en mærkelig følelse med det.
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #394: 23 Jun 2012, 00:34 »

Ja det er nok også mere sådan jeg har det, hvis det er en helt igennem fantastisk spiller. Vil lyve hvis jeg sagde at jeg ikke ville have en N'Doye eller noget til Brøndby, men jeg ville stadig have en mærkelig følelse med det.

Lige præcis Smiley
Btw. har lige slået Wolves 8-0 Opstemt derudover havde jeg tre på træværket..
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #395: 23 Jun 2012, 00:50 »

Nu vi snakker om at få spillere fra en rivaliserene klub, så har jeg lige fået tilbudt chalobah fra chelsea (4,5 stjerne i potentiale) til 60 millioner Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #396: 23 Jun 2012, 09:30 »

Jeg har netop hentet Lucas Moura for 195 millioner. Jeg synes min offensiv ser rigtig spændende ud nu på midtbanen.

Jack Wilshere, AOC, Javier Pastore, Lenny Nangis og Lucas Moura - (Walcott, RvP, Cavani kan også spille på fløjene).

Pastore har dog skuffet mig lidt, og pønser på at sælge ham og købe Oscar fra Brasilien som erstatning. Pastore fik kun et halvt år, men 9 (9) og 5 oplæg synes jeg ikke er så meget..
« Seneste Redigering: 23 Jun 2012, 09:41 af Cesc » Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #397: 23 Jun 2012, 11:36 »

Jeg har netop hentet Lucas Moura for 195 millioner. Jeg synes min offensiv ser rigtig spændende ud nu på midtbanen.

Jack Wilshere, AOC, Javier Pastore, Lenny Nangis og Lucas Moura - (Walcott, RvP, Cavani kan også spille på fløjene).

Pastore har dog skuffet mig lidt, og pønser på at sælge ham og købe Oscar fra Brasilien som erstatning. Pastore fik kun et halvt år, men 9 (9) og 5 oplæg synes jeg ikke er så meget..
Hvor mange penge har du lige med arsenal?? (ved godt de har 3-400 mio i første sæson men alligevel Opstemt)

Ang Pastore så skal han vel bruge en sæsons tid på at falde til rette (ligesom så mange andre spillere)? Snakker han egentlig engelsk? Hvis ikke så gør det det jo heller ikke bedre Peace

Og ang debatten omkring at købe spillere fra sine rivaler/ærke rivaler så må jeg nok indrømme at jeg ikke skænker det én tanke.. Hvis det var muligt for mig at købe eller sælge en spiller fra/til en rival/ærke rival for en fornuftig pris så havde jeg gjort det Smiley Det er forretning i sidste ende
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #398: 23 Jun 2012, 12:08 »

Hvor mange penge har du lige med arsenal?? (ved godt de har 3-400 mio i første sæson men alligevel Opstemt)

Ang Pastore så skal han vel bruge en sæsons tid på at falde til rette (ligesom så mange andre spillere)? Snakker han egentlig engelsk? Hvis ikke så gør det det jo heller ikke bedre Peace

Har omkring en milliard.

Jeg har valgt at beholde ham, men køber også Oscar i stedet - mit hold har svigtet mig lidt for nyligt, så vil forsøge at skaffe endnu mere bredde til truppen.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #399: 23 Jun 2012, 12:50 »

Har omkring en milliard.

Jeg har valgt at beholde ham, men køber også Oscar i stedet - mit hold har svigtet mig lidt for nyligt, så vil forsøge at skaffe endnu mere bredde til truppen.
Du kunne også prøve en julian draxler, hvis det er Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #400: 23 Jun 2012, 18:51 »

Så spiller jeg Klub VM finale mod Sao Paulo..

Jeg er foran 3-1. Bum, så kommer den på 3-3 lige inden slutfløjt. Mega irriterende.

Så scorer Wilshere ret hurtigt i forlænget spilletid, men lige inden slutfløjt får Paulo lyst til at score igen.. 4-4.

Så kommer jeg i straffesparkskonkur rence. Alle scorer. På nær Pastore på vores femte spark, mens Casemiro mener jeg scorer. 4-5 taber jeg på straffespark.

HOLD KÆFT NOGET PIS!!! Kunne ha' været så fedt at vinde Klub VM igen... :-(

Men Pastore solgte jeg alligevel, mens Oscar og Moura er hentet ind.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #401: 23 Jun 2012, 19:00 »

Så spiller jeg Klub VM finale mod Sao Paulo..

Jeg er foran 3-1. Bum, så kommer den på 3-3 lige inden slutfløjt. Mega irriterende.

Så scorer Wilshere ret hurtigt i forlænget spilletid, men lige inden slutfløjt får Paulo lyst til at score igen.. 4-4.

Så kommer jeg i straffesparkskonkur rence. Alle scorer. På nær Pastore på vores femte spark, mens Casemiro mener jeg scorer. 4-5 taber jeg på straffespark.

HOLD KÆFT NOGET PIS!!! Kunne ha' været så fedt at vinde Klub VM igen... :-(

Men Pastore solgte jeg alligevel, mens Oscar og Moura er hentet ind.
Det er så træls sådan noget!
Btw. kan du ikke smide ss op af din taktik eller bare dit hold generelt?Smiley det lyder rigtig spændende.
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #402: 23 Jun 2012, 19:07 »

Jeg har netop hentet Lucas Moura for 195 millioner. Jeg synes min offensiv ser rigtig spændende ud nu på midtbanen.

Jack Wilshere, AOC, Javier Pastore, Lenny Nangis og Lucas Moura - (Walcott, RvP, Cavani kan også spille på fløjene).

Pastore har dog skuffet mig lidt, og pønser på at sælge ham og købe Oscar fra Brasilien som erstatning. Pastore fik kun et halvt år, men 9 (9) og 5 oplæg synes jeg ikke er så meget..

Hvor langt er du henne siden du kan få Lucas Moura så billigt, Niko???  Shockeret
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #403: 23 Jun 2012, 19:46 »

Hvor langt er du henne siden du kan få Lucas Moura så billigt, Niko???  Shockeret

2014.

Gennem hele spillet har jeg holdt øje med ham, han har da ikke været specielt meget dyre end det?

Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #404: 23 Jun 2012, 20:20 »

2014.

Gennem hele spillet har jeg holdt øje med ham, han har da ikke været specielt meget dyre end det?



Synes altid han koster minimum 330-340 millioner i alle mine saves, hvor der har været et par enkelte til 2014-2017.
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010