home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 911 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 87615 gange)
Cesc
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal FC
« Svar #270: 09 Jun 2012, 11:09 »

Han er ikke sat til salg i mit spil. Spiller du med en gammel database?

Spiller med den nyeste.

1.22 eller hvad det nu er den hedder.

Anyway, slog lige FCK 1-6 i Parken.. Dejligt at se mine to unge mexicanere trylle lidt (Carlos Fierro & Erick Torres)

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #271: 09 Jun 2012, 12:02 »

Hvordan har Welington Silva og Joel Campbell udviklet sig?Smiley

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #272: 09 Jun 2012, 12:20 »

Har ikke selv prøvet Joel Campbell endnu, da han ikke har arbejdstilladelse i England.. Så han har mest været lejet ud.
Men i følge min assistent har han 4 stjerners potentiale, så tror han kan blive en rimelig god spiller, hvis man vil holde fast på ham. Smiley

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #273: 09 Jun 2012, 12:48 »

Har ikke selv prøvet Joel Campbell endnu, da han ikke har arbejdstilladelse i England.. Så han har mest været lejet ud.
Men i følge min assistent har han 4 stjerners potentiale, så tror han kan blive en rimelig god spiller, hvis man vil holde fast på ham. Smiley
Når han kommer tilbage efter sin lejeaftale i første sæson, har han så ikke fået arbejdstilladelse?Smiley
Det lyder ellers godt.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #274: 09 Jun 2012, 13:13 »

Det havde han ihvertfald ikke hos mig... Så sendte ham til Salamanca Wink

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #275: 09 Jun 2012, 13:20 »

Det lyder træls, jeg havde ellers glædet mig til at prøve ham af Smiley

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #276: 09 Jun 2012, 13:57 »

Har i fået nogle gode talenter op igennem jeres akademi endnu? Jeg har selv fået 2 angribere op, begge med kæmpe potentiale. Den ene har et 4 stjernes potentiale, han kom igennem akademiet efter 1 .sæson, mens jeg lige har fået en ny gut op med et 3.5 stjernes potentiale. Forhåbenligt har jeg fået Englands næste stjerneangribere Wink

Derudover kan jeg kun anbefale at tjekke Evertons ungdomshold igennem når de nye talenter ankommer. De har virkelig et godt ungdomsakademi, og får nogle virkelig gode spillere op!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #277: 09 Jun 2012, 14:02 »

Har i fået nogle gode talenter op igennem jeres akademi endnu? Jeg har selv fået 2 angribere op, begge med kæmpe potentiale. Den ene har et 4 stjernes potentiale, han kom igennem akademiet efter 1 .sæson, mens jeg lige har fået en ny gut op med et 3.5 stjernes potentiale. Forhåbenligt har jeg fået Englands næste stjerneangribere Wink

Derudover kan jeg kun anbefale at tjekke Evertons ungdomshold igennem når de nye talenter ankommer. De har virkelig et godt ungdomsakademi, og får nogle virkelig gode spillere op!

Nej, har ikke fået nogen fra eget akademi.

Men har fået en masse spillere fra andre steder som jeg har hentet ind - de kommer til januar. En dansk angriber fra Preston og en canadier fra Toronto FC. Derudover kommer Kurt Zouma fra St. Etienne for 55 millioner til januar.

Tabte lige 0-1 til Chelsea. Hverken Doumbia, Cavani eller RvP kan ramme målet for tiden!! :-((

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #278: 09 Jun 2012, 14:11 »

Nej, har ikke fået nogen fra eget akademi.

Men har fået en masse spillere fra andre steder som jeg har hentet ind - de kommer til januar. En dansk angriber fra Preston og en canadier fra Toronto FC. Derudover kommer Kurt Zouma fra St. Etienne for 55 millioner til januar.

Tabte lige 0-1 til Chelsea. Hverken Doumbia, Cavani eller RvP kan ramme målet for tiden!! :-((

Det er noget af det værste når man rammer ind i sådan en periode Skuffet
Er lige røget ud af Champions League 1/8 finalerne for 2. år i træk, samt har tabt Carling Cup finalen... Lorte måned! Heldigvis fører jeg da ligaen

AFC
Manager

« Svar #279: 09 Jun 2012, 19:15 »

Er ganske tilfreds med dette transfervindues høst. Forventer virkelig meget i denne sæson. Især af min offensiv med de købte navne som Silva og Falcao.

Lidt Big Spender er man vel, men der har været råd til det Cool

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #280: 09 Jun 2012, 20:29 »

Falcao skal du nok blive glad for!:-)

AFC
Manager

« Svar #281: 10 Jun 2012, 12:57 »

Falcao skal du nok blive glad for!:-)
Har også rigtig mange forventninger til ham!

ptrN
Manager

« Svar #282: 10 Jun 2012, 16:57 »

Så er jeg også startet med hjerteklubben Arsenal. Målet er at spille som vi gør i virkeligheden, med meget boldbesiddelse og mange afleveringer. Desuden vil jeg gerne replikere Arteta, Song og RVP's spillestil.

Jeg stiller op i en formation der ser således ud;

Holdet ovenfor er "førsteholdet", men jeg vil komme til at rotere meget spillerne imellem.

På transferfronten ser min ageren således ud;

Ignasi Miguel er blevet solgt med en klausul der gør at jeg kan hente ham tilbage for 65 mil.

Jeg har kvalificeret mig til CHL efter en sejr over FC Twente. I ligaen har jeg mødt Everton, Sunderland, Tottenham og Aston Villa. Disse kampe er endt 2-0, 5-0, 4-1 og 1-0 - alle i min favør.

RVP har været flyvende med 6 mål i 4 kampe i ligaen.

welbz is dat guy

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #283: 10 Jun 2012, 17:54 »

Det lyder spændende! Personligt har jeg valgt at tage en helt anden tilgang til taktikken selvom jeg elsker deres spil Smiley
Jeg håber at du følger op på, hvordan det går. Mit spil har måtte tage en lille pause, grundet forberedelse til eksamen....

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #284: 10 Jun 2012, 18:36 »

Så er 2. sæson blevet færdig. Det blev til et mesterskab efter en tæt afslutning! Smiley
Målet for næste sæson bliver, selvfølgelig at forsvare premier league trofæet, men også at komme til minimum kvartfinalen i Champions League, og ikke mindst vinde enten FA Cuppen eller Carling Cuppen.
Skal derudover have ændret lidt i truppen, og der er nok et par spillere på vej ud, der både skal erstattes af spillere fra mit ungdomshold, men også nogle spillere udefra.

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010