Cesc
|
|
Nej, men jeg har også kigget lidt på Moura.. Men jeg tror sgu' bare jeg beholder Wilshere og gør ham til verdens bedste offensive midtbane spiller!
Men Moura er jo venstrefløj/offensivmidt, mens Götze er højrefløj/offensivmidt. Moura koster vel omkring 150 millioner tror jeg. Men ved ikke om hans fysik er god nok til Premier League??
|
|
|
|
|
|
|
|
Nhg93
|
|
Wilshere har jeg fuldstændig glemt! Godt du nævnte det, han er stadig ikke klar fra sin skade...nu glæder jeg mig helt til at få ham tilbage!!
|
|
|
|
|
|
|
|
jones-gf
|
|
Kan varmt anbefale Lukas Podolski som skarpretter. 13 kampe 17 mål
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cesc
|
|
Vidste ikke han havde 13 i styrke!! Klasse spiller! ANYWAY: Der er trukket Champions League grupper. Sporting, FCK og HJK er mine modstandere!!! 18 point....
|
|
|
|
|
|
|
|
FreDDy
|
|
Vidste ikke han havde 13 i styrke!!
Klasse spiller!
Han er i hvert fald garant for nogle kasser samt assists
|
|
|
|
|
|
|
|
Cesc
|
|
Har desværre ikke plads til ham på mit hold pga. Afellay og Wilshere..
Gad ellers godt have ham!
|
|
|
|
|
|
|
|
FreDDy
|
|
Har desværre ikke plads til ham på mit hold pga. Afellay og Wilshere..
Gad ellers godt have ham!
Surt - han er ellers en kanon god spiller at have
|
|
|
|
|
|
|
|
Nhg93
|
|
Hvilken position har du brugt ham på?
|
|
|
|
|
|
|
|
FreDDy
|
|
Hvilken position har du brugt ham på? OMC
|
|
|
|
|
|
|
|
Nhg93
|
|
I hvilken rolle?:-)
|
|
|
|
|
|
|
|
FreDDy
|
|
I hvilken rolle?:-)
skifter lidt i mellem support og offensiv
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Vidste ikke han havde 13 i styrke!! Klasse spiller! ANYWAY: Der er trukket Champions League grupper. Sporting, FCK og HJK er mine modstandere!!! 18 point.... Der er sgu noget med dine lodtrækninger ... Men det ser ud til at du kan give dine foretrukne spillere en lille pause i det første halvår en gang i mellem...
|
|
|
|
|
|
|
|
Nhg93
|
|
Hvis nogle af jer skal bruge en ung til midterforsvaret kan jeg KUN anbefale Kurt Zouma! Han har i min førstesæson gjort det utrolig godt og er altså kun 16 år
|
|
|
|
|
|
|
|
Nhg93
|
|
Jeg har lige gennemtæsket Wigan med 8-0! Neymar med seks kasser Og får femte kamp i træk får jeg minimum et mål underkendt, på trods af cifrene er det stadig træls.
|
|
|
|
|
|
|
|