home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  1 Bruger, 946 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 87686 gange)
Cesc
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal FC
« Svar #210: 07 Jun 2012, 16:27 »

Ja, jeg har mulighed for at vinde fire pokaler i min første sæson!!!!!!!!

Opstemt

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #211: 07 Jun 2012, 16:32 »

Vanvittigt! Smiley

City just got nedelagt 6-0. Mesterskabskampen er hermed genåbnet!

Anfield Road
Manager

« Svar #212: 07 Jun 2012, 16:34 »

Ikke for noget Cesc, men det er da ikke fordi du har været vanvittigt uheldig med dine lodtrækninger hen ad vejen. ikke ligefrem verdensklasse hold du har mødt Smiley ikke at det skal tage noget fra det at komme i CL-finalen. for det er altså okay godt gået.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #213: 07 Jun 2012, 16:36 »

Hvordan får I Wilshere til at spille godt? Han spiller altid virkelig ringe for mig, og har også gjort det i mit nuværende Arsenal-save. Bruger ham for det meste som fremskudt playmaker - support/offensiv. Ellers kan jeg anbefale og hente Dedé til forsvaret, han spiller genialt og er utrolig stabil.

Bruger ham som offensivmidt. Offensiv indstilling. Massere af dybde løb. Løber sjældent med bolden, laver sjældent indlæg og langskud men laver dybe stikninger en gang i mellem. Derudover har han en fri rolle..

Når det så er sagt, skal resten af taktikken jo også passe sammen for at hver enkelt spiller kan fungere. F. eks. har jeg en angriber der trækker ned i banen, der giver plads til en fremadstormende Wilshere, samt spilmuligheder til de to kanter der trækker ind i banen. På denne måde har RvP og Wilshere spillet sig igennem til mange angreb for mit hold, og det er også dem der står for de fleste mål.

Men kort sagt, så skal hele holdet fungere for at du kan få den enkelte spiller til at brilliere. Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #214: 07 Jun 2012, 16:38 »

Ikke for noget Cesc, men det er da ikke fordi du har været vanvittigt uheldig med dine lodtrækninger hen ad vejen. ikke ligefrem verdensklasse hold du har mødt Smiley ikke at det skal tage noget fra det at komme i CL-finalen. for det er altså okay godt gået.

Helt enig! Har været pisse heldig hele vejen igennem, men som du nævner til sidst er en CL-finale stadigvæk en CL-finale. Får stadig den samme pokal og de samme penge! Men at de svære hold er røget ud, og at jeg har været heldig med at komme i finalen er bare fedt uanset hvem jeg har slået ud!
  Wink

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #215: 07 Jun 2012, 18:25 »

Så er sæsonen færdig, og hvilken sæson!

Flotte spillerpræstationer:
Seydou Doumbia. 44 kampe. 47 mål. (Nummer to på topscorerlisten i CHL og PL) (Årets spiller i England)
Theo Walcott (Årets spiller i Champions League)
Seydou Doumbia, Theo Walcott, Laurent Koscielny, Bakary Sagna, Alex Song, Wojciech Szczesny (Årets hold i Champions League)
Theo Walcott/Robin van Persie. 21 mål hver.
Erick Torres/Park Chu-Young. 11 mål hver.
Robin van Persie. 7.88 bedømmelse.
Seydou Doumbia. 7.72 bedømmelse.
Johan Djourou. 7.42 bedømmelse.
Theo Walcott. 7.35 bedømmelse.
Robin van Persie. 18 assist.
Seydou Doumbia/Jack Wilshere/Oxlade. 14 assist.
Mig selv. Årets manager.

Premier League:

FA Cup:

Carling Cup:

Champions League:

Det var min første sæson i Arsenal!

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #216: 07 Jun 2012, 21:45 »

Glimrende sæson du har haft dig Smiley

Når du nu skal igang med din 2. sæson har jeg et rigtigt godt råd til dig. Jeg ved ikke om du er ude efter en ny forsvarsspiller, men kan kun anbefale dig at bruge Kyle Bartley der kommer tilbage fra et låneophold i Rangers. Han har virkelig været god for mig! 11 ligakampe og en rating på 7.42 siger det hele. Med ham, Verminator, Djourou og Koscielny har mit forsvar virkelig været sikkert Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #217: 07 Jun 2012, 21:56 »

Glimrende sæson du har haft dig Smiley

Når du nu skal igang med din 2. sæson har jeg et rigtigt godt råd til dig. Jeg ved ikke om du er ude efter en ny forsvarsspiller, men kan kun anbefale dig at bruge Kyle Bartley der kommer tilbage fra et låneophold i Rangers. Han har virkelig været god for mig! 11 ligakampe og en rating på 7.42 siger det hele. Med ham, Verminator, Djourou og Koscielny har mit forsvar virkelig været sikkert Smiley

Har også tænkt mig at bruge ham! Han ser rigtig godt ud!

Cavani er i øvrigt hentet for 200 millioner. Han valgte mig fremfor Bayern og Tottenham - det er sgu en lækker spiller at få til klubben!

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #218: 07 Jun 2012, 22:01 »

Arsenal
Nu er jeg også startet op med Arsenal og her har jeg også valgt at satse på en håndfuld unge talenter - klubbens egne. Mit primære mål er at se, hvor langt jeg kan nå med en stamme af spillere som Jenkinson, Aneke, Coquelin og Afobe, men holdet skal dog også piftes op med en stjernespiller eller to.

Arsenal starter med latterligt mange penge, men jeg har dog kun hentet to til førsteholdet og en enkelt til ungdomstruppen.

- Alberto Lora (Sporting Gijon), D R, £3.500.000
- Ibrahim Afellay (FC Barcelona), AM RLC, £1.700.000
- Dominic Vose (West Ham), AM C, £1.700.000

Truppen døjer som bekendt med en pæn håndfuld skader, så Lora er indkøbt som breddespiller, imens Afellay kommer til at skulle ligge lige bagved RvP. Mit eneste salg har været Almunia, som blev sendt til Espanyol for £2.500.000. Jeg forsøgte også at komme af med Fabianski, da jeg ville hente Mannone tilbage og bruge ham ser reservekeeper. Ingen bed dog på...

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #219: 07 Jun 2012, 22:06 »

Har også tænkt mig at bruge ham! Han ser rigtig godt ud!

Cavani er i øvrigt hentet for 200 millioner. Han valgte mig fremfor Bayern og Tottenham - det er sgu en lækker spiller at få til klubben!

Havde ellers holdt hans løn på de 13K om ugen som han starter med, men han ville have en lønforhøjelse grundet hans gode præstationer.. Hans løn er 80K om ugen nu, men i forhold til de andre forsvarspillere løn, er det ingenting. Smiley

Godt køb af Cavani! har aldrig selv prøvet ham, men har kun hørt at han bomber mål ind, så for 200 millioner kan det vel kun blive godt.

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #220: 07 Jun 2012, 22:17 »

Er der nogensinde nogen af jer der har ladet Real Madrid få Sagna? £20Mio. virker som mange penge, når jeg bare kan erstatte ham med en Van der Wiel for det halve.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #221: 07 Jun 2012, 22:29 »

Er der nogensinde nogen af jer der har ladet Real Madrid få Sagna? £20Mio. virker som mange penge, når jeg bare kan erstatte ham med en Van der Wiel for det halve.

Aldrig i livet.

Bakary er virkelig en fantastisk spiller - og jeg vil ikke slippe ham, hvis jeg var dig. :-)

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #222: 07 Jun 2012, 22:36 »

Slog plat eller krone. Plat han sælges. Krone han bliver.

Blev krone. He stays!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #223: 07 Jun 2012, 22:36 »

Sælg forhelvede.

Jeg synes, at Sagna er så ringe i FM, og selv om back-positionen er den sværeste, så kan du erstatte ham med en mand som Van der Wiel, som jeg vil sige er lige så god. Mindst.

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #224: 07 Jun 2012, 22:48 »

Sælg forhelvede.

Jeg synes, at Sagna er så ringe i FM, og selv om back-positionen er den sværeste, så kan du erstatte ham med en mand som Van der Wiel, som jeg vil sige er lige så god. Mindst.

Var præcis det jeg tænkte, men nu har min tyver talt. Tror at alle mine beslutninger i Arsenal skal tages på denne måde :-D

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010