home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23599
  0 Brugere, 698 Gæster Online.

Nyeste Bruger: milokdmenAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Malaga
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 24 Udprint
Forfatter Emne: Malaga  (Læst 66249 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Malaga
« Svar #300: 21 Nov 2011, 16:53 »

Jada:

Isco, Carls Fierro, Julio Baptista og Yaya Sanogo er lånt ud

Tak.
Men ja enig, det er defensivt din udfordring ligger Smiley
Er Shaqiri god nok ?

blomvikings
Manager

« Svar #301: 21 Nov 2011, 16:54 »

Hvordan bruger i Rondon? Hvilken rolle osv? Han har scoret én gang i 6(4) kampe for mig. Jeg spiller med ham på toppen i en 4-2-3-1.

Tjek mit SS tidligere i tråden på forrige side, der kan du se hvordan jeg bruger ham Smiley

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #302: 21 Nov 2011, 18:20 »

- på billedet ser I mere eller mindre min start 11'er, og lige nu er jeg i januar 2011. Jeg har pt. 50 millioner til indkøb, og ville høre hvor I mener, at der er størst brug for forstærkninger? Og eventuelt også tips til spillere.

blomvikings
Manager

« Svar #303: 21 Nov 2011, 18:43 »

- på billedet ser I mere eller mindre min start 11'er, og lige nu er jeg i januar 2011. Jeg har pt. 50 millioner til indkøb, og ville høre hvor I mener, at der er størst brug for forstærkninger? Og eventuelt også tips til spillere.

Synes din venstre forsvarsside er "svag" så hent nogle nye startere ind der, og så en ny keeper Smiley

Yessir
Manager

« Svar #304: 21 Nov 2011, 18:59 »

Først og fremmest ville jeg nok skille mig af med en masse af det dødvægt der er i truppen, og så ellers styrke bænken. Monreal har jeg fine erfaringer med i mit Bilbao save, så der er jeg ikke enig i at du burde hente en ny starter. Målmanden ville jeg nok også vælge at skifte ud.

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #305: 21 Nov 2011, 19:14 »

I forhold til de alternativer, som jeg kan finde til venstre backen, så er jeg tilfreds med hr. Monreal. Mht. dødsvægten, vil du ikke give et par eksempler Yessir?

- Kan I anbefale nogle til målmandsposten? Smiley

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #306: 21 Nov 2011, 19:16 »

I forhold til de alternativer, som jeg kan finde til venstre backen, så er jeg tilfreds med hr. Monreal. Mht. dødsvægten, vil du ikke give et par eksempler Yessir?

Rene Adler, Ter Stegen eller Carasso?

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #307: 21 Nov 2011, 19:24 »

Marc-André ter Stegen holder jeg også på!

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Ninja777
Førsteholdsspiller

« Svar #308: 21 Nov 2011, 19:29 »

Luis Guilherme fra Botafogo Smiley

Ninja777
Førsteholdsspiller

« Svar #309: 21 Nov 2011, 19:30 »

Nye forsvarspillere, de 2 der bliver jo ældre og ældre Peace Har selv Victor Ruiz or Alberto Botia Smiley

tau
Lilleputspiller
*

« Svar #310: 21 Nov 2011, 19:37 »

ter Stegen er virkelig fremragende. Selv købte jeg først Kameni, som gjorde det fint, solgte ham videre med profit da jeg købte Stegen. Han er jo ung, så han performer måske ikke med det samme, Så en mere rutineret målmand er et mere sikkert valg.

Er enig i at du skal skille dig af med nogle spillere. Jeg plejer at sørge for at jeg har 2 spillere til hver plads. Så jeg altså kan sætte 2 komplette hold. Et bedre end det andet selfølgelig. Og så 3 ekstra spillere til at give bredde. En angriber, en til forsvaret, og så en offensiv midt der dækker 2-3 af pladserne (nu du spiller med 3 offensive).

Det ser også ud til at du mangler lidt bredde på den offensive midt. Du kunne evt leje sturridge?
Det kan også anbefales at leje Jack Robinson til backup på Venstrebacken.

Alt afhængig af hvor mange spillere du får solgt kan det måske blive nødvendigt for dig at købe på afbetaling over 48 mdr. Det giver dig muligheden for at købe for mere end du har på transferbudgettet. Det er dog ikke så langtidsholdbart, men hvis du kan sørge for fx at komme i championsleague næste sæson pga. de indkøb kan det jo godt svare sig.

Yessir
Manager

« Svar #311: 21 Nov 2011, 20:38 »

Af dem jeg lige kan se, vil jeg sige: Eliseu, Stadsgaard, Duda, Weligton, Malagueno og begge dine målmænd (jeg går ud fra at Nistelrooys kontrakt udløber om sommeren)

Som en anden siger, find nogen centerforsvarere der ikke er i sin bedste alder endnu, og så kig på Kameni, Sippel eller Ter Stegen til målmandsposten.

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #312: 22 Nov 2011, 07:13 »

Tusind tak til alle. Jeg vil lige kigge på det Smiley

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #313: 22 Nov 2011, 12:46 »

Så sluttede min sæson og blev dermed fyret da jeg kun fik en 8 plads.. total trist når man føler man fik bygget et godt hold og bare glæde sig til den dårlige sæson sluttede og kunne komme igang med en ny

brau
Juniorspiller
**

« Svar #314: 23 Nov 2011, 16:10 »

Nå tak, så bliver man fyret uden varsel..

Blev lige færdig med 2. sæson hvor jeg kom på en skuffende 6. plads i ligaen, men var i kvartfinalen i CL, hvor jeg tabte til CSKA og var igen i Copa Del Rey finalen, hvor jeg tabte 3-0 til RM... Efter 3-0 nederlaget til RM blev jeg fyret :\

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010