home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:03:33 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 756 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Malaga
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 Udprint
Forfatter Emne: Malaga  (Læst 67962 gange)
lejones
Landsholdsspiller

Sv: Malaga
« Svar #315: 23 Nov 2011, 20:30 »

Nå tak, så bliver man fyret uden varsel..

Blev lige færdig med 2. sæson hvor jeg kom på en skuffende 6. plads i ligaen, men var i kvartfinalen i CL, hvor jeg tabte til CSKA og var igen i Copa Del Rey finalen, hvor jeg tabte 3-0 til RM... Efter 3-0 nederlaget til RM blev jeg fyret :\

Velkommen i klubben.. en meget mærkelig måde at blive fyret på..

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #316: 23 Nov 2011, 20:32 »

Synes det underligt man ikke kan f.eks hvis man ikke har den hollanske liga med at man så ikke kan se holdene i den liga.. eksempel ved at gå ind på ajax så kunne man trykke nede i bunden der var sådan en fane hvor man kunne trykke også kom alle holdene fra den hollandske liga.. det da mega trist..

JimmyGP
Manager

« Svar #317: 23 Nov 2011, 23:58 »

Synes det underligt man ikke kan f.eks hvis man ikke har den hollanske liga med at man så ikke kan se holdene i den liga.. eksempel ved at gå ind på ajax så kunne man trykke nede i bunden der var sådan en fane hvor man kunne trykke også kom alle holdene fra den hollandske liga.. det da mega trist..

OFF TOPIC:

Det kan man da godt? Jeg har f.eks. ikke den danske liga med, men hvis jeg vælger at klikke ind på FCK og trykker enten pil op eller ned ved siden af logoet kommer brøndby (pil op) og FCM (pil ned) frem.. ? men det er måske ikke det du tænker på??

- Veni, vidi, vici -

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #318: 24 Nov 2011, 00:05 »

OFF TOPIC:

Det kan man da godt? Jeg har f.eks. ikke den danske liga med, men hvis jeg vælger at klikke ind på FCK og trykker enten pil op eller ned ved siden af logoet kommer brøndby (pil op) og FCM (pil ned) frem.. ? men det er måske ikke det du tænker på??

Nej tænkte faktisk mere på den bar der er nede i bunden.. den var helt væk men nu efter jeg har ændret skindet til det mørke er det kommet igen.. Underligt nok.. men rart..

Ved du så noget om hvorfor spiller stopper når man minimere det ¨på den windows knap der er..? i det gamle kørte spillet bare videre selvom man lige minimerede for at lave andre ting på com?

Ninja777
Førsteholdsspiller

« Svar #319: 24 Nov 2011, 10:29 »

Nej tænkte faktisk mere på den bar der er nede i bunden.. den var helt væk men nu efter jeg har ændret skindet til det mørke er det kommet igen.. Underligt nok.. men rart..

Ved du så noget om hvorfor spiller stopper når man minimere det ¨på den windows knap der er..? i det gamle kørte spillet bare videre selvom man lige minimerede for at lave andre ting på com?

Hvis du kører FM i windowed mode, så kører det videre i baggrunden Smiley

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #320: 26 Nov 2011, 22:19 »

Er der ikke en-eller-anden der søger inde med en god og brugbar taktik til malaga?

blomvikings
Manager

« Svar #321: 28 Nov 2011, 09:14 »

Er der ikke en-eller-anden der søger inde med en god og brugbar taktik til malaga?

Goals Galore fra fmbase er super god til Malaga Smiley

mesqueunclubRalle
Lilleputspiller
*

« Svar #322: 13 Dec 2011, 20:19 »

Fik 17,08 mio i 2 sæson, efter at have fået en 3. plads i ligaen, 1 point efter real og 4 efter barca.. røg ud i semifinalen i copa del rey.. hvaaa, skulle malaga ikke forstille sig at være rige Smiley?

rynke
Reserveholdsspiller

« Svar #323: 21 Dec 2011, 11:23 »

har købt et _stjernehold_ men kan bare slet ikk få noget god moral i truppen.. lige meget hvad jeg gør i samtalerne under kampene får jeg et: Lyder ikke til at høre efter - eller virker ukoncentreret/umotiveret.

ticked off

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #324: 07 Jan 2012, 00:13 »

nogen der stadig er igang? :-D

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #325: 07 Jan 2012, 00:19 »

Har lige læst tråden igennem. Ham rigmanden de skulle forstille og have, virker lidt fraværende.
Men overvejer dog stærkt og begynde et save med dem. Smiley

Supra Societatem Nemo

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #326: 07 Jan 2012, 00:25 »

han må slå til på et tidspunkt :-D

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #327: 07 Jan 2012, 00:25 »

har købt et _stjernehold_ men kan bare slet ikk få noget god moral i truppen.. lige meget hvad jeg gør i samtalerne under kampene får jeg et: Lyder ikke til at høre efter - eller virker ukoncentreret/umotiveret.

ticked off

Dine spillere mener højst sandsynlig at du er for uerfaren til at styre sådan et hold..

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #328: 07 Jan 2012, 00:26 »

Jo, men der er en herinde som er i 3 sæson, uden at have fået en rød reje fra Sugar Daddy! Smiley

Supra Societatem Nemo

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #329: 07 Jan 2012, 00:30 »

Nej okay :-) synes nu det underholdene!

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010