home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23599
  0 Brugere, 607 Gæster Online.

Nyeste Bruger: milokdmenAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Malaga
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Malaga  (Læst 66344 gange)
tau
Lilleputspiller
*

Sv: Malaga
« Svar #285: 20 Nov 2011, 00:01 »

Er fuldt ud klar over at det var min egen skyld. Det var også kun fordi jeg fik Fierro på fri. Så om ikke andet er det jo bare penge i banken.

tau
Lilleputspiller
*

« Svar #286: 20 Nov 2011, 00:03 »

Og ja, alle udlændinge SKAL registreres før man kan bruge dem i ligaen.

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #287: 20 Nov 2011, 13:29 »

Jeg har spillet 11-12 kampe af min første sæson, og det er gået rimelig godt Smiley
Her er lige en oversigt over mine køb:
- Danny fra Zenit
- Semi Vrsaljko fra Dinamo
- Borja Valero fra Villareal
- Leandro Damiao fra Internacional

samlet set 470 mio brugt

Mads Sørensen
Lilleputspiller
*

« Svar #288: 20 Nov 2011, 13:48 »

Jeg er lige startet med Malaga igår aftes, og var rigtig aktiv på transfer markedet. Jeg fik dog solgt for mere end jeg købte for, også for mere end spillerne faktisk var værd, fik solgt ud til enorm høje priser.

Ind er kommet:
Vertonghen for 67,5 mio
Eriksen for 60 mio
Giovani Dos Santos for 39 mio
Rosiscky for 22 mio
Kaboul 35 mio
Mathei Bodmer 28 mio
Maxwell (leje)
Balotelli (leje)
TOTAL KØBT IND FOR: 260 MIO

Ud er røget:
Buenotta
Stadsgaard
Maresca
Welligton
Eliseu
Camacho (leje)
Nistelrooy
Duda
Recio
Edinho
Sebastian Fernandez
TOTAL SOLGT FOR: 300 MIO

Er ganske tilfreds med transfer markedet, men har lige tabt debuten med 4-0 til Sevilla, men det er fordi Baptista fik rødt efter 22 minutters spil. Alle dem jeg har købt starter inde, på nær lige et par stykker.

Mvh

Mastek
Ynglingespiller

« Svar #289: 20 Nov 2011, 14:06 »

Januar's transfervidue i 2014 er netop lukket i.

Jeg har lavet 2 handler.
Mit forsvar trænger virkelig til forstærkning. Selvom jeg tidligere har skrevet at Monreal og Gámaz er nogle udemærket spillere så går den snart ikke længere. I forhold til, at jeg vil have et bedre hold så var jagten på nogle erstatninger til de 2 herre sat ind. Jeg har i hele transfervinduet kigget efter nogle. Jeg kunne ikke finde nogen venstreback som jeg synes var pengene værd. Men på højrebacken bød jeg på henholdsvis Van der Wiel (170.000.000 Dkr.) og Corchia (160.000.000 Dkr.).
Men så skete der noget i Real Madrid. Sergio Ramos og Jóse Mourinho vist nogle samarbejds vanskeligheder. Så Ramos var meget utilfreds og ville væk fra klubben.
Jeg bød 210.000.000 Dkr. for ham og jeg fik lov til, at tilbyde ham en kontrakt.

Og det blev en dyr kontrakt. 740.000 Dkr. pr uge + 25% i lønstigning hvert år. Og for, at han ville sige ja til den kontrakt så blev jeg nødt til at tilbyde ham 200.000 Dkr. pr. spillet kamp.
Så han bliver en meget dyr herre at have på holdet, men jeg har også store forventninger til ham.

Men nu ligger min økonomi også i ruiner! Håber ham pengemanden kigger en tur forbi...

Mastek

!

Mads Sørensen
Lilleputspiller
*

« Svar #290: 20 Nov 2011, 14:09 »

Balotelli starter med at scorer 3 mål i 3-2 sejren over Granada, jeg har store problemer med defensiven. 6 mål lukket ind i 2 kampe.

Mastek
Ynglingespiller

« Svar #291: 20 Nov 2011, 15:22 »

GULT KORT IGEN... Sur

Jeg får gule kort hele tiden! Har et snit på 3 pr. kamp.... Hvad gør jeg for, at dette stopper?!?!

Mastek

!

tau
Lilleputspiller
*

« Svar #292: 20 Nov 2011, 17:34 »

@Mastek Fedt at du fik Ramos, og når vi snakker en spiller af den kaliber synes jeg faktisk du slap meget godt fra kontraktforhandling en.

3 kort per kamp er måske lige i overkanten. Er det fordelt over holdet eller er det bestemte steder? Jeg har mange af mine spillere til at tackle "light".

Mastek
Ynglingespiller

« Svar #293: 20 Nov 2011, 18:54 »

@Mastek Fedt at du fik Ramos, og når vi snakker en spiller af den kaliber synes jeg faktisk du slap meget godt fra kontraktforhandling en.

3 kort per kamp er måske lige i overkanten. Er det fordelt over holdet eller er det bestemte steder? Jeg har mange af mine spillere til at tackle "light".

Det er klart mest i forsvaret...
Og det sker jævnligt, at en spiller får 2 gule og blive vist ud... Det ødelægger virkelig harmonien på holdet.

Mastek

!

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #294: 20 Nov 2011, 21:24 »

Satte ved en fejl mig selv på ferie for lang tid, og min assistent måtte stå for to kampe mod Espanyol og Rayo, til min store overraskelse blev det til sejre på henholdsvis 5-0 og 7-0.

blomvikings
Manager

« Svar #295: 20 Nov 2011, 23:22 »

Efter 1 sæson, hvor det blev til en stærk 2 plads i ligaen, sejr i pokalen og alt i alt en rigtig godt spillet sæson, er jeg nu klar til at tage hul på 2 sæson.
Truppen er så stærk som jeg havde mulighed for at gøre den.

Truppen til den nye sæson:

Ligastillingen fra første sæson:

Mine bedrifter indtil nu:

tau
Lilleputspiller
*

« Svar #296: 21 Nov 2011, 15:54 »

2. sæson er afsluttet.
Transfers 2. sæson:

Det blev til en lidt skuffende 3. plads i sæsonen. Især fordi Barcelona startede dårligt ud, så synes jeg burde have taget 2. pladsen som minimum. Men det tager åbenbart lidt mere tid at spille alle mine indkøb sammen. Der kom først rigtig gang i det gode spil efter indkøb af Muniain.

Jeg mødte Porto i 1. knockoutrunde i Champonsleague, efter at være sluttet 1'er i gruppe med FC Bayern, Roma og FCK. Ffter 0-2 ude mod Porto, formåede mine spillere trods stor dominans, kun at spille 1-0 hjemme, og mit europaeventyr var slut.

Forholdsvist lette lodtrækninger gav mig dog en ligacup-pokal af guld:

Sådan gjorde spillerne det:

Iker "Wonderkid" Muniain spillede helt fænomenalt, og var med til at sikre mig 3. pladsen i ligaen, efter en dårlig forårssæson.
Men 280mio er også en slat... Smiley
David Silva blev køret til Årets Spanske spiller.
Xherdan Shaqiri blev køret til årets unge spiller, med Vaclav "wonderkid" Kadlec på 2. pladsen, og Iker Muniain på 3. pladsen.
Marc-André ter Stegen var forøvrigt også wonderkid i den sæson.

En efterhånden haltende økonomi(Ingen Sugar Daddy har skudt penge i kassen endnu) har sat noget af en dæmper på transfers til 3. sæson:

Men jeg synes også mit hold er hvor det skal være rent kvalitetsmæssigt. Med forsvaret som dem med den største opgave. De er unge, men jeg håber de slår til.

Første udfordring i 3. sæson var Super Cuppen mod Real Madrid:

Ingen problemer der. Efter 3-0 hjemme og 1-1 ude var den kørt sikkert i hus.
« Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 15:56 af tau » Logged

blomvikings
Manager

« Svar #297: 21 Nov 2011, 16:09 »

Stærkt hold du har fået dig tau, har du mulighed for at sende et SS af dit "Taktik" billede? Bare for at se truppen helt, samt holdopstilling Smiley

tau
Lilleputspiller
*

« Svar #298: 21 Nov 2011, 16:43 »

Jada:

Isco, Carls Fierro, Julio Baptista og Yaya Sanogo er lånt ud

Runddreng
Ynglingespiller

« Svar #299: 21 Nov 2011, 16:51 »

Hvordan bruger i Rondon? Hvilken rolle osv? Han har scoret én gang i 6(4) kampe for mig. Jeg spiller med ham på toppen i en 4-2-3-1.

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010