home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 500 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Malaga
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Malaga  (Læst 66948 gange)
lejones
Landsholdsspiller

Sv: Malaga
« Svar #45: 02 Nov 2011, 13:27 »

Som Flink14 skriver, så er mine køb foretaget over 48 mdr, og eftersom jeg har en sugardaddy så føler jeg mig sikker på at han nok ska betale et evt. underskud Smiley

Jeg Synes bare aldrig det har fungeret at købe over 48 måneder, så når handlen skal gå igennem så skriver den jeg ikke har penge nok? hvordan skal jeg gøre`?
Og ved du hvordan man lejer spiller i 2 år af gangen eller hvordan man forlænger en lejeaftale med en mand har?

Metsu1
Manager

« Svar #46: 02 Nov 2011, 13:53 »

Jeg Synes bare aldrig det har fungeret at købe over 48 måneder, så når handlen skal gå igennem så skriver den jeg ikke har penge nok? hvordan skal jeg gøre`?
Og ved du hvordan man lejer spiller i 2 år af gangen eller hvordan man forlænger en lejeaftale med en mand har?

Det har heller aldrig virket for mig  Skuffet

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #47: 02 Nov 2011, 14:46 »

Det har heller aldrig virket for mig  Skuffet

Nej vel? det undre mig det virker for folk.. har prøvet på alle mulige mærkelige måder at forhandle en spiller jeg ikke har råd til. men man skal altid betale det fulde beløb

doctor
Juniorspiller
**

« Svar #48: 02 Nov 2011, 14:58 »

når man køber over 48 måneder vil den klub man køber af have meget mer da det en form for rente der ska oveni da det ik er kontant. så hvis man byder det de finder rimligt over feks 48måneder acceptere de

blomvikings
Manager

« Svar #49: 02 Nov 2011, 15:21 »

når man køber over 48 måneder vil den klub man køber af have meget mer da det en form for rente der ska oveni da det ik er kontant. så hvis man byder det de finder rimligt over feks 48måneder acceptere de

Og hvor får du det fra???

Hvordan kan du ikke få det til at fungere?

Lad os sige du har et budget på 50 mio, og de forlanger 80 mio for spilleren. Så byder du de 80 mio over 48 mdr istedet for lige på. Nå handlen så går igennem, så vil der kun blive trukket ca 25 % af beløbet eftersom du betaler det over 4 år. Derefter kører det med månedlig betaling.

Der er ikke så meget hokus pokus ved det, det er lige til.

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #50: 02 Nov 2011, 15:24 »

Jamen det ikke et problem at få dem til at acceptere budet på de 48 måneder. problemet er at når handlen skal til at gå igennem.. så bliver handlen aflyst fordi der ikke er penge nok.. Og udbetaling nu og her er 0 kr..
Kan du se hvad jeg mener?

doctor
Juniorspiller
**

« Svar #51: 02 Nov 2011, 15:25 »

det bare en logisk tanke

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #52: 02 Nov 2011, 15:26 »

Og hvor får du det fra???

Hvordan kan du ikke få det til at fungere?

Lad os sige du har et budget på 50 mio, og de forlanger 80 mio for spilleren. Så byder du de 80 mio over 48 mdr istedet for lige på. Nå handlen så går igennem, så vil der kun blive trukket ca 25 % af beløbet eftersom du betaler det over 4 år. Derefter kører det med månedlig betaling.

Der er ikke så meget hokus pokus ved det, det er lige til.

Okay på den måde.. Det vil sige du skal 20 mio stående hvis du vælger at købe en spiller til 80 mio over 4 år? også de første 20 mio er jo det første år?

blomvikings
Manager

« Svar #53: 02 Nov 2011, 15:30 »

Okay på den måde.. Det vil sige du skal 20 mio stående hvis du vælger at købe en spiller til 80 mio over 4 år? også de første 20 mio er jo det første år?

Firkantet set ja Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #54: 02 Nov 2011, 15:30 »

det bare en logisk tanke

Okay, men det har ikke noget med renter at gøre osv.
Man aftaler bare med modparten at beløbet betales over tid istedet for lige på.
Beløbet er det samme Smiley

doctor
Juniorspiller
**

« Svar #55: 02 Nov 2011, 15:31 »

ja okey ka se hva du mener, tror ik beløbet over 48 månder må overstige det beløb du har til transfer.. hvis du feks har 150mil ka du købe 3 spillere til 150mil stykket over 48 måneder

blomvikings
Manager

« Svar #56: 02 Nov 2011, 15:53 »

ja okey ka se hva du mener, tror ik beløbet over 48 månder må overstige det beløb du har til transfer.. hvis du feks har 150mil ka du købe 3 spillere til 150mil stykket over 48 måneder

Ork jo Smiley

Jeg købte Javi Martinez for 215 mio over 48 mdr, da jeg havde ca 90 mio tilbage

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #57: 02 Nov 2011, 15:54 »

Jeg må prøve at se om jeg kan finde ud af det.. ellers vender jeg lige tilbage når jeg står i situationen.. Men er i hvert fald meget interesseret i finde ud af hvordan man gør.. Man kan jo lave flere og bedre handler på en sæson på den måde.. Nu kan jeg desværre ikke gøre det.. men er snar i januar vinduet så vil jeg prøve mig frem.. har stadig 30 mio at gøre med

blomvikings
Manager

« Svar #58: 02 Nov 2011, 16:12 »

Jeg må prøve at se om jeg kan finde ud af det.. ellers vender jeg lige tilbage når jeg står i situationen.. Men er i hvert fald meget interesseret i finde ud af hvordan man gør.. Man kan jo lave flere og bedre handler på en sæson på den måde.. Nu kan jeg desværre ikke gøre det.. men er snar i januar vinduet så vil jeg prøve mig frem.. har stadig 30 mio at gøre med

Præcis, man skal bare altid overvejer om økonomien kan holde til det. Så kig på klubbens økonomi osv inden man gør det.
Hos Malaga vil jeg dog mene at det ikke er noget problem grundet pengemanden.

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #59: 02 Nov 2011, 16:18 »

Præcis, man skal bare altid overvejer om økonomien kan holde til det. Så kig på klubbens økonomi osv inden man gør det.
Hos Malaga vil jeg dog mene at det ikke er noget problem grundet pengemanden.

Lige præcis.. men der stod dog da jeg startede at klubben var rig.. men efter jeg brugte de 175 mio står der kun sikker ved økonomien.. mener bare klubben burde være rig..

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010