home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 477 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Malaga
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Malaga  (Læst 66862 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Malaga
« Svar #60: 02 Nov 2011, 16:22 »

Lige præcis.. men der stod dog da jeg startede at klubben var rig.. men efter jeg brugte de 175 mio står der kun sikker ved økonomien.. mener bare klubben burde være rig..

Jaja, det ska du ikke lægge så meget i Smiley
Han skal nok sprøjte nogle penge i økonomien på et tidspunkt !

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #61: 02 Nov 2011, 16:26 »

Nu når i lige diskuterer transfer, er det så overhovedet muligt at leje en spiller for 2 år?... ligesom det sker i virkeligheden. Eller er man nødt til at forny efter sæsonen ? Er lidt aktuelt, da jeg har balotelli på leje for anden sæson i træk, og håber at kunne leje ham indtil han har kontraktudløb med City  Wink

blomvikings
Manager

« Svar #62: 02 Nov 2011, 16:32 »

Nu når i lige diskuterer transfer, er det så overhovedet muligt at leje en spiller for 2 år?... ligesom det sker i virkeligheden. Eller er man nødt til at forny efter sæsonen ? Er lidt aktuelt, da jeg har balotelli på leje for anden sæson i træk, og håber at kunne leje ham indtil han har kontraktudløb med City  Wink

Jeg tror maks at man kan leje en spiller 1 år/til sæson udløb.

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #63: 02 Nov 2011, 16:34 »

Jeg er ligeså meget på bar bund som du er.. jeg har aldrig kunne finde ud af at leje en spiller mere end 1 sæson af gangen og har heller aldrig kunne finde ud af at forny lejeaftalen..
så det er også noget jeg gerne vil vide lidt mere om  Thumbs Up

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #64: 02 Nov 2011, 16:35 »

Jeg tror maks at man kan leje en spiller 1 år/til sæson udløb.

Synes det mærkeligt man kun kan leje 1 år af gangen eller det egentlig fint nok. men så skulle man ha mulig for at forny lejeaftalen med yderligere 1 år.. det har jeg set flere hold gøre i spillet.. jeg kan bare ikke gøre det..

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #65: 02 Nov 2011, 16:45 »

Jeg er ligeså meget på bar bund som du er.. jeg har aldrig kunne finde ud af at leje en spiller mere end 1 sæson af gangen og har heller aldrig kunne finde ud af at forny lejeaftalen..
så det er også noget jeg gerne vil vide lidt mere om  Thumbs Up

Aner heller ikke hvordan man kan forny aftalen, men jeg lejede ham bare igen samme dag som han returnerede til City ..... og er også min plan næste sæson.... selvom jeg er tror jeg kan få ham for omkiring 60 mill.... kunne få ham til 85 sidst jeg spurgte dem, hvor han havde 2 år tilbage af sin kontrakt Smiley

Tror forresten at fornyelse af lejeaftaler kun er muligt hvis man lejer for mindre end resten af sæsonen, aldrig prøvet at leje nogen på den måde dog.
« Seneste Redigering: 02 Nov 2011, 16:51 af TripleX9 » Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller

« Svar #66: 02 Nov 2011, 16:59 »

Altså jeg har prøvet i 11'erne hvor jeg var Atl. Madrid, at leje spillere ud til 'Slut af næste sæson' så det er vel 2 sæsoner. Men har dog aldrig prøvet at leje nogen i 2 sæsoner.

Mastek
Ynglingespiller

« Svar #67: 02 Nov 2011, 17:38 »

Ja det ER muligt, at lejer en spiller for en 2 års periode...
Men jeg mener kun, at man kan gøre det hvis man er manager for en spansk klub.

Det foregår på samme måde som når på normal vis lejer en spiller. I stedet for, at man vælger 1 sæson så vælger man bare 2 sæsoner.

Jeg har f.eks lejet Giovani Dos Santos i Tottenham. Jeg har ham de næste 2 sæsoner. Hans kontrakt om 2 år. Så jeg regner med, at jeg kan få ham på en free transfer + at jeg håber han selvfølgelig får et godt forhold til mig og til klubben og derved gerne vil blive i klubben...

Mastek

!

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #68: 02 Nov 2011, 17:38 »

Aner heller ikke hvordan man kan forny aftalen, men jeg lejede ham bare igen samme dag som han returnerede til City ..... og er også min plan næste sæson.... selvom jeg er tror jeg kan få ham for omkiring 60 mill.... kunne få ham til 85 sidst jeg spurgte dem, hvor han havde 2 år tilbage af sin kontrakt Smiley

Jeg synes da bare du skal slå til nu og købe ham.. hvis man bruger ham fast bliver han sindsyg, også er du også sikker på du ikke mister ham til et andet hold.. jeg ville sgu gerne ha balotelli.. mit angreb er ikke det bedste.. nistelrooy gør det sgu ikke så godt og heller ikke rondon.. og har også lejet sturrige som heller ikke er den bedste.. men håber da der kommer gang i dem.. men mit mål er da at gå efter en nøglespiller til angreb.. evt en HULK

Jensen218
Lilleputspiller
*

« Svar #69: 02 Nov 2011, 19:40 »

Så er den 1 kamp over og er klar til landsholdspause.  Stod  3-3 mod sevilla er dog tilfreds med det...  Ospina var grunden til jeg ikke tabte.  mine indkøb er   Ospina  Raül Blanco sven bender og christian eriksen.        Raul scorede 2 mål i sin comeback i spansk fodbold  og van nistelrooy 1 

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #70: 02 Nov 2011, 22:58 »

Jeg har lige oplevet det fedeste...
balotelli var utilfreds og er blevet dårlig behandlet hvor har har klaget til players status committe hvor han har fået medhold og blevet løst fra sin kontrakt.. så vil jeg hurtig at stjæle ham.. dette er sket efter kun en halv sæson med malaga  Thumbs Up

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #71: 03 Nov 2011, 02:00 »

er der nogle der kan svare mig på hvordan jeg få en vurdering af holde af assistent som man kunne i det sidste manager ? bare sådan hvor man bad om en vurdering og han så stillede et op

blomvikings
Manager

« Svar #72: 03 Nov 2011, 07:49 »

Altså jeg har prøvet i 11'erne hvor jeg var Atl. Madrid, at leje spillere ud til 'Slut af næste sæson' så det er vel 2 sæsoner. Men har dog aldrig prøvet at leje nogen i 2 sæsoner.

Det kunne jeg godt tænke mig at se et SS af.
Jeg har aldrig oplevet i noget FM spil at man har kunne leje en spiller i mere end 12 mdr. ( Ikke at jeg ikke tror på det Smiley )

er der nogle der kan svare mig på hvordan jeg få en vurdering af holde af assistent som man kunne i det sidste manager ? bare sådan hvor man bad om en vurdering og han så stillede et op

Du skal bare trykke "Holdrapport", det er ikke det samme, men næsten.
Han giver dig desværre ikke råd til evt. spillerkøb på den side.

Ninja777
Førsteholdsspiller

« Svar #73: 03 Nov 2011, 08:35 »

Det kunne jeg godt tænke mig at se et SS af.
Jeg har aldrig oplevet i noget FM spil at man har kunne leje en spiller i mere end 12 mdr. ( Ikke at jeg ikke tror på det Smiley )

Jeg har heller ikke prøvet at leje en spiller mere end én sæson, men jeg har lejet spillere ud i to sæsoner.

blomvikings
Manager

« Svar #74: 03 Nov 2011, 08:48 »

Jeg har heller ikke prøvet at leje en spiller mere end én sæson, men jeg har lejet spillere ud i to sæsoner.

Okay vildt.
Det har sgu aldrig oplevet Smiley

Men det ville da være smart at finde ud af hvordan.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010