home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 1138 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 130 131 [132] 133 134 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 165370 gange)
HRz
Gæst

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #1965: 29 Jul 2011, 13:52 »

De har 2 vilde angribere, Jadil og ELliot Opstemt

TD-TD
Ynglingespiller

« Svar #1966: 31 Jul 2011, 11:58 »

Mangler et nyt save.
Det skal være en klub fra englands anden bedste række.
De må gerne ligge på kanten til oprykning og uden en alt for stor gæld.

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

maxi123
Ynglingespiller

« Svar #1967: 31 Jul 2011, 12:03 »

Mangler et nyt save.
Det skal være en klub fra englands anden bedste række.
De må gerne ligge på kanten til oprykning og uden en alt for stor gæld.
Queens Park Rangers?

Aalborg BK

FredrikLeander
Gæst

« Svar #1968: 01 Aug 2011, 01:40 »

Nogle der har et forslag til hvem jeg skal være? Det behøver ikke være et hold i en af de store ligaer Thumbs Up
Har selv haft Østrig og Schweiz i tankerne. Eller også måske bare et mindre hold i en af de store ligaer?

Et hold med en eller to temmelig gode spillere, som holdet kunne bygges op af, ville være fedt Wink

Tak!

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #1969: 01 Aug 2011, 02:38 »

Nogle der har et forslag til hvem jeg skal være? Det behøver ikke være et hold i en af de store ligaer Thumbs Up
Har selv haft Østrig og Schweiz i tankerne. Eller også måske bare et mindre hold i en af de store ligaer?

Et hold med en eller to temmelig gode spillere, som holdet kunne bygges op af, ville være fedt Wink

Tak!

Der kan Blackpool jo være en mulighed i og med, at de har Charlie Adam, som jeg ser som en spiller der sagtens kunne begå sig på de store i England. Hvis du nu valgte dem, så vil det i første sæson primært handle om, at blive oppe i Premier League, og så kan du muligvis satse på Ligacuppen, så du kan komme ud og spille europæisk fodbold allerede i anden sæson. Det er et meget spændende hold, og jeg håber, at du vil tage udfordringen op, og få Blackpool til toppen af engelsk fodbold.

FredrikLeander
Gæst

« Svar #1970: 01 Aug 2011, 02:46 »

Jeg takker for dit bud, men mit valg er faldet på FC Basel. Jeg blev interesseret i dem eftersom jeg lagde meget mærke til Shaqiri til U-21 EM, jeg er nok ikke den eneste, der gjorde det. Fantastisk spiller, som jeg ser stor fremtid i, sammen med min anden kantspiller Valentin Stocker Thumbs Up
Og en yderst farlig angriber i Alexander Frei!

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #1971: 02 Aug 2011, 22:43 »

Er gået i stå med FM og søger et nyt hold.

Spil med rige City-like hold har aldrig fanget mig, ligesom jeg ikke vil være et af de helt store hold. Men ellers er jeg åben for alle anbefalinger.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #1972: 02 Aug 2011, 22:48 »

Spil med rige City-like hold har aldrig fanget mig, ligesom jeg ikke vil være et af de helt store hold. Men ellers er jeg åben for alle anbefalinger.

Nogen bestemt liga, hvilken klasse skal holdet have?

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #1973: 05 Aug 2011, 11:47 »

Jeg er desværre gået lidt i stå med mit lange Real Betis-spil, og trænger til en ny udfordring.
Spil med en gammel topklub der er gået i hundene som fx Leeds, eller med et hold der er for godt til at ligge der hvor de gør som fx. Betis har altid fanget mig, og nu tænkte jeg det var på tide at prøve noget lignende med et italiensk hold.
Holdet må ikke være fra Serie A, men derfra er der egentlig frit slag. Det må dog godt ligge i den gode ende af den pågældende liga.

Nogle forslag?

Vuelve la ilusión

darkalf
Manager

« Svar #1974: 05 Aug 2011, 11:54 »

Du kunne eventuelt tage et kig på Brighton i League One.. De får efter 1. sæson et nyt stadion og de har potentiale til at op i Prl rimelig hurtigt med de rigtige signings og satsning på unge spillere. Jeg kan ihvertfald varmt anbefale dem.

styleez-o2
Reserveholdsspiller

« Svar #1975: 05 Aug 2011, 12:03 »

Jeg er desværre gået lidt i stå med mit lange Real Betis-spil, og trænger til en ny udfordring.
Spil med en gammel topklub der er gået i hundene som fx Leeds, eller med et hold der er for godt til at ligge der hvor de gør som fx. Betis har altid fanget mig, og nu tænkte jeg det var på tide at prøve noget lignende med et italiensk hold.
Holdet må ikke være fra Serie A, men derfra er der egentlig frit slag. Det må dog godt ligge i den gode ende af den pågældende liga.

Nogle forslag?

Der er Torino som nu spiller i Serie B.  De var et meget succesfuld hold som vandt mange mesterskaber omkring 2. verdenskrig - dette endte dog trakisk ved et flystyrt som dræbte hele holdet - rub og stub....
Jeg har tit spillet med dem - da jeg holder en smule med dem i det virkelige liv. - Udover historien har de en klasse angriber i Rolando Bianchi som er en af de bedste spillere i hele serie B Smiley
En god taktik og med Bianchi som stjernen kan de nemt blive noget stort.

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #1976: 05 Aug 2011, 12:13 »

Tak for buddet, men egentlig fandt jeg topholdet i Serie B en anelse for nemt. Således har du dog inspireret mig til at spille med det tidligere tophold under Elkjær, Hellas Verona Wink

Vuelve la ilusión

FredrikLeander
Gæst

« Svar #1977: 05 Aug 2011, 13:19 »

Eftersom jeg ikke kan komme videre fra 18. juli 2016 i mit dejlige Basel, leder jeg nu efter et hold lignede Basel? Måske hvis der er nogle der har erfarning med et hold i Østrig, eller sådan noget? Andre bud er også velkommende Thumbs Up
Bare ikke en topklub.... Thumbs Up

Wetteland
Ynglingespiller

« Svar #1978: 05 Aug 2011, 14:04 »

Jeg er gået helt fuldstændig kold i manager. Har prøvet en masse forskellige klubber, men intet fanger mig ordentligt. Så nu skal jeg bruge jeres hjælp! Jeg søger et hold (liga/land underordnet), hvor økonomien ikke hænger alt for meget i laser, men er heller ikke afvisende overfor en klub med god økonomi. Det overordnede er at der skal ligge en udfordring Smiley fx gider jeg ikke top 5 klubberne i de europæiske ligaer.

please help  Smiley

Fuck Art  - Let's Dance!

quuNix
Reserveholdsspiller

« Svar #1979: 05 Aug 2011, 14:11 »

AGF Smiley

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Sider: 1 ... 130 131 [132] 133 134 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010