home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:55:45 Broen13 Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23484
  0 Brugere, 526 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hannahbrown9057
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 166105 gange)
niller122
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #600: 28 Dec 2010, 12:22 »

Kan klart anbefale Sunderland! Har selv et spil kørende, hvor jeg efter 20 kampe ligger nummer 1 af point med Manchester United. De har en rigtig god og spændende trup!

lyder som en spændende klub, har også overvejret dem, men havde et spil med i dem i FM10, hvor man fik mange penge hurtigt.. så ved ikke lige om de er for "rige" Opstemt

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Wild Dog
Gæst

« Svar #601: 28 Dec 2010, 22:42 »

Zurich FC. Monaco. Leicester City. Alle tre gode muligheder vil jeg mene.

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #602: 29 Dec 2010, 00:13 »

Hey Freaks..

Nu har jeg ført Pro Vercelli op fra den dårligste liga i Italien og til at blive mestre (FM10)
Eibar fra den dårligste liga i Spanien til at være med i europæisk fodbold på 4 sæsoner (FM11)

nu er spørgsmålet bare hvem jeg skal være? det jeg mener med det der står oppe over er:"holdene må IKKE være fra Spanien eller Italien (kun Italien hvis det skulle være en virkelig spændende klub)

men er stort set frisk på alt, holdene må bare IKKE være i europæisk fodbold til at starte med Smiley

for sent at starte en nu (eller er jo aldrig for sent! men stadig)
- så det første jeg vil gøre imorgen er at starte en, hvis der nogle der kan give mig FM-glæden tilbage med nogle gode og interessante bud Opstemt?

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #603: 29 Dec 2010, 12:06 »

Efter 5 sæsoner med Leeds har jeg lyst til at prøve noget nyt. Har storklubber som Real Madrid og Manchester United i tankerne, da jeg godt kunne tænke mig at prøve en storklub af. Plejer som regel at føre mindre hold op, og derfor kunne det være sjovt med en storklub til afveksling. Som nogen måske vil sige er der ikke meget udfordring i det, men synes i sig selv det er en udfordring at blive på toppen, samt at skulle præstere i hver eneste kamp. Derudover har jeg også kig på nogle danske hold. F.eks FC Nordsjælland da det kunne være sjovt at føre dem til tops i Superligaen. Hvem af disse hold vil i anbefale, og har i evt. andre bud på spændende hold? Smiley

imlegendary
Ynglingespiller

« Svar #604: 29 Dec 2010, 16:43 »

Jeg kunne godt bruge en hjælpende hånd til et hold i den laveste række i følgende lande:
Skotland
Italien
Brasilien
Spanien
Frankrig
eller England.

Så mit spørgsmål er blot: kan i anbefale et hold? kender i et hold? har i selv nogle erfaringer med holdet, hvis ja lad mig endelig høre?

Grunden til dette save er at jeg søger at få klaret FM11's achievements Wink
« Seneste Redigering: 29 Dec 2010, 17:27 af imlegendary » Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #605: 29 Dec 2010, 17:25 »

Efter 5 sæsoner med Leeds har jeg lyst til at prøve noget nyt. Har storklubber som Real Madrid og Manchester United i tankerne, da jeg godt kunne tænke mig at prøve en storklub af. Plejer som regel at føre mindre hold op, og derfor kunne det være sjovt med en storklub til afveksling. Som nogen måske vil sige er der ikke meget udfordring i det, men synes i sig selv det er en udfordring at blive på toppen, samt at skulle præstere i hver eneste kamp. Derudover har jeg også kig på nogle danske hold. F.eks FC Nordsjælland da det kunne være sjovt at føre dem til tops i Superligaen. Hvem af disse hold vil i anbefale, og har i evt. andre bud på spændende hold? Smiley

CFR cluj er en stor klub i Rumænien Smiley

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Chamberlain15
Manager

« Svar #606: 29 Dec 2010, 17:51 »

Synes du skal tage FC Nordsjælland. Har godt nok ikke selv erfaring med dem men de plejer altid at gøre det godt i mine spil! Smiley Så har de jo også en masse unge spillere samt en fin trup i forvejen! Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #607: 30 Dec 2010, 13:15 »

Jeg søger et tophold i en lidt mere ukendt europæisk liga, som fx den belgiske.
Klubben skal ikke have haft den store succes i europa, men har en en trup som kan overraske.
Ellers er der ingen krav Smiley

FCK

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #608: 30 Dec 2010, 13:23 »

rosenborg?

Chamberlain15
Manager

« Svar #609: 30 Dec 2010, 13:36 »

Klubben skal ikke have haft den store succes i europa, men har en en trup som kan overraske.

Tjoooh hva med Standard Liége eller Anderlecht? Smiley

De er begge to fra Belgien som du nævner samt har de det tilfælles at de har utrolig gode trupper. Anderlecht med Bilgia og Lukaku og mange flere. Og Standard med Witsel og Defour og flere. Synes du skulle prøve det! Der er jo også storkonkurrence om titlen hvert år! Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #610: 30 Dec 2010, 13:37 »

NK Dinamo - Kroatien.

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Ringling96
Ynglingespiller

« Svar #611: 30 Dec 2010, 13:37 »

Tag shakhtar  Smiley

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #612: 30 Dec 2010, 13:40 »

NK Dinamo - Kroatien.

Ville kigge nærmere Smiley

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #613: 30 Dec 2010, 13:46 »

Tjoooh hva med Standard Liége eller Anderlecht? Smiley

De er begge to fra Belgien som du nævner samt har de det tilfælles at de har utrolig gode trupper. Anderlecht med Bilgia og Lukaku og mange flere. Og Standard med Witsel og Defour og flere. Synes du skulle prøve det! Der er jo også storkonkurrence om titlen hvert år! Smiley

Gode bud, men har valgt NK Dinamo Smiley

FCK

imlegendary
Ynglingespiller

« Svar #614: 31 Dec 2010, 02:44 »

Jeg søger et hold som gerne må være meget nyt, altså gerne inde for 2000.
Jeg vil gerne bygge et hold op helt fra bunden med et lorte stadion og elendige faciliteter.

Landet betyder ikke det store, men som sagt gerne et bundhold, som er meget nyt og uden legender osv.

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010