home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:34:09 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
Antal Registrerede Brugere: 23486
  1 Bruger, 585 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shriramserenity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 166178 gange)
vt11
Ynglingespiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #630: 02 Jan 2011, 11:17 »

Hey alle FMfreaks.
Nu søger jeg et hold igen, efter jeg har mistet lysten til mit West Ham save.
Mine krav er følgende:
Holdet skal være i den bedste eller næstbedste række.
Skal være i England, Spanien eller Danmark
Må gerne have en god økonomi og må ikke lægge i toppen af den bedste række.

Fyr løs Smiley

/vt11

Prøver lige igen Smiley

Barça: Més que un club <3

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #631: 02 Jan 2011, 12:06 »

Hercules i Spanien kunne være noget.. De er lige rykket op, samtidig har de en god økonomi, vil jeg mene. De har også gode spillere...

vt11
Ynglingespiller

« Svar #632: 02 Jan 2011, 12:11 »

Har desværre lige været dem. Andre bud? Smiley

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #633: 02 Jan 2011, 12:19 »

Blackburn Smiley

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #634: 02 Jan 2011, 12:21 »

Sunderland? De er i midten i PL. I mit nuværende save, købte de ind for 22mill€ i første sæson uden at sælge nogen, så du får en del penge. Angrebet med Gyan og Bent er også i top, men de er plads til forbedringer i resten af holdet. Et lille minus kunne være at de ikke har det bedste akademi, men der kan du vælge hold som West Ham, der tilgengæld ikke har så mange penge at købe ind for....

vt11
Ynglingespiller

« Svar #635: 02 Jan 2011, 12:35 »

Tak for forslagene, Sunerland lyder spændende, men som jeg skrev i mit første indlæg så har jeg lige været West Ham. Men synes ikke at Sunderland har så mange penge at købe for. Sidst jeg prøvede at starte med dem havde de kun 1.6 mio dkk at købe for. Smiley
Men ved du om de har mere? Smiley
« Seneste Redigering: 02 Jan 2011, 12:39 af vt11 » Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #636: 02 Jan 2011, 12:43 »

Kan anbefale Leeds som jeg selv er igang med. Er pt. nået til 6. sæson og vandt sidste sæson Premier League for første gang siden de selv vandt den sidst i 1992.
De starter i Championsship som oprykkerhold men der er bestemt muligheder for direkte oprykning til Premier League, allerede i første sæson. Spillertruppen er ganske udmærket og har spillere der sagtens kan spille med i Premier League når du når derop. Personligt har jeg stadig Robert Snodgrass, Ben Parker og Jonny Howson på mit hold, og de gør det stadig fremragende.
Økonomien er fin, man får i første sæson ikke voldsomt mange penge til indkøb, men det er nemt at leje spillere fra topklubberne i Premier League. Økonomien vokser meget hurtigt, og kan huske at jeg allerede i min 2. sæson i klubben fik over 100 mil at handle ind for. Til denne sæson fik jeg 310 millioner. Så økonomien går kun en vej, og det er fremad! Smiley
Men alt i alt en god udfordring hvor man skal føre en tidligere topklub tilbage til den engelske og internationale top Smiley

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #637: 02 Jan 2011, 20:42 »

Så har jeg brug for jeres hjælp. Kunne godt tænke mig at prøve et spil i en alternativ liga, som jeg kan se at der er flere der har gjort i diverse blogs. Ender personligt altid ud i de traditionelle ligaer, og hvis det ikke bliver i den bedste række, så bliver det i en af de lavere. Denne gang søger jeg et spil i en mindre og atypisk liga. Om det er den bedste eller en lavere division i landet gør ikke noget. Økonomien betyder heller intet. Det eneste jeg gerne vil have er at ligaen enten er europæisk eller nordamerikansk. Nordamerikanske ligaer er der jo ikke mange af, men MLS synes jeg også ville være en fed liga at prøve af. Men ja, kom gerne med forslag til en mindre liga der kunne være sjov at prøve af, samt en klub hvis i kender et hold fra rækken. At i nævner en klub er dog ikke et must, men hvis i kender en kom gerne med en anbefaling. Det vigtigste er at jeg først og fremmest finder landet jeg vil spille i, så skal klubben nok komme Smiley

rasmusskovbo
Ynglingespiller

« Svar #638: 02 Jan 2011, 20:43 »

Hej. Skal bruge et forslag (eller flere Opstemt) til et hold i Danmark. Helst i Superligaen. Det skal ikke være et absolut tophold. Ikke FCK, OB osv.
Men et hold med udemærket økonomi, og helst et ret ungt hold.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #639: 02 Jan 2011, 20:47 »

Hej. Skal bruge et forslag (eller flere Opstemt) til et hold i Danmark. Helst i Superligaen. Det skal ikke være et absolut tophold. Ikke FCK, OB osv.
Men et hold med udemærket økonomi, og helst et ret ungt hold.

FCN. Økonomien er langt fra god, men det er et ungt hold med massere af potentiale der bare venter på at blive udløst! Har selv haft et spil med dem i alle de FM udgaver jeg har haft, og det har været lige sjovt og udfordrende hver eneste gang Thumbs Up

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #640: 02 Jan 2011, 20:58 »

Så har jeg brug for jeres hjælp. Kunne godt tænke mig at prøve et spil i en alternativ liga, som jeg kan se at der er flere der har gjort i diverse blogs. Ender personligt altid ud i de traditionelle ligaer, og hvis det ikke bliver i den bedste række, så bliver det i en af de lavere. Denne gang søger jeg et spil i en mindre og atypisk liga. Om det er den bedste eller en lavere division i landet gør ikke noget. Økonomien betyder heller intet. Det eneste jeg gerne vil have er at ligaen enten er europæisk eller nordamerikansk. Nordamerikanske ligaer er der jo ikke mange af, men MLS synes jeg også ville være en fed liga at prøve af. Men ja, kom gerne med forslag til en mindre liga der kunne være sjov at prøve af, samt en klub hvis i kender et hold fra rækken. At i nævner en klub er dog ikke et must, men hvis i kender en kom gerne med en anbefaling. Det vigtigste er at jeg først og fremmest finder landet jeg vil spille i, så skal klubben nok komme Smiley

Som du selv nævner er MLS en spændende liga. Jeg kan kun anbefale et spil i USA. Jeg spillede med LA Galaxy hvilket var en spændende udfordring med gode spillere (Donovan, Beckham osv.)

Arsenal!

rasmusskovbo
Ynglingespiller

« Svar #641: 02 Jan 2011, 21:03 »

Jeg giver det et forsøg. Tak

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #642: 02 Jan 2011, 21:26 »

Har lige startet et spil op med MLS som du forslog, men har dog givet NY Red Bulls et forsøg. Vil prøve at bygge taktikken op omkring Henry og Marquez. Var nok mest på grund af Henry jeg valgte dem, så nu må jeg se hvordan det kommer til at gå. De har da ihvertfald ingen mangel på pengge Thumbs Up

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #643: 02 Jan 2011, 21:29 »

Har lige startet et spil op med MLS som du forslog, men har dog givet NY Red Bulls et forsøg. Vil prøve at bygge taktikken op omkring Henry og Marquez. Var nok mest på grund af Henry jeg valgte dem, så nu må jeg se hvordan det kommer til at gå. De har da ihvertfald ingen mangel på pengge Thumbs Up

Hvor mange penge har du da  Wink

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #644: 02 Jan 2011, 21:35 »

Ikke nogen at købe ind for, men hvis man kigger på økonomien i forhold til de andre klubber i MLS er det vildt. Kiggede det lige hurtigt igennem, og hvis man kigger på deres værdig der ligger på 780 mil er det noget højere end resten af ligaen, kun overgået af LA Galaxy. De andre klubbers værdi ligger et sted mellem ca. 250-350 millioner, og med en balance på 280 mil, synes jeg at New York er rimelig stærk økonomisk

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010