Wild Dog
Gæst
|
|
Schmidt: Må det også være "lower league" hold?
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Schmidt: Må det også være "lower league" hold?
Det er jeg ikke så glad for :-(
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Hva er lower league hold?
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
Ringling96
|
|
Tak for forslaget. De ligner et ganske spændende hold. Kan jeg få SS af dine transfers?
Har lige startet en ny med dem, så har ikke handlet endnu
|
|
|
|
Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito
|
|
|
|
Enzo
|
|
Hvordan er deres transferbudget og hvor skal der forstærkes?
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Ringling96
|
|
Hvordan er deres transferbudget og hvor skal der forstærkes? Budgetet er på 40 til de forventninger jeg har sat, mine forventninger er at sikre mig en plads til europa. Men du kan altid sætte budgetet op under budgetjustering. De skal have forstærkninger i midterforsvaret, men ellers ser det rigtig fint ud
|
|
|
|
|
|
|
|
Ringling96
|
|
Du skal hver Real Madrid fordi de er verdens bedste fodboldklub... Han har skrevet at han ikke vil være Real Madrid... Følg med inden du skriver....
|
|
|
|
|
|
|
|
Carbergback
Lilleputspiller
|
|
Han har skrevet at han ikke vil være Real Madrid... Følg med inden du skriver....
Min fejl... Men Real madrid er jo bare de bedste imo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ringling96
|
|
Søger et hold i en mindre liga med en rimelig økonomi, men de skal ha potentiale til at spille med i Europa Tak på forhånd Young Boys helt klart
|
|
|
|
|
|
|
|
stefan-9
Lilleputspiller
|
|
Young Boys helt klart Dem vil jeg kigge på!:-D
|
|
|
|
|
|
|
|
Christoffer
|
|
Søger et hold i en mindre liga med en rimelig økonomi, men de skal ha potentiale til at spille med i Europa Tak på forhånd Shakhtar?
|
|
|
|
Traditionsklub siden 1924
|
|
|
|
niller122
|
|
Hey Freaks.. Nu har jeg ført Pro Vercelli op fra den dårligste liga i Italien og til at blive mestre (FM10) Eibar fra den dårligste liga i Spanien til at være med i europæisk fodbold på 4 sæsoner (FM11) nu er spørgsmålet bare hvem jeg skal være? det jeg mener med det der står oppe over er:"holdene må IKKE være fra Spanien eller Italien (kun Italien hvis det skulle være en virkelig spændende klub) men er stort set frisk på alt, holdene må bare IKKE være i europæisk fodbold til at starte med
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
Seller95
|
|
Kan klart anbefale Sunderland! Har selv et spil kørende, hvor jeg efter 20 kampe ligger nummer 1 af point med Manchester United. De har en rigtig god og spændende trup!
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|