Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
0 Brugere, 1069 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Sharia lov i Danmark? For eller imod?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
8
Forfatter
Emne: Sharia lov i Danmark? For eller imod? (Læst 18269 gange)
Cactus
Førsteholdsspiller
Sv: Sharia lov i Danmark? For eller imod?
«
Svar #45:
19 Okt 2011, 11:51 »
Citat af: TMP 19 Okt 2011, 11:47
Tilgengæld pisser de på hele vores system - og dét burde kunne straffes efter min mening. De prædiker om at der er for meget frihed, at de er antidemokratiske, og at straffene er for lave. Alligevel vælger de selv at benytte ytringsfriheden, og det er i det store hele at pisse på vores samfund generelt.
Og nu sidder jeg og undrer mig over at Breivik valgte en uskyldig ungdomslejr, frem for sådan nogle idioter!
Jep de bør straffes, deres meninger er skadelige for samfundet og i sidste ende i værstetilfælde "nationens sikkerhed". Der må kunne laves en paragraf ud fra noget af dette. I Rusland har man KGB (eller hvad det hedder nu) til at fjerne kritkerer eller netop denne type holdninger, og selvom det er slemt at have sådanne tilstande i et dejligt land som Danmark, så kunne man til tider ønske disse "mirakel mænd".
Thore
Manager
«
Svar #46:
19 Okt 2011, 11:53 »
Citat af: blomvikings 19 Okt 2011, 11:20
Okay, det med ban grund var nu en joke, jeg beklager hvis ikke man forstod ironien i det.
Men hvad er der galt med at jeg synes det er en syg holdning?
Du må også gerne have den holdning. Men du skriver også at de skal ud af landet hvis de mener det. Det er i min verden lige så slemt som Sharia lovgivning, hvis vi udviser folk, bare fordi deres holdninger stikker udenfor normen. Ja det er jo faktisk ulovligt og gøre.
Så kan man jo også sige, at hvis du ikke kan acceptere folk med en anden holdning (uanset hvor fuck'ed up den end er), så kunne det være du skulle smutte? Nu går jeg udfra de har dansk statsborgerskab, og hvis de har det, så er de lige så meget dansker som dig og mig, og så må de gerne forsøge at skubbe samfundet i den retning de nu har lyst til. Så længe de selvfølgelig ikke bryder loven.
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
plutonium
Manager
«
Svar #47:
19 Okt 2011, 11:56 »
Citat af: Cactus 19 Okt 2011, 11:51
Jep de bør straffes, deres meninger er skadelige for samfundet og i sidste ende i værstetilfælde "nationens sikkerhed". Der må kunne laves en paragraf ud fra noget af dette. I Rusland har man KGB (eller hvad det hedder nu) til at fjerne kritkerer eller netop denne type holdninger, og selvom det er slemt at have sådanne tilstande i et dejligt land som Danmark, så kunne man til tider ønske disse "mirakel mænd".
Indførte vi det, så ville vi skulle skrive hele grundloven om, fordi det strider imod hele grundessensen af den. Og hvis vi først skulle ændre grundloven, ændrer vi så ikke det hele debatten drejer sig om?
Jeg mener man bør slå koldt vand i blodet. Ofte er den bedste måde at få klaphatte som dem til at holde mund at ignorere dem. De er så lille en minoritet (trods alt) at de ikke kan gøre skade på det danske samfund, og hvis en borger bliver forulempet af dem, så kan de straffes rimelig let og ligetil ud fra den danske lovgivning - og så kan de ellers skyde en hvid pind efter Sharia. Den vil ikke hjælpe dem i det danske retssystem.
Desuden så lyder de jo 'venligtsindede' nok. De vil bruge talens magt, hvilket jo er fint. Det er det samme som at jeg som dansker går ud og prøver at tale det danske natteliv til fornuft. Det har jeg da tit haft lyst til, men velvidende at jeg ikke ville få succes med det gør jeg det ikke! Jeg synes det er stærkt nok af dem at ville, så længe de ikke chikanerer folk - fulde som ædru.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
blomvikings
Manager
«
Svar #48:
19 Okt 2011, 11:56 »
Citat af: Thore 19 Okt 2011, 11:53
Du må også gerne have den holdning. Men du skriver også at de skal ud af landet hvis de mener det. Det er i min verden lige så slemt som Sharia lovgivning, hvis vi udviser folk, bare fordi deres holdninger stikker udenfor normen. Ja det er jo faktisk ulovligt og gøre.
Så kan man jo også sige, at hvis du ikke kan acceptere folk med en anden holdning (uanset hvor fuck'ed up den end er), så kunne det være du skulle smutte? Nu går jeg udfra de har dansk statsborgerskab, og hvis de har det, så er de lige så meget dansker som dig og mig, og så må de gerne forsøge at skubbe samfundet i den retning de nu har lyst til. Så længe de selvfølgelig ikke bryder loven.
Du bad mig læse hvad du skrev. Men jeg tror ikke du læser hvad jeg skriver?
Jeg skriver at de skal smutte hvis ikke de kan indordne sig de danske love. At de så mener lovene burde være anderledes er så en anden ting. Men jeg skriver ikke at de skal udvises grundet deres holdning.
TMP
Førsteholdsspiller
«
Svar #49:
19 Okt 2011, 11:59 »
Citat af: Thore 19 Okt 2011, 11:53
Wow, nu synes jeg godt nok du bevæger dig ud på dybt vand - men det er nok bare mig. Vores land, og samfund, er bygget op omkring den frihed som alle skal have - og fortjener. Her finder vi en gruppe som går ind for det stikmodsatte af hvad hele vores samfund er bygget op omkring. De ønsker ikke friheden til at kunne gøre som man vil, de mener straffeparagraffern
e er for små, de mener at homoseksuelatitet skal være ulovligt. Hvis man virkelig har det sådan, må man da bære et inderligt had til det danske land, og samfund.
Det giver absolut ingen mening i mit hovede at de her tosser er i vores land. At du så siger at man selv skal smutte, hvis man ikke kan tåle at sådanne typer er i landet, er ren volapyk for mig. De her personer er formentlig kommet ind i landet, ved deres forældre. Deres forældre har sikkert givet det her sharia-gøgl videre til børnene, som så praktiserer det i højeste grad. Hvad laver de i Danmark?
Jeg ved det godt.......... nasser.. ikke en skid andet!
blomvikings
Manager
«
Svar #50:
19 Okt 2011, 12:00 »
Citat af: plutonium 19 Okt 2011, 11:56
Desuden så lyder de jo 'venligtsindede' nok. De vil bruge talens magt, hvilket jo er fint.
Aaaah.. Nu må vi altså lige spænde hjelmen herinde !
Er der nogen der er i tvivl om hvilke metoder der bliver brugt i Sharia lovgivningen?
Eller hvilken måde disse "mennesker" bekæmper Suni-muslimer på?
Meget kan man sige, men ordets magt er nok det sidste de bruger.
Cactus
Førsteholdsspiller
«
Svar #51:
19 Okt 2011, 12:01 »
Citat af: plutonium 19 Okt 2011, 11:56
Indførte vi det, så ville vi skulle skrive hele grundloven om, fordi det strider imod hele grundessensen af den. Og hvis vi først skulle ændre grundloven, ændrer vi så ikke det hele debatten drejer sig om?
Jeg mener man bør slå koldt vand i blodet. Ofte er den bedste måde at få klaphatte som dem til at holde mund at ignorere dem. De er så lille en minoritet (trods alt) at de ikke kan gøre skade på det danske samfund, og hvis en borger bliver forulempet af dem, så kan de straffes rimelig let og ligetil ud fra den danske lovgivning - og så kan de ellers skyde en hvid pind efter Sharia. Den vil ikke hjælpe dem i det danske retssystem.
Desuden så lyder de jo 'venligtsindede' nok. De vil bruge talens magt, hvilket jo er fint. Det er det samme som at jeg som dansker går ud og prøver at tale det danske natteliv til fornuft. Det har jeg da tit haft lyst til, men velvidende at jeg ikke ville få succes med det gør jeg det ikke! Jeg synes det er stærkt nok af dem at ville, så længe de ikke chikanerer folk - fulde som ædru.
Jeg er bare "bange" for at denne minoritet ikke kan ties ihjel. Alt har en start, og et land som England er et glimrende eksempel på hvor galt integration kan gå ved at føre en forkert udlændinge politik (efter min mening).
Når et flertal med årenes løb går hen og risikerer at blive en minoritet, ja så er der et problem. Og fejlen er at det går hurtigere end man tror.
Der skal ikke mange til før der kan skabes kaos. Nu lyder jeg lidt som om jeg er oppe og køre om emnet, overhovedet ikke, men synes debatten er enormt spændende
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #52:
19 Okt 2011, 12:04 »
Citat af: TMP 19 Okt 2011, 11:47
Tilgengæld pisser de på hele vores system - og dét burde kunne straffes efter min mening. De prædiker om at der er for meget frihed, at de er antidemokratiske,
og at straffene er for lave
. Alligevel vælger de selv at benytte ytringsfriheden, og det er i det store hele at pisse på vores samfund generelt.
Og nu sidder jeg og undrer mig over at Breivik valgte en uskyldig ungdomslejr, frem for sådan nogle idioter!
Hehe, det har jeg efterhånden også hørt Pia Kjærsgaard sige rigtig mange gange
Som sagt, så er parallelsamfund ikke noget der er forbeholdt muslimer. Vi har utallige sekter her i landet, hvis medlemmer er pæredanske, og som har som mål at bekæmpe eksempelvis brug af alkohol og euforiserende stoffer, Homoseksualitet, sex før ægteskabet osv. Og som går ind for tvangsægteskaber, revselsesretten osv. Det er aldrig dem vi hører om (med undtagelse af Faderhuset, i forbindelse med ungdomshuset, og da blev de endda i medierne gjort til heltene i historien).
Man har i Danmark lov at mene hvad man vil, og det har vi grund til at være stolte af. Begynder vi at diktere hvad folk må mene, så er vi netop på vej mod Sharia, så på den måde er jeres holdning faktisk lidt hyklerisk.
Vi skal værne om ytringsfriheden, og det indebærer også at acceptere, at den også gælder for idioter.
Cactus
Førsteholdsspiller
«
Svar #53:
19 Okt 2011, 12:08 »
Citat af: DNE 19 Okt 2011, 12:04
Som sagt, så er parallelsamfund ikke noget der er forbeholdt muslimer. Vi har utallige sekter her i landet, hvis medlemmer er pæredanske, og som har som mål at bekæmpe eksempelvis brug af alkohol og euforiserende stoffer, Homoseksualitet, sex før ægteskabet osv. Og som går ind for tvangsægteskaber, revselsesretten osv. Det er aldrig dem vi hører om (med undtagelse af Faderhuset, i forbindelse med ungdomshuset, og da blev de endda i medierne gjort til heltene i historien).
Man har i Danmark lov at mene hvad man vil, og det har vi grund til at være stolte af. Begynder vi at diktere hvad folk må mene, så er vi netop på vej mod Sharia, så på den måde er jeres holdning faktisk lidt hyklerisk.
Vi skal værne om ytringsfriheden, og det indebærer også at acceptere, at den også gælder for idioter.
Du har på din vis ganske ret. Men i modsætning til Islam som har 1 mia mennesker, så tvivler jeg på at indre mission og faderhuset etc. kan stille mere end 5.000 eller hvad ved jeg. Derfor udgør de i mine øjne ikke den samme form for risiko. Tror desværre at der er lidt flere tumper af den anden slags
Men ja det ville være at dikterer samfundet hvis vi nægtede folk deres meninger, men altså...
TMP
Førsteholdsspiller
«
Svar #54:
19 Okt 2011, 12:11 »
Citat af: DNE 19 Okt 2011, 12:04
Du virker ikke dum, DNE
Så jeg formoder at du også har en idé om hvordan disse shia-muslimer, som praktiserer Sharia-lovgivningen straffer folk, ikke? Jeg tror ikke at Pia Kjærsgaard, går ind for det helt samme...
Har vi sådanne sekter i Danmark? Har de erklæret kamp imod samfundet? Har de rendt rundt på gaden og konfronteret muslimer for at forsøge at få dem til ikke at stemme?
De misbruger alt det som de selv er imod. Friheden især! De tager pis på hele det danske samfund, og system. UD!
Thore
Manager
«
Svar #55:
Citat af: blomvikings 19 Okt 2011, 11:56
Du bad mig læse hvad du skrev. Men jeg tror ikke du læser hvad jeg skriver?
Jeg skriver at de skal smutte hvis ikke de kan indordne sig de danske love. At de så mener lovene burde være anderledes er så en anden ting. Men jeg skriver ikke at de skal udvises grundet deres holdning.
I følge den danske lovgivning må de jo mene hvad de vil
Citat af: TMP 19 Okt 2011, 11:59
Wow, nu synes jeg godt nok du bevæger dig ud på dybt vand - men det er nok bare mig. Vores land, og samfund, er bygget op omkring den frihed som alle skal have - og fortjener. Her finder vi en gruppe som går ind for det stikmodsatte af hvad hele vores samfund er bygget op omkring. De ønsker ikke friheden til at kunne gøre som man vil, de mener straffeparagraffern
e er for små, de mener at homoseksuelatitet skal være ulovligt. Hvis man virkelig har det sådan, må man da bære et inderligt had til det danske land, og samfund.
Det giver absolut ingen mening i mit hovede at de her tosser er i vores land. At du så siger at man selv skal smutte, hvis man ikke kan tåle at sådanne typer er i landet, er ren volapyk for mig. De her personer er formentlig kommet ind i landet, ved deres forældre. Deres forældre har sikkert givet det her sharia-gøgl videre til børnene, som så praktiserer det i højeste grad. Hvad laver de i Danmark?
Hvem skal så bestemme hvilke holdninger vi må have i landet? Dig? Pia Kjærsgaard? Helle Thorning?
Der er masser af mennesker der nasser på dette samfund. Udenfor mit lejligheds kompleks vrimle det med alkoholiker der sidder hele dagen og drikker øl. Det er godt nok en enkelt grønlænder, men resten af dem er hvide i huden..
Hvis vi skal have et "politi" der skal fjerne folk med andre holdninger, så bliver jeg lidt bange, for jeg mener vi skal afskaffe kongehuset, så jeg bliver nok også fjernet
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
plutonium
Manager
«
Svar #56:
Citat af: TMP 19 Okt 2011, 11:59
Køl nu ned? Jeg forstår faktisk godt hvad det er Thore siger. Hvis vi vil til at smide dem ud (på trods af at de nok er danske statsborgere, hvilket betyder at vi ikke KAN smide dem ud) så går vi imod den danske grundlov. Og hører vi så selv til i Danmark? Det er rigtigt at alt hvad de prædiker går imod den danske grundlov, men jeg kan da også gå ud på gaden og råbe alskens modbydeligheder om homoseksuelle, indvandrere, handicappede, blinde og hvad ved jeg. Det kan godt være at jeg ville løbe ind i en røvfuld, men rent juridisk har jeg ikke gjort noget galt.
Det er det samme her - de har lov til at ytre sig om at det danske system er forkert. Men så længe de indordner sig det og følger reglerne, så har de lov til det. Jeg er enig i at mange af dem nasser på samfundet, men det er der sgu også etniske danskere der gør! Skal de også kyles i kachotten, når vi nu ikke kan kyle dem ud af landet?
Citat af: Cactus 19 Okt 2011, 12:01
Jeg er bare "bange" for at denne minoritet ikke kan ties ihjel. Alt har en start, og et land som England er et glimrende eksempel på hvor galt integration kan gå ved at føre en forkert udlændinge politik (efter min mening).
Når et flertal med årenes løb går hen og risikerer at blive en minoritet, ja så er der et problem. Og fejlen er at det går hurtigere end man tror.
Der skal ikke mange til før der kan skabes kaos. Nu lyder jeg lidt som om jeg er oppe og køre om emnet, overhovedet ikke, men synes debatten er enormt spændende
Jeg er helt enig! Det er et super spændende emne!
Men altså; jeg tvivler stærkt på at sharia vil vinde indpas. I Iran ved jeg at der er røre i storbyerne, hvor de unge dyrker meget vestlig kultur i 'undergrunden'. De har jo præstestyre, men ungdommen er på vej frem med deres indsigt i den 'frie' verden. Det er det man skal huske på - med uddannelse kommer ofte et opgør med religionen, og det er faktisk lidt pudsigt.
Min mor har arbejdet i 25 år for SAS, hvilket har bragt hende til Tyrkiet af nogle omgange, og der har hun talt med veluddannede mennesker, der (i hvert fald dengang) sagde at man griner lidt af den vestlige verden i Tyrkiet. For det er alle de udannede og lidt low-life typer som emigrerede fra Tyrkiet til Danmark i sin tid, og det er dem der er problemet. I bund og grund har den vestlige verden overtaget meget af det sociale skrald der var i Tyrkiet, fordi vores sociale faldnet (sygehuse m.m) giver dem bedre kår end i Tyrkiet.
Min pointe her er, at i takt med at folk bliver mere veluddannede, så bliver de mindre rabiate og mindre tilbøjelige til at følge noget så dumt som Sharia.
Selvfølgelig er der eksempler på højt uddannede mennesker der også er rabiate, men de er trods alt en endnu mindre skare end dem der vil have Sharia
blomvikings
Manager
«
Svar #57:
19 Okt 2011, 12:13 »
Citat af: Cactus 19 Okt 2011, 12:08
Du har på din vis ganske ret. Men i modsætning til Islam som har 1 mia mennesker, så tvivler jeg på at indre mission og faderhuset etc. kan stille mere end 5.000 eller hvad ved jeg. Derfor udgør de i mine øjne ikke den samme form for risiko. Tror desværre at der er lidt flere tumper af den anden slags
Men ja det ville være at dikterer samfundet hvis vi nægtede folk deres meninger, men altså...
Det er en super svært balanca, men jeg kan sagtens følge dig.
Dog findes der ikke 1 mia shia muslimer.
Det der er mit problem er, at de netop går ind for (som flere har nævnt) at friheden i Danmark skal fjernes !
plutonium
Manager
«
Svar #58:
19 Okt 2011, 12:13 »
Citat af: Thore 19 Okt 2011, 12:11
Hvis vi skal have et "politi" der skal fjerne folk med andre holdninger, så bliver jeg lidt bange, for jeg mener vi skal afskaffe kongehuset, så jeg bliver nok også fjernet
Priceless!
Og igen må jeg sige at det er nogle fantastiske indlæg der brygger sammen, Thore!
Er 100 % enig med dig, om end jeg ikke er lige så god til at formulere det ud på skrift
blomvikings
Manager
«
Svar #59:
19 Okt 2011, 12:14 »
Citat af: Thore 19 Okt 2011, 12:11
I følge den danske lovgivning må de jo mene hvad de vil
Har jeg påstået andet i nogle af mine indlæg?? ?? ??
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
8
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »