|
|
SoerenL
Lilleputspiller
|
|
Hvordan fandt du ud af det?  for jeg ved nemlig ikke om han har købt noget hold i mit spil endnu  Er jo manager for et serbisk hold, derfor meget naturligt at man får nyheder om de andre hold i ligaen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Han er lidt af en frækkert ham Lindegaard... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Når de afviser plejer der i nyheden at stå hvor meget de vil have. Hvad står der der?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Han er lidt af en frækkert ham Lindegaard...  Nu når vi taler Lindegaard.. Er der nogle der har gode erfaringer med ham?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Når de afviser plejer der i nyheden at stå hvor meget de vil have. Hvad står der der?
At mit bud lå under det acceptable niveau. Prøvede igen, også accepterede de 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nielsen42
|
|
|
|
|
|
|
|
...LIVERPOOL FC... .... Built by shanks.... ....Broke by Yank$...
|
|
|
|
|
KrookDale
|
|
Det er heller ikke hver dag man får brok, så kunne forestille mig at det også er ret sjældent i spillet. Jeg har aldrig set den før, så skaden er muligvis først blevet tilføjet i 2011.
|
|
|
|
|
|
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Det her billeder er altså lidt vildt. En klub som ikke engang spiller i den anden bedste liga (de spillede om at rykke op i den anden bedste liga i play off mod mig) i Østrig har et af landets største stadions. Mit stadion derimod er kun 5000  Det er altså sjovt at spille mod dem i deres stadion, når der kun er så få på stadionet. 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Dec 2010, 17:14 af L.Wee »
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Det er heller ikke hver dag man får brok, så kunne forestille mig at det også er ret sjældent i spillet. Jeg har aldrig set den før, så skaden er muligvis først blevet tilføjet i 2011.
nej den er helt tilbage fra FM09 der har jeg ihvertfald oplevet at en spiller fik det dog var han ude i 8 måneder
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHA... ja, man skulle næsten tro at den stadig var sjov.
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|