|
Thore
|
|
Mht. kropsstatur minder de ihvertfald ikke meget om hinanden.
Ikke just  Jeg vil heller ikk lige påstå at de er samme type spiller, den kære Jan var vidst lidt bedre til at tage kampene inde på midtbane, det tror jeg aldrig Christian Eriksen bliver god til 
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Han er retarderet ejj ved ikke helt 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Han er retarderet ejj ved ikke helt  Det værste er jo at jeg er bagud 2-1  så der røg noget tid med det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ninja777
|
|
Har jeg desværre også set et par gange ;/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
 Øhh en lidt alternativ overtagelse må man sige
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
er det sjove bare at Sunderland ydmygede Chelsea?
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
-Fugge-
|
|
 Thomas Helveg har åbenbart tjent godt gennem sin fodboldkarriere  Hvert fald nok til at have overtaget Manchester United  Det samme er sket i mit spil. Der er konsortiumet bare anført af Brian "The Beast" Jensen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
er det sjove bare at Sunderland ydmygede Chelsea?
Ja da! Chelski skal ned, om det så er i FM eller irl!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Ja da! Chelski skal ned, om det så er i FM eller irl!
HØRT!!  Men et ret sygt resultat. Ærgeligt at det ikke var dig der skaffede det. Undrer mig dog en del over at Chelsea har købt Milan Baros! 
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
HØRT!!  Men et ret sygt resultat. Ærgeligt at det ikke var dig der skaffede det. Undrer mig dog en del over at Chelsea har købt Milan Baros!  Haha ja! Kunne være nice lige at tæve dem hjemme på Anfield med 6  . Aner skam heller ikke hvorfor de har!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Er jeg den eneste der kan se det sjove her? 
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
whale
Gæst
|
|
Er jeg den eneste der kan se det sjove her?  Jeg kan i hvert fald ikke..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|