home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 896 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 235840 gange)
Adzke
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #1395: 22 Jul 2012, 16:10 »

Det er der, ja. Jeg endte med Torino. Kan godt lide at deres trup ikke er så stor og at der er mange italienere.

De har også Ogbonna. Godt valg.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1396: 22 Jul 2012, 23:23 »

Har tænkt mig at starte et lille engelsk eventyr, i den forbindelse søger jeg en lavere rangeret engelsk klub - League One eller derunder. Eneste krav er, at det skal være fuldtidprof. klub. Hvis nogle har haft spændende saves der minder om et sådant, vil det være rart med gode råd til hvilket hold der kan holde inspirationen oppe i mange mange sæsoner! Smiley

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #1397: 23 Jul 2012, 00:32 »

Har tænkt mig at starte et lille engelsk eventyr, i den forbindelse søger jeg en lavere rangeret engelsk klub - League One eller derunder. Eneste krav er, at det skal være fuldtidprof. klub. Hvis nogle har haft spændende saves der minder om et sådant, vil det være rart med gode råd til hvilket hold der kan holde inspirationen oppe i mange mange sæsoner! Smiley
Huddersfield, Sheffield Wedensday, Sheffield United, Crawley Town? Smiley

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #1398: 23 Jul 2012, 01:17 »

Citat
Hey guys. Jeg har, endelig fristes jeg til at sige, sat mig en lille smule ind i taktikker. Nu mangler jeg dog bare et hold til lige at starte et sidste save her i 2012 udgaven, inden 13´eren udkommer, føler det er noget jeg har sagt før, men gir det aligevel lige en chance aligevel! 

- Mit valg står ligesom imellem, Swansea, Aston Villa. Eller et andet Spansk "sup-tophold" hvis man kan kalde dem det, bare på cirka samme niveu som de nævnte Engelske hold. Det der er vigtigt for mig er, at det hold jeg vælger allerede har nogle bærende spillere, som man kan begynde at bygge holdet op omkring, med en masse nye talenter. Derfor skal klubben også have en rimlig økonomi ( Behøver dog ikke at være noget i stil med Malaga, City osv ) Og sidst men ikke mindst, så må klubben helst ikke have for meget gæld, vil helst gerne have en "sund forretning" op at køre, relativt hurtigt.

Skyd løs! Tak på forhånd! 

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #1399: 23 Jul 2012, 02:07 »

Napoli. Du kan bygge holdet op omkring: Lavezzi, Cavani og Hamsik og måske Maggio Opstemt

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #1400: 23 Jul 2012, 02:10 »

Går hele tiden i stå med mine spil Skuffet Fordi jeg har fået en lorte vane med at gå på ferie med holdet når jeg har ordnet transferne Skuffet Jeg mangler et spil der hele tiden fanger mig! Et spil jeg kan spille på til 13'eren kommer.. Smiley HJÆÆÆLP!!!!!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1401: 23 Jul 2012, 02:40 »

Går hele tiden i stå med mine spil Skuffet Fordi jeg har fået en lorte vane med at gå på ferie med holdet når jeg har ordnet transferne Skuffet Jeg mangler et spil der hele tiden fanger mig! Et spil jeg kan spille på til 13'eren kommer.. Smiley HJÆÆÆLP!!!!!
Har du ingen kriterier overhovedet? Altså såsom om det skal være bundhold, midterhold, subtophold osv., og hvilket land, du helst vil spille i? Den økonomiske situation osv.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1402: 23 Jul 2012, 12:26 »

Huddersfield, Sheffield Wedensday, Sheffield United, Crawley Town? Smiley

Sheffield klubberne er ikke lige mig, men Huddersfield og Crawley lyder spændende :-)

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #1403: 23 Jul 2012, 13:06 »

Har du ingen kriterier overhovedet? Altså såsom om det skal være bundhold, midterhold, subtophold osv., og hvilket land, du helst vil spille i? Den økonomiske situation osv.
Var lidt træt da jeg skrev det. Men det skal være i Europa. Og det mindste er Championsship hold jeg går med til Smiley Men skyd løs.. Mangler sindsyyyyyygt hjælp!

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #1404: 23 Jul 2012, 13:08 »

Sheffield klubberne er ikke lige mig, men Huddersfield og Crawley lyder spændende :-)
Huddersfield har en god trup, gode talenter og fin økonomi som jeg husker det Smiley

Dauer
Lilleputspiller
*

« Svar #1405: 23 Jul 2012, 13:58 »

Huddersfield har et rigtigt fint hold, med bl.a. Smithies som er kæmpe målmandstalent! Derudover har de Jordan Rhodes i angrebet som er en rigtig fin spiller....Deres økonomi er rigtig fin og deres ejer er også fint gavmild Smiley Så spoiler jeg vidst ikke alt for meget..

darkalf
Manager

« Svar #1406: 23 Jul 2012, 14:33 »

Desværre er Smithies skadet og og bestyrelsenformande n er en idiot der sælger Jordan Rhodes for små¨penge (35) mil, hvis man ikke er hurtig til at give ham uundværlig for klubben status.. men ellers er det en fin klub.

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #1407: 23 Jul 2012, 15:30 »

Citat
Napoli. Du kan bygge holdet op omkring: Lavezzi, Cavani og Hamsik og måske Maggio

Hmm. Er bange for Napoli er for godt et hold. Det skal helst være et hold, som der er noget udfordring i, mange år ud i fremtiden. Og jeg er også mest til enten Premier League, eller Liga BBVA lige pt. Men er stadig åben for forslag.  Thumbs Up

darkalf
Manager

« Svar #1408: 23 Jul 2012, 15:50 »

Hmm. Er bange for Napoli er for godt et hold. Det skal helst være et hold, som der er noget udfordring i, mange år ud i fremtiden. Og jeg er også mest til enten Premier League, eller Liga BBVA lige pt. Men er stadig åben for forslag.  Thumbs Up
Hva med Brighton fra Npower Championship. De har et helt nyt stadion, ingen gæld og 2 gode unge talenter i Lewis Dunk og Jake Forster-Caskey. Der udover har de en meget habil trup der sagtens kan bruges og små 85 millioner i klubkassen når man starter op.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1409: 23 Jul 2012, 16:54 »

Tak for alle gode forslag, valget er faldet på Huddersfield. Skriv gerne hvis der er forslag til nogle must-buy spillere eller lign. Smiley

Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010