home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 927 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 235864 gange)
Adzke
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #1365: 20 Jul 2012, 16:26 »

Jo, Fiorentina er et rigtig godt hold, og man kan godt vinde Serie A i første sæson. Jeg vandt den, men der er stadigvæk lidt udfordring i at komme frem på den europæiske scene. Men jeg kan godt se hvor du vil hen, du vil spille med et hold, hvor der er et godt stykke vej til succes, og hvor wingbacks er en del af klubbens koncept. Jeg kigger lige lidt.

Noget i den retning, ja. Det må også godt være i Serie B.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1366: 20 Jul 2012, 16:27 »

Bologna kunne være en mulighed. Jeg kan se, Udinese også har wingbacks.
Bologna bør du kigge på, ja. Der er i hvert fald noget udfordring, som jeg ser det, selvom jeg aldrig har spillet med dem. Udinese har jeg også spillet med i 11'eren og har egentlig flere gange overvejet at starte op med dem igen, da jeg synes, det er et fedt hold. Holdet er dog rigtig godt, og det tager ikke lang tid at vinde mesterskabet, tror jeg. De har en bomber i form af Di Natale, som næsten kravler op i toppen på egen hånd. Men ja, deres koncept er opbygget omkring en centreret midtbane og wingbacks, så det kunne være en mulighed. Klubben er fed.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #1367: 20 Jul 2012, 16:30 »

Bologna bør du kigge på, ja. Der er i hvert fald noget udfordring, som jeg ser det, selvom jeg aldrig har spillet med dem. Udinese har jeg også spillet med i 11'eren og har egentlig flere gange overvejet at starte op med dem igen, da jeg synes, det er et fedt hold. Holdet er dog rigtig godt, og det tager ikke lang tid at vinde mesterskabet, tror jeg. De har en bomber i form af Di Natale, som næsten kravler op i toppen på egen hånd. Men ja, deres koncept er opbygget omkring en centreret midtbane og wingbacks, så det kunne være en mulighed. Klubben er fed.

Ja, det er pokkers. Isla og Armero er jo perfekte ift. det, jeg søger. Men jeg er bange for, holdet er for godt.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1368: 20 Jul 2012, 16:35 »

Ja, det er pokkers. Isla og Armero er jo perfekte ift. det, jeg søger. Men jeg er bange for, holdet er for godt.
Det er næsten lige så godt som Fiorentina i min optik. De har mildest talt nogle skræmmende spillere. Nu har jeg spillet en del med italienske hold før, men jeg har ikke meget erfaring med Serie B, hvis overhovedet nogen. Brescia i Serie B har wingbacks, og deres højreback ser vild ud. Måske en mulighed.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #1369: 20 Jul 2012, 16:37 »

Det er næsten lige så godt som Fiorentina i min optik. De har mildest talt nogle skræmmende spillere. Nu har jeg spillet en del med italienske hold før, men jeg har ikke meget erfaring med Serie B, hvis overhovedet nogen. Brescia i Serie B har wingbacks, og deres højreback ser vild ud. Måske en mulighed.

Jeg kigger på Brescia. Måske bør jeg i virkeligheden bare gå holdene lidt igennem. Jeg tænkte, der måske var en, der havde spillet med et hold dernede, men så heldig er jeg nok ikke.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1370: 20 Jul 2012, 16:39 »

Jeg kigger på Brescia. Måske bør jeg i virkeligheden bare gå holdene lidt igennem. Jeg tænkte, der måske var en, der havde spillet med et hold dernede, men så heldig er jeg nok ikke.
Ja, der er også derfor jeg er lidt tilbageholdende, da jeg jo ikke har nogen erfaring med Serie B. Men på papiret ser det fint ud. Der burde være nogle, som har noget Serie B-erfaring. Håber du finder det rette hold, så vi også snart kan se en ny blog fra din side.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1371: 20 Jul 2012, 16:39 »

Jeg har spillet med mange mindre italienske klubber, men jeg husker desværre ikke, om de havde wingbacks.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #1372: 20 Jul 2012, 16:41 »

Jeg har spillet med mange mindre italienske klubber, men jeg husker desværre ikke, om de havde wingbacks.

Sjuft.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #1373: 20 Jul 2012, 16:42 »

Ja, der er også derfor jeg er lidt tilbageholdende, da jeg jo ikke har nogen erfaring med Serie B. Men på papiret ser det fint ud. Der burde være nogle, som har noget Serie B-erfaring. Håber du finder det rette hold, så vi også snart kan se en ny blog fra din side.

Ork, den næste blog er allerede planlagt. Men det bliver kun, når jeg kan vinde noget. Sådan er jeg nemlig.

blomvikings
Manager

« Svar #1374: 20 Jul 2012, 16:43 »

Nu er jeg her igen. Como var ikke lige mig.

Jeg vil gerne være et hold i Serie A, hvor jeg kan spille med wingbacks (altså positionen WBR/L). Jeg er åben over for alle forslag. Faktisk behøver det ikke være i Serie A. Holdet skal bare have et par wingbacks, der kan bruges til at bygge spillet op om.

Pescara Smiley Du kan låne dig til wingbacks Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1375: 20 Jul 2012, 16:44 »

Sjuft.
Det vil jeg nu ikke betegne mig selv som. Men jeg forstår din frustration.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1376: 20 Jul 2012, 16:46 »

Pescara Smiley Du kan låne dig til wingbacks Wink
Han vil have, at WB er en del af klubbens koncept.

blomvikings
Manager

« Svar #1377: 20 Jul 2012, 16:47 »

Han vil have, at WB er en del af klubbens koncept.

Arh okay, nærlæste ikke lige jeres snak Smiley

Men er det ikke meget få hold der har dette??

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1378: 20 Jul 2012, 16:49 »

Arh okay, nærlæste ikke lige jeres snak Smiley

Men er det ikke meget få hold der har dette??
Jo, det vil jeg også mene. Men de findes vel. :-)

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #1379: 20 Jul 2012, 16:50 »

Jo, det vil jeg også mene. Men de findes vel. :-)

Præcis. Og det er vel også derfor, det er lidt svært lige at finde det helt rigtige hold, når der samtidig er andre ting, der også skal være i orden.

Sider: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010