home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 991 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 235875 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #1350: 19 Jul 2012, 11:51 »

Den er svær at vælge imellem.. Malaga/Liverpool! Øhh.. ja, nu kan jeg så ikke huske, hvor mange penge man starter med i Liverpool mens du i Malaga har oceaner af penge. Jeg peger nok lidt på Malaga, da du har oceaner af penge, og kan købe giftige forstærkninger, der virkelig kan være med til at forbedre din trup.

Ja det er jo det Smiley Malaga har dejligt med penge til at starte med, og man kan derfor mere eller mindre lave holdet efter sine egne ønsker ! Smiley Mens fordelen ved Liverpool selvfølgelig er klubbens historie, men og den liga de spiller i, der er langt flere gode hold. Er stadig meget i tvivl  Ubeslutsom

blomvikings
Manager

« Svar #1351: 19 Jul 2012, 13:37 »

Jeg har måtte indse, at jeg ikke kan nøjes med at have ét save kørende Smiley Derfor har jeg pt. både et spil med Pescara og Brøndby kørende. Og jeg føler jeg mangler et mere Smiley Dette skal selvfølgelig være med et subtophold, da jeg så føler alle mine "behov" bliver opfyldt i FM.

Jeg har sorteret det ned til to hold; Liverpool og Malaga.

Hvilket ville i vælge og hvorfor? Smiley

Risom
Manager

« Svar #1352: 19 Jul 2012, 13:59 »

Jeg har måtte indse, at jeg ikke kan nøjes med at have ét save kørende Smiley Derfor har jeg pt. både et spil med Pescara og Brøndby kørende. Og jeg føler jeg mangler et mere Smiley Dette skal selvfølgelig være med et subtophold, da jeg så føler alle mine "behov" bliver opfyldt i FM.

Jeg har sorteret det ned til to hold; Liverpool og Malaga.

Hvilket ville i vælge og hvorfor? Smiley

Jeg ville jo selvfølgelig vælge Pool Smiley (lidt subjektivt Wink )

Men der er mange ´sjove´ ting ved The Reds;

- Mulighed for mesterskab/være med i kampen om det allerede i 1. sæson, hvis man er god og heldig. Det kan man nok ikke med Malaga.
- Mange spændende ungdomsspillere. Sterling, Suso, Flanagan, Kelly m.fl. Fedt at få dem etableret på holdet.
- Som du selv nævner, historien.
- Der er mange hold, man skal kæmpe med i ligaen.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Gungner
Gæst

« Svar #1353: 19 Jul 2012, 15:36 »

Malaga har ikke oceaner af penge, de starter ikke med sindsyg meget pga deres store forbrug inden sæsonen. Og hvis du ikke klarer dig godt, så starter de heller ikke anden sæson med et ret stort budget...

Mht om Malaga kan vinde mesterskabet i første sæson, så er det bestemt muligt. Bare tjeck min blog Wink

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1354: 20 Jul 2012, 11:10 »

Søger hjælp til at finde klubber og liga til et netværksspil. Mig og en kammerat har et ellers godt save kørende med Røde Stjerne og Partizan Beograd, men desværre så ændre reglerne sig i den serbiske liga til det værre for hver sæson. Det startede med højest 5 ikke-serbere i startopstillingen, men nu er vi nede på 2 og det ødelægger lidt de udviklingsmulighede r der ellers kunne være i ligaen og for begge klubber fremadrettet.

Derfor vil vi nu starte et nyt spil op, i en ny liga med to nye rivaler (eller bare klubber på nogenlunde samme niveau mht. kvalitet og budget). Det skal være i en liga med potentiale for udvikling, altså en liga som helst ikke er top-10 i Europa pt. Derudover skal der ikke være nogle regler mht. hvilke "slags" spillere man SKAL have i startopstillingen til de hjemliga kampe. Og hvis, så skal det være yderst minimalt.

Vi håber meget på lidt hjælp og inspiration her! Smiley

Seller95
Manager

« Svar #1355: 20 Jul 2012, 12:30 »

Hej freaks.

Jeg har kun 4 dages ferie tilbage og eftersom, at jeg ikke har spillet FM i hverken min ferie eller lang tid før, vil jeg gerne ofre de sidste dage på det.. Men jeg ved virkelig ikke, hvem jeg skal være.. Jeg er gået død i fm forlængst, og søger derfor noget nyt.

Har kigget lidt på Portsmouth, da de jo virkelig er i økonomisk krise, og det er altid et hold, jeg har holdt med efter Arsenal i England..
Ellers tror jeg, at holdet jeg søger skal være i den dårlige ende af rækkerne i de store lande, eller også et spændende eventyr i et mindre fodboldland.

Håber i kan hjælpe. Tak på forhånd!

Arsenal <3

blomvikings
Manager

« Svar #1356: 20 Jul 2012, 13:12 »

Hej freaks.

Jeg har kun 4 dages ferie tilbage og eftersom, at jeg ikke har spillet FM i hverken min ferie eller lang tid før, vil jeg gerne ofre de sidste dage på det.. Men jeg ved virkelig ikke, hvem jeg skal være.. Jeg er gået død i fm forlængst, og søger derfor noget nyt.

Har kigget lidt på Portsmouth, da de jo virkelig er i økonomisk krise, og det er altid et hold, jeg har holdt med efter Arsenal i England..
Ellers tror jeg, at holdet jeg søger skal være i den dårlige ende af rækkerne i de store lande, eller også et spændende eventyr i et mindre fodboldland.

Prøv Pescara Smiley Det er muligt at rykke op i første sæson, og deres økonomi er okay.
Jeg synes ihf. det er et sjovt hold at spille med Smiley

Anfield Road
Manager

« Svar #1357: 20 Jul 2012, 13:14 »

Søger hjælp til at finde klubber og liga til et netværksspil. Mig og en kammerat har et ellers godt save kørende med Røde Stjerne og Partizan Beograd, men desværre så ændre reglerne sig i den serbiske liga til det værre for hver sæson. Det startede med højest 5 ikke-serbere i startopstillingen, men nu er vi nede på 2 og det ødelægger lidt de udviklingsmulighede r der ellers kunne være i ligaen og for begge klubber fremadrettet.

Derfor vil vi nu starte et nyt spil op, i en ny liga med to nye rivaler (eller bare klubber på nogenlunde samme niveau mht. kvalitet og budget). Det skal være i en liga med potentiale for udvikling, altså en liga som helst ikke er top-10 i Europa pt. Derudover skal der ikke være nogle regler mht. hvilke "slags" spillere man SKAL have i startopstillingen til de hjemliga kampe. Og hvis, så skal det være yderst minimalt.

Vi håber meget på lidt hjælp og inspiration her! Smiley

Den Belgiske Liga? her tænker jeg på f.eks Standard og Anderlecht  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1358: 20 Jul 2012, 13:24 »

Hej freaks.

Har selv overvejet at prøve Portsmouth på et tidspunkt. Som du selv nævner, er klubben i dyb økonomisk krise, og det er jo virkelig en udfordring. Prøv dem.

Ellers kunne Real Betis, Cesena eller Bolton være spændende.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #1359: 20 Jul 2012, 16:06 »

Nu er jeg her igen. Como var ikke lige mig.

Jeg vil gerne være et hold i Serie A, hvor jeg kan spille med wingbacks (altså positionen WBR/L). Jeg er åben over for alle forslag. Faktisk behøver det ikke være i Serie A. Holdet skal bare have et par wingbacks, der kan bruges til at bygge spillet op om.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1360: 20 Jul 2012, 16:17 »

Fiorentina og Chievo har nogle wingbacks. Begge klubber er rigtig spændende også, og har haft et spændende save med Fiorentina for et stykke tid siden. Ellers kunne du vel også bare erhverve dig nogle backs?

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #1361: 20 Jul 2012, 16:19 »

Fiorentina og Chievo har nogle wingbacks. Begge klubber er rigtig spændende også, og har haft et spændende save med Fiorentina for et stykke tid siden. Ellers kunne du vel også bare erhverve dig nogle backs?

Jeg kigger måske på Chievo. Er Fiorentina ikke for gode? Man kan vel reelt vinde Serie A med dem i første sæson?

Jeg gider ikke købe dem. Holdet skal være bygget til at spille med WBs.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1362: 20 Jul 2012, 16:22 »

Bologna har også nogle gode wingbacks fra start, og det virker også som en spændende klub. Dog har jeg aldrig selv prøvet dem, men det kunne være et forsøg værd? Det er et hold, som oftest ligger i den nederste halvdel af Serie A og truppen ser spændende ud på papiret.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #1363: 20 Jul 2012, 16:23 »

Bologna har også nogle gode wingbacks fra start, og det virker også som en spændende klub. Dog har jeg aldrig selv prøvet dem, men det kunne være et forsøg værd? Det er et hold, som oftest ligger i den nederste halvdel af Serie A og truppen ser spændende ud på papiret.

Bologna kunne være en mulighed. Jeg kan se, Udinese også har wingbacks.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1364: 20 Jul 2012, 16:24 »

Jeg kigger måske på Chievo. Er Fiorentina ikke for gode? Man kan vel reelt vinde Serie A med dem i første sæson?

Jeg gider ikke købe dem. Holdet skal være bygget til at spille med WBs.
Jo, Fiorentina er et rigtig godt hold, og man kan godt vinde Serie A i første sæson. Jeg vandt den, men der er stadigvæk lidt udfordring i at komme frem på den europæiske scene. Men jeg kan godt se hvor du vil hen, du vil spille med et hold, hvor der er et godt stykke vej til succes, og hvor wingbacks er en del af klubbens koncept. Jeg kigger lige lidt.

Sider: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010