søhest
Lilleputspiller
|
|
Skal lige have et afsluttede save her henover sommerferien, men skal det være med Inter eller Fiorentina ??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nelzpn
|
|
Jeg vil gerne lave en blog men jeg kan ikke finde ud af hvem jeg skal lave en med.
Jeg vil gerne lave en med et hold hvor er noget udfordring i og jeg skal kæmpe for at vinde noget. Klub skal IKKE være en af de bedste klubben i landet, men det må gerne have en okay økonomi så jeg kan handle ind og forbedre truppen lidt efter lidt jeg har selv tænkt lidt på FC Fyn, men ved ikke rigtig
Kom med nogle bud, jeg er rimelig frisk på det hele.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arny
|
|
Jeg vil gerne lave en blog men jeg kan ikke finde ud af hvem jeg skal lave en med.
Jeg vil gerne lave en med et hold hvor er noget udfordring i og jeg skal kæmpe for at vinde noget. Klub skal IKKE være en af de bedste klubben i landet, men det må gerne have en okay økonomi så jeg kan handle ind og forbedre truppen lidt efter lidt jeg har selv tænkt lidt på FC Fyn, men ved ikke rigtig
Kom med nogle bud, jeg er rimelig frisk på det hele.
Kan helt klart anbefale Aston Villa 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nelzpn
|
|
Kunne være en god mulighed, jeg har aldrig været dem før  Hvordan er deres økonomi?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arny
|
|
Kunne være en god mulighed, jeg har aldrig været dem før  Hvordan er deres økonomi? Ingen gæld og jeg købte selv ind for ca. 80 mil i første sæson og har fået lidt over 100 mil til indkøb op til anden sæson 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nelzpn
|
|
Ingen gæld og jeg købte selv ind for ca. 80 mil i første sæson og har fået lidt over 100 mil til indkøb op til anden sæson  lyder perfekt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jesp11
|
|
Swansea eller Aston Villa? Hvorfor det ene hold frem for det andet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boxx
|
|
Swansea eller Aston Villa? Hvorfor det ene hold frem for det andet?
Swansea, hvis du vil udbygge brendan rodgers projektet, og spille kontrolleret og flot fodbold  så fordi deres fremtid ser lys ud, og der har lidt penge at handle for Aston villa, fordi de bare er mega nice ! ingen gæld, en god sjat penge at handle ind for, plus de har mange fine spillere! De har virkelig potentiale til at blive et engelsk tophold igen!
|
|
|
|
|
|
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
|
|
|
|
|
kakafreaken
|
|
Nogen der kan anbefale en ''stor klub'' hvor det ikke bliver ALT for nemt.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robberman
|
|
Nogen der kan anbefale en ''stor klub'' hvor det ikke bliver ALT for nemt..  Manchester City 
|
|
|
|
|
|
He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez
|
|
|
|
|
El-Pistolero
|
|
Nogen der kan anbefale en ''stor klub'' hvor det ikke bliver ALT for nemt..  Dortmund 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kakafreaken
|
|
Godt forslag med Dortmund... Men jeg synes de har for mange ''talenter'' det skal være et hold hvor man også skal købe noget ind for at forbedre truppen. Må ikke være Liverpool, har været dem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Nogen der kan anbefale en ''stor klub'' hvor det ikke bliver ALT for nemt..  Tottenham
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nhg93