home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 759 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 236216 gange)
Strandby
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #1080: 31 Maj 2012, 17:10 »

Hey boys!

Er kørt død i FM...
Da jeg har ferie nu vil jeg godt starte med noget FM!
Er åben for alt.
Eneste krav er. SKAL VÆRE EU-HOLD.

Må meget gerne være et hold der lige pludselig har kassen!

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #1081: 31 Maj 2012, 17:12 »

Evian mener jeg skulle få en del penge senerehen? Smiley

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Enzo
Manager

« Svar #1082: 01 Jun 2012, 07:35 »

Jeg har fået ny pc, og skal starte et nyt spil op.
Der er sådan set ingen krav. Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #1083: 01 Jun 2012, 08:11 »

Prøv Genoa så! ;p

FredrikLeander
Gæst

« Svar #1084: 01 Jun 2012, 09:58 »

Jeg leder efter mit sidste spil i FM12, og det er der jo god grund til at finde her i læseferien Thumbs Up
Så derfor spørger jeg jer til hjælp da jeg er lidt på bar bund. Jeg har ikke de største krav udover det skal være pisse spændende, og gerne en lille forklaring om, hvorfor jeg netop skal vælge det hold Thumbs Up

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #1085: 01 Jun 2012, 12:42 »

Leder efter et hold der er spændende og i første sæson har et transferbudget på omkring 150mio. De må meget gerne være med i Europa League i første sæson, men ikke et krav. Gider ikke et italiensk hold.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #1086: 01 Jun 2012, 16:19 »

Hey boys!

Er kørt død i FM...
Da jeg har ferie nu vil jeg godt starte med noget FM!
Er åben for alt.
Eneste krav er. SKAL VÆRE EU-HOLD.

Må meget gerne være et hold der lige pludselig har kassen!

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #1087: 02 Jun 2012, 11:44 »

Genoa! Opstemt

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #1088: 05 Jun 2012, 22:53 »

Hey guys.

Jeg søger et lidt alternativt save, jeg vil gerne prøve noget som man ikke normalt vælger. Jeg leder efter et hold, som ikke er fra en af de 4-6 største ligaer, men derimod et hold, fra et land som man ikke normalt spiller så meget med i FM.

Jeg har personligt tænkt lidt over et hold som Basel. Nationalt er de godt nok et tophold, men kontinentalt har de stadig meget at lære. Så et mål med dem kunne være, at vinde CL inden for X antal år, de har også en del talenter, ( Ved dog ikke rigtig noget om deres økonomi )

Men fyr løs..!!  Thumbs Up Thumbs Up

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #1089: 05 Jun 2012, 23:02 »

Hey guys.

Jeg søger et lidt alternativt save, jeg vil gerne prøve noget som man ikke normalt vælger. Jeg leder efter et hold, som ikke er fra en af de 4-6 største ligaer, men derimod et hold, fra et land som man ikke normalt spiller så meget med i FM.

Jeg har personligt tænkt lidt over et hold som Basel. Nationalt er de godt nok et tophold, men kontinentalt har de stadig meget at lære. Så et mål med dem kunne være, at vinde CL inden for X antal år, de har også en del talenter, ( Ved dog ikke rigtig noget om deres økonomi )

Men fyr løs..!!  Thumbs Up Thumbs Up

Santos? Du kan prøve at blive verdens bedste talent fabrik, og nummer 1 til at levere verdensklasse spillere til Europa. Smiley

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #1090: 05 Jun 2012, 23:05 »

Citat
Santos? Du kan prøve at blive verdens bedste talent fabrik, og nummer 1 til at levere verdensklasse spillere til Europa.

Spændende klub valg, helt sikkert. Men glemte vidst lige at pointere at jeg ville foretrække en Europæisk klub, hvor man kan deltage i CHL.. Men som sagt, spændende klub og kunne godt være et forsøg værd!  Thumbs Up

jackie94
Reserveholdsspiller

« Svar #1091: 07 Jun 2012, 11:24 »

Ajax eller FCN
Hva sys i?

blomvikings
Manager

« Svar #1092: 07 Jun 2012, 14:21 »

Jeg bliver snart sindssyg. Uanset hvilket hold jeg starter op med, mister jeg gløden lyn hurtigt, enten så lykkes de handler jeg har udset mig ikke, eller så kan jeg slet ikke få spillet til at fungere...Malaga, Monaco, Brøndby og Newcastle er de seneste spil der er gået i vasken.

Men lysten til FM er ikke forsvundet, og jeg leder efter et spil jeg kan spille på ved siden af Diablo, når jeg lige skal have et break fra det Smiley

Har tænkt lidt på Tottenham, men er slet ikke sikker.
Kunne godt tænke mig et hold i en af de 5 største ligaer (England, Tyskland, Spanien, Italien eller Frankrig). Gider ikke et hold der er favorit til at vinde rækken, men heller ikke et decideret bundhold. Jeg orker heller ikke slås med en totalskadet økonomi, lån kan man nok ikke helt undgå.

Nogle bud? Smiley

Pft.

Anfield Road
Manager

« Svar #1093: 07 Jun 2012, 14:26 »

Valencia, At. Madrid, Werder Bremen, Leverkusen, Schalke ?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #1094: 07 Jun 2012, 14:27 »

Jeg bliver snart sindssyg. Uanset hvilket hold jeg starter op med, mister jeg gløden lyn hurtigt, enten så lykkes de handler jeg har udset mig ikke, eller så kan jeg slet ikke få spillet til at fungere...Malaga, Monaco, Brøndby og Newcastle er de seneste spil der er gået i vasken.

Men lysten til FM er ikke forsvundet, og jeg leder efter et spil jeg kan spille på ved siden af Diablo, når jeg lige skal have et break fra det Smiley

Har tænkt lidt på Tottenham, men er slet ikke sikker.
Kunne godt tænke mig et hold i en af de 5 største ligaer (England, Tyskland, Spanien, Italien eller Frankrig). Gider ikke et hold der er favorit til at vinde rækken, men heller ikke et decideret bundhold. Jeg orker heller ikke slås med en totalskadet økonomi, lån kan man nok ikke helt undgå.

Nogle bud? Smiley

Pft.

Jeg vil gerne anbefale Schalke.

Du skriver godt nok at du ikke vil have en totalskadet økonomi, men i anden sæson købt jeg, Simon Kjær, Hulk og ter Stegen, så mulighederne er der.

Med den rette taktik så kan alt lykkes, i første sæson skal du ikke sætte næsen op efter de store indkøb..  Smiley

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010