home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 757 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 236242 gange)
Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #1065: 27 Maj 2012, 16:57 »

Af disse klubber vil jeg anbefale Juventus. De har faktisk nogle unge rigtige gode spillere, samt et stort transferbudget. Man kan virkelig spille noget flod fodbold med dem.

Mit andet valg ville være Valencia. Lav nogle regler omkring dine indkøb, spillestil osv. Jeg selv kører med det at jeg vil have et rent spanks hold om 4. sæsoner (er lige begyndt), samtidig med jeg forsøger at lave en taktik hvor jeg gerne skulle lave mål på samlebånd.

har forsøgt med Ajax, men syntes det er skuffende. Man kan ikke holde på nogle stjerner, og det gør det svært at få opbygget et solidt hold.

Uden job er også sjovt. man får tit nogle mærkelige tilbud, til klubber man aldrig rigtig ville komme til hvis man skulle vælge. Jeg plejer altid selv, når jeg er i tvivl, at starte uden job så ryger til klubber som skuffer, måske endda overraskende (husker en tur til Barcelona :p)

Håber mine kommentarer kan hjælpe på din beslutning Smiley

Jeg tænkte også at Juventus var den bedste mulighed, så jeg startede et save i går, men har lidt svært ved at komme igang med savet med dem... Overvejer stærkt at komme igang med et save hvor jeg starter som klubløs med et hvis rep. For som du siger så ender man nemt i klubber som man ikke lige havde overvejet...

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #1066: 27 Maj 2012, 17:09 »

Jeg tænkte også at Juventus var den bedste mulighed, så jeg startede et save i går, men har lidt svært ved at komme igang med savet med dem... Overvejer stærkt at komme igang med et save hvor jeg starter som klubløs med et hvis rep. For som du siger så ender man nemt i klubber som man ikke lige havde overvejet...

Gør det Smiley jeg kan varmt anbefale uden job!

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #1067: 27 Maj 2012, 22:14 »

Jeg søger en top 4-7 klub i en af de store ligaer. Der skal være ca. 150 mio. i transferbudget.

Arsenal FC!!

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #1068: 27 Maj 2012, 22:21 »

Ralle: Kig her

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #1069: 27 Maj 2012, 22:24 »

Jeg har valgt en lidt anden version af denne, jeg overtog Danmarks Landshold fra start af, som Jan Mølby, førte dem til 3. pladsen på ranglisten, inden jeg røg ud af EM gruppespillet og sagde op, da Watford kaldte fra England af. Jeg var der i to måneder, inden Steve Kean på underlig facon blev sagt op, selvom Blackburn lå til at rykke op i  PL igen. (de var rykket ned, ligesom IRL) Dem har jeg nu overtaget, og er rykket op og er i gang med dem. Planen er så at rykke videre til en større klub og derefter en endnu større i et andet land måske. Ingen ved hvor uden job eller mit projekt fører hen  crazy

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1070: 28 Maj 2012, 03:46 »

Jeg har valgt en lidt anden version af denne, jeg overtog Danmarks Landshold fra start af, som Jan Mølby, førte dem til 3. pladsen på ranglisten, inden jeg røg ud af EM gruppespillet og sagde op, da Watford kaldte fra England af. Jeg var der i to måneder, inden Steve Kean på underlig facon blev sagt op, selvom Blackburn lå til at rykke op i  PL igen. (de var rykket ned, ligesom IRL) Dem har jeg nu overtaget, og er rykket op og er i gang med dem. Planen er så at rykke videre til en større klub og derefter en endnu større i et andet land måske. Ingen ved hvor uden job eller mit projekt fører hen  crazy

Nice at få ført DK op af rangstigen... jeg må dog indrømme at landsholdene ikke fanger mig li nu, prøvede for nogle uger siden at få gang i en lille hjemmelavet challenge med landshold... døde desvær hurtigt... men hvorfor ikke bar blive i Watford?? Wink

Gør det Smiley jeg kan varmt anbefale uden job!

Det har også været en fed oplevelse her til aften... jeg accepterede det første jobtilbud jeg fik, hvilket var Fulham, der lå på en misserabel 17. plads den 20. december i første sæson... Jeg formåede så at tabe 3 gange, samt spille en uafgjort inden magien startede for alvor Opstemt Jeg er nu i begyndelsen af februar, og har leveret sejre i en håndfuld kampe nu... selv da mægtige City kom på besøg på Craven Cottage formåede mine spillere at overraske... vandt 3 - 1 på nogle forrygende mål Opstemt Ved dog stadigvæk ikke om jeg bliver mere end til sommerpausen... jeg er på nuværende tidspunkt på en 14. plads og målet var inden jeg overtog at snuppe en 10. plads... men da der ikke er mere end 4 point til 8. pladsen så er målet nok nærmere at komme op i top 8... 5. pladsen som er den laveste af de sjove pladser er desværre 16 point væk... men generelt ligger holdene i klynger Opstemt Der er bestemt magi over Craven Cottage Opstemt 

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #1071: 28 Maj 2012, 08:30 »

Nice at få ført DK op af rangstigen... jeg må dog indrømme at landsholdene ikke fanger mig li nu, prøvede for nogle uger siden at få gang i en lille hjemmelavet challenge med landshold... døde desvær hurtigt... men hvorfor ikke bar blive i Watford?? Wink

Det var skam også meningen, men nå nu Blackburn ville have mig, så måtte jeg jo tage skridtet videre med det samme  Smiley. Med hensyn til landsholdet, var det jo også kun 1 sæson, fordi jeg synes nemlig heller ikke det er særlig spændende  crazy

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #1072: 30 Maj 2012, 17:23 »

Hej! Er der et godt hold som er undervuderet men som man kan klare sig godt med og så skifte klub næste sæson? Opstemt

Forslag? Opstemt

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #1073: 30 Maj 2012, 17:25 »

Hej! Er der et godt hold som er undervuderet men som man kan klare sig godt med og så skifte klub næste sæson? Opstemt

Forslag? Opstemt

Vitesse fra Holland og Groningen fra Holland. Hoffenheim og Wolfsburg fra Tyskland.

Thaurat al Shabab

MichaelPaw
Gæst

« Svar #1074: 30 Maj 2012, 17:33 »

Forslag? Opstemt
Du kan jo starte med et meget lille hold og skift så tit du kan komme afsted med det. se hvor langt du kan komme op Smiley

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #1075: 30 Maj 2012, 17:55 »

Forslag? Opstemt
Wolves?
Mener deres medieprognose er nr. 17, men de har en rigtig rigtig god trup, med Kevin Doyle og Steven Fletcher oppe foran, som bomber. Har selv næsten lige haft et spil med dem, og der blev det til en 6. plads i første sæson. Jeg overpræstede nok også en del, men helt sikkert en klub du burde overveje, når du søger en klub som skal bruges som et springbræt Thumbs Up

FreDDy
Reserveholdsspiller

« Svar #1076: 30 Maj 2012, 17:58 »

Forslag? Opstemt

Wolves er et rigtig fedt hold ! - det burde du prøve Opstemt - jeg har spillet 2 sæsoner med dem.

Evt. læs her - http://fmfreaks.dk/index.php?topic=31927.15

bobbefar
Gæst

« Svar #1077: 30 Maj 2012, 21:40 »

Liverpool eller Chelsea ? Smiley

Risom
Manager

« Svar #1078: 30 Maj 2012, 21:44 »

Liverpool eller Chelsea ? Smiley

Kan jo ikke sige andet end Liverpool Wink

Ej, de er ihf rigtigt fede at spille med. Der er pres på dig fra start, selvom du måske ikke har den bedste trup og det største budget. Oven i det har klubben nogle store talenter (bl.a. Sterling og Jack Robinson).
Inden for et par år burde du også at have etableret dig i toppen af europæisk fodbold, men du skal kæmpe for det.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #1079: 31 Maj 2012, 17:07 »

Hey boys!

Er kørt død i FM...
Da jeg har ferie nu vil jeg godt starte med noget FM!
Er åben for alt.
Eneste krav er. SKAL VÆRE EU-HOLD.

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010