home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Introduktionsforum
| | |-+  Wester siger hej
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Wester siger hej  (Læst 4353 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Wester siger hej
« : 16 Okt 2011, 19:23 »

Så er det vist min tid til at lave en intro-tråd og sige hej til folk her på FMF...

Kort om mit privatliv:

34år - Kæreste, hus og barn, en dreng på 4år - Uddannet pædagog og arbejder som leder i en fritids/ungdomsklub og min kæreste er også pædagog, så vores dreng har det hårdt  Smiley

Fritiden foregår med Oldboys fodbold, se bold med et par gode venner, spille lidt golf og så nørde en masse FM.

Livet på FM-scenen

Jeg har i flere omgange været i crew på FMD og seneste været en del af crewet på Managerlife.dk, hvor jeg blandt andet var fortaler for at gå brugerdrevet, mest fordi jeg har set de dygtigste og mest aktive brugere blive suget ind i crewarbejde for derefter at forsvinde helt. Jeg tror lysten frem for pligten skal bære værket, især når man ikke kan aflønne folk. Som crew har jeg mest stået for challenges, ledelse og været idemand for diverse projekter, blandt andet DM i FM som jeg nu har gjort brugerstyret og spredt ud på de 3 danske sites.

Jeg er nu tilbage som almindelig bruger, og efter turen i crew på Managerlife i selskab med flere FMF folk, så er min verden blevet udvidet og bevæger mig frit rundt på de 3 sites. Det er dog først nu jeg for alvor deltager aktivt på FMF. Jeg slår mig mest på blogs som bruger og har vundet årets blogger de seneste 3 sæsoner på FMD. Jeg fulgte med i FMF blogkonkurrence og har tjekket blogs ud her på FMF. Jeg må sige jeg er imponeret, herinde havde jeg sq nok ikke vundet. At forummet så er pisse grimt og folks signatur driver mig til vanvid, det er en anden sag.

Jeg glæder mig meget til at følge lidt mere med i FMF og tror mit kendskab til sitet bliver større efterhånden som DM i FM udspiller sig. Indtil videre syntes jeg sitet virker godt bortset fra udseendet og de trælse signaturer.
« Seneste Redigering: 16 Okt 2011, 19:25 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #1: 16 Okt 2011, 19:26 »

Forummet grimt?
Det stikker ikke FMD da. Det er slet ikke til at holde ud!
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #2: 16 Okt 2011, 19:28 »

Forummet grimt?
Det stikker ikke FMD da. Det er slet ikke til at holde ud!

Det sagde jeg ikke noget om...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #3: 16 Okt 2011, 19:30 »

God start med at komme og kriterere.

Men velkommen til.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #4: 16 Okt 2011, 19:33 »

Det sagde jeg ikke noget om...
Nej...
Men alligevel...   Hævet Øjenbryn
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #5: 16 Okt 2011, 19:34 »

God start med at komme og kriterere.

Men velkommen til.

Ahh man må vel sige sin mening?

Jeg syntes FMF virker som et fint site, det er derfor jeg kigger mig lidt rundt især i blogs som utroligt godt.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #6: 16 Okt 2011, 19:59 »

Selvfølgelig skal man have lov til at sige sin mening, men at gøre det under sin præsentation så kan jeg ikke undgå at ryste lidt på hovedet.
Nu ved jeg ikke hvor meget du har kigget herind siden din oprettelse, men jeg antager at det ikke har været meget siden du nu præsenterer dig Smiley

Planen var nu også at der skulle have lavet et nyt design, men blev bekendt droppet igen. Om der foregår noget i baglokalerne skal jeg så ikke kunne sige.

Men hvad er det der er galt med udseende samt signatur?
For mig så synes jeg at det er let og overskueligt, men om det bare er fordi jeg er blevet vant til, det ved jeg ikke.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #7: 16 Okt 2011, 20:05 »

Nu mener jeg sagtens en person som Wester kan det i sin præsentation.
Nu er Wester vel for mange en anerkendt og respekteret person inden for FM-scenen.
Logged


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #8: 16 Okt 2011, 20:07 »

Om man er anerkendt og respekteret inden for FM-scenen er jeg røv ligeglad med. Det er bare et forkert signal at sende i mine øjne Wink
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #9: 16 Okt 2011, 20:08 »

Nu mener jeg sagtens en person som Wester kan det i sin præsentation.
Nu er Wester vel for mange en anerkendt og respekteret person inden for FM-scenen.

Dvs. nye personer inden for "scenen" må ikke brokke sig? Jeg er i øvrigt helt uenig - forummet er pissefedt.
Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #10: 16 Okt 2011, 20:09 »

Dvs. nye personer inden for "scenen" må ikke brokke sig? Jeg er i øvrigt helt uenig - forummet er pissefedt.

Jeg tror ikke du forstår det på den måde jeg mener det crazy
Og hvordan jeg mener det kan jeg ikke lige forklarer på skrift Smiley
Logged


Lavezzi
Gæst
 
Sv: Wester siger hej
« Svar #11: 16 Okt 2011, 20:10 »

Hej Wester,
Hvis(når) du får lavet en ny blog, vil du så poste den på FmF?
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: Wester siger hej
« Svar #12: 16 Okt 2011, 20:23 »

Velkommen til Wester Smiley

Udseendet skal du jo bare vænne dig til.. Ligesom man hurtigt bliver vant til at overse samtlige af TheX's indlæg Tunge

Håber da at du prøver dig af i på vores blogforum, som I mine øjne er væsentlig mere brugervenligt, når det kommer til blogs end FmD. Forhåbentlig vil du også afprøve dig selv i vores blogkonkurrence og se om du kan hamle op med alle de andre bloggere herinde Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #13: 16 Okt 2011, 20:58 »

Hvorfor er det dårlig signalværdig at sige sin mening? Det er jo ikke folk privat jeg jagter eller indholdet af siden. Jeg syntes som sagt FMF virker som en god side med kvalitet. Ja det er nok tilvænning der skal til med udseendet men de enorme signaturer er bare trælse. Jeg er nok bare en gammel mand der ikke ved hvad de unge vil have  Wink

Jo det kan da godt være man skulle prøve kræfter med de store drenge herinde med blogs men jeg har nok ikke en chance  Forlegen

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #14: 16 Okt 2011, 21:21 »

Selvfølgelig skal man have lov til at sige sin mening, men at gøre det under sin præsentation så kan jeg ikke undgå at ryste lidt på hovedet.
Nu ved jeg ikke hvor meget du har kigget herind siden din oprettelse, men jeg antager at det ikke har været meget siden du nu præsenterer dig Smiley

Planen var nu også at der skulle have lavet et nyt design, men blev bekendt droppet igen. Om der foregår noget i baglokalerne skal jeg så ikke kunne sige.

Men hvad er det der er galt med udseende samt signatur?
For mig så synes jeg at det er let og overskueligt, men om det bare er fordi jeg er blevet vant til, det ved jeg ikke.

Det er ikke meget jeg har været herinde siden jeg oprettede mig i 2006, så ny er jeg ikke men ukendt og på opdagelse er jeg  Smiley Jeg begyndte at komme herinde under den sidste blogkonkurrence da det faldt mig for øre at der var nogle gode blogs. Siden har jeg været forbi tit men uden at være aktiv men nu hvor jeg har postet DM i FM, så syntes jeg ligesom jeg vil gå lidt mere på opdagelse. For sitet virker ok med flere gode ting.

Ja husker noget om KongFjong der skulle designe noget eller? Synd det ikke blev til noget da designet er lidt gammeldags efter min mening. Det er dog mere signaturene jeg er lidt ked af, jeg syntes det er unødvendig støj der ikke bidrager til emnerne og bare fjerner fokus...

Det er dog små ting og havde ikke troet folk ville reagere sådan på det. For vil da nødig pisse nogen af på mine første dage som aktiv...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010