home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 398 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Introduktionsforum
| | |-+  Wester siger hej
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Wester siger hej  (Læst 4352 gange)
nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #15: 16 Okt 2011, 21:42 »

Her må jeg altså tage Wester parti, jeg kan heller ikke se det smarte eller fikse i signaturen. Men lad nu vær med at denne lille ting skal fjerne alt fokus, for at vi har fået en fantastisk og stor personlighed inden for FM-verden ind på sitet.

Velkommen til herfra! -Glæder mig meget til at høre flere fantastiske bedrifter med Manchester United fra din side .
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #16: 16 Okt 2011, 21:50 »

Her må jeg altså tage Wester parti, jeg kan heller ikke se det smarte eller fikse i signaturen. Men lad nu vær med at denne lille ting skal fjerne alt fokus, for at vi har fået en fantastisk og stor personlighed inden for FM-verden ind på sitet.

Velkommen til herfra! -Glæder mig meget til at høre flere fantastiske bedrifter med Manchester United fra din side .

Ahh det var lige store ord nok men tak for støtten  Smiley

Ja må nok heller prøve en blog herinde også i FM12 sæsonen men min stil er jo noget anderledes end dem herinde. Mine er jo meget simple og med korte indlæg. Nu må vi se om det kan fange nogen...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #17: 16 Okt 2011, 22:57 »

Det er ikke meget jeg har været herinde siden jeg oprettede mig i 2006, så ny er jeg ikke men ukendt og på opdagelse er jeg  Smiley Jeg begyndte at komme herinde under den sidste blogkonkurrence da det faldt mig for øre at der var nogle gode blogs. Siden har jeg været forbi tit men uden at være aktiv men nu hvor jeg har postet DM i FM, så syntes jeg ligesom jeg vil gå lidt mere på opdagelse. For sitet virker ok med flere gode ting.

Ja husker noget om KongFjong der skulle designe noget eller? Synd det ikke blev til noget da designet er lidt gammeldags efter min mening. Det er dog mere signaturene jeg er lidt ked af, jeg syntes det er unødvendig støj der ikke bidrager til emnerne og bare fjerner fokus...

Det er dog små ting og havde ikke troet folk ville reagere sådan på det. For vil da nødig pisse nogen af på mine første dage som aktiv...

Virker OK?! Det er da et kanont site! Ikke bare Danmarks, men verdens ticked off

Ej, men det er nu ikke fordi det pisser mig af, men jeg synes mere at det var lidt voldsomt at komme med kritik i sit præsentationsindlæg - men nok om det. Det har jeg kommenteret nok på nu Tunge

Og så til dit øvrige indlæg...

Det var KongFjong som skulle designe det ja. Det er klart det er lidt gammeldags da det jo har været dette design en hel del år, men som tidligere sagt, så synes jeg nu ikke det fejler noget. Men sammenlignet med øvrige forums så kan jeg nu godt se det lidt med dine øjne Wink
Det med signaturerne synes jeg nu egentlig minder meget godt om så mange andre forums. Der er jo også en begræsning på hvor meget der må og kan være Thumbs Up

Nå, men endnu en gang velkommen til(bage).

Altid godt med nogle brugere som har en hvis forstand for FM end eksempelvis X (crazy) lige har. Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #18: 16 Okt 2011, 22:59 »

Hej Wester. Dig kan jeg lide!
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #19: 16 Okt 2011, 23:10 »

Godt vi kunne mødes på halvvejen Skovlyst  Smiley

Jeg kan også godt lide dig IL. Du var en af grundene jeg kom på FMF for noget tid siden, da jeg jagtede blogskribenter til ML. Og der faldt jeg over dig og BenJoe og et hav af andre fede blogs...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #20: 16 Okt 2011, 23:29 »

Velkommen til. Jeg har fulgt lidt med på sidelinjen på ML, og du virker helt klart som en sej person Smiley.
Logged

Kolo Abib Touré

C 23
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #21: 16 Okt 2011, 23:33 »

Hej Wester.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #22: 16 Okt 2011, 23:35 »

Nå lidt kærlighed er der da i luften på FMF  Kys
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Cannavaro
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #23: 18 Okt 2011, 20:52 »

Hej med dig Wester, dig kender jeg Opstemt
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester siger hej
« Svar #24: 18 Okt 2011, 20:53 »

Hej med dig Wester, dig kender jeg Opstemt

Hej min gamle lærling  Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Wester siger hej
« Svar #25: 18 Okt 2011, 21:09 »

Vil nu give wester ret i designet af forummet... For mig går skriften meget ud i et og jeg mister lidt overblik faktisk.. Har tidligere spurgt il om der var noget nyt design i ærmet...

Vil dog sige at jeg har vendt mig lidt til det efterhånden.. Men man må vel have ønsker?Smiley..
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010