home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 927 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea FC
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC  (Læst 39887 gange)
TardCore
Ynglingespiller

Sv: Chelsea FC
« Svar #75: 27 Nov 2011, 01:33 »

Tak for rådet tardcore, det vil jeg bruge. Har prøvet at spille med torres og hulk eller lavezzi oppe foran , men torres er ikke kommet godt igang med 4 sæson så jeg takker Grin

Anytime! Smiley

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

brøndby fanen
Lilleputspiller
*

« Svar #76: 28 Nov 2011, 21:53 »

jeg vil lige spørge om i bruger courtois istedet for cech. og kan i anbefale et ungt talent på CM Thumbs Up Smiley Smiley Smiley Grin

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #77: 28 Nov 2011, 22:30 »

jeg vil lige spørge om i bruger courtois istedet for cech. og kan i anbefale et ungt talent på CM Thumbs Up Smiley Smiley Smiley Grin
Nej, det gjorde jeg ikke, da jeg anser Cech for en af verdens bedste målmænd. Derudover synes jeg du har et ganske godt talent i Josh McEachran, men ellers er Ross Barkley og Jack Rodwell da værd at kigge på. Bare for at holde det engelsk.

brøndby fanen
Lilleputspiller
*

« Svar #78: 28 Nov 2011, 22:52 »

Tak for rådet jakob e Smiley jeg bruger også josh mc eachran  men jeg mangler en til af de unge talenter. Og jeg er enig i at rodwell vil være et godt bud. Så jeg takker

krelle1987
Ynglingespiller

« Svar #79: 30 Nov 2011, 21:02 »

Lige et update fra mit Chelsea game er i gang med 3 sæson har lige fået min bestyrelse accept til et nyt stadion 58.341 tilskuer varme i banen og mulighed for overdækning til en værdi af 2,7 mia ddk puha Opstemt 2 liga sejere . 2 pladsen i chl sidste år tabte til barca bah ! Smiley drogba er blevet træner , Lampard er blevet 35 still going strong Opstemt .

brøndby fanen
Lilleputspiller
*

« Svar #80: 30 Nov 2011, 22:29 »

Har hårdt brug for en venstre back, da cole er stoppet og rayn bertrand er langtidskadet. 6 måneder Ubeslutsom

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #81: 30 Nov 2011, 23:06 »

Har hårdt brug for en venstre back, da cole er stoppet og rayn bertrand er langtidskadet. 6 måneder Ubeslutsom

Søg i "søger i spiller-tråden" men ellers er der altid en som Bale Smiley

Korzika
Gæst

« Svar #82: 04 Dec 2011, 11:38 »

Jeg er også gået i gang med Chelsea. Oprindeligt var meningen, at jeg ville spille 4-3-3, som Chelsea gør i virkeligheden. Men allerede i demoen fandt jeg ud af, at det nok ville være bedre med et systemskift. Jeg spiller med en smal diamant på midten:

Cech
Ivanovic Luiz Terry Cole
                Mikel
         Ganso Lampard
                 Mata
         Sturrigde Torres

Er lidt i tvivl om hvem der skal spille ved siden af Torres. Har givet Drogba chancen, men han har været helt væk. Hvordan spiller Drogba for jer? Og hvilken rolle bruger I ham i?

Jeg har også været aktiv på transfermarkedet:
http://i27.lulzimg.com/e66daeb6d4.jpg

I ligaen ligger jeg #1 med 2 point ned til nærmeste forfølger efter 6 kampe.
Så fik jeg endelig spillet min første sæson færdig.. Gik i stå i dette save, så fik lige spillet på nogle andre saves imens. Grunden til at jeg gik i stå var, at jeg havde et meget travlt slutprogram, og jeg var bange for at tabe det hele på gulvet. Derudover havde jeg rigtig mange skader, så det kunne have endt som Leverkusen for nogle sæsoner siden. Bl.a. var Cech ude, og var nød til at spille med Turnbull i et slutprogram, der bød på FA-CUP semifinale mod Liverpool, som jeg endte med at tabe 1-3 på straffespark i en ellers meget ensidig kamp. Slutprogrammet indeholdte også en Champions League semi mod Lyon, men takket være 120 minutters FA-CUP bold før den ene semi, og en frisparksscoring i 3 minutters overtid, så røg jeg ud samlet 3-2 mod en ellers overkommelig modstander. Heldigvis endte jeg med at vinde PRL efter et tæt parløb mod United, hvor jeg dog nok havde marginalerne på min side. Opstemt

Er stadig i 2 sæson pre-season, og jeg er skiftet til en 4-3-3: (forventer dog massere af rotation)
http://i42.tinypic.com/34t4wb4.png

brøndby fanen
Lilleputspiller
*

« Svar #83: 04 Dec 2011, 18:59 »

i min 3.sæson i chelsea efter jeg har været i brøndby og west bromich, har jeg købt
-balotelli fri transfer
-andy carrol fri transfer
- lucas andersen 172 mio i burnley. regner også med at få L.Suarez.
mit mål det er at vinde mesterskabet som sædvanligt. Grin
jeg håber jeg får udlejet Adrian og Romelu Lukaku.
jeg synes tråden med clelsea er gået lidt i stå, så få skrevet herind Wink

probst
Reserveholdsspiller

« Svar #84: 12 Dec 2011, 02:12 »

HVilken taktik har i haft mest held med?

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #85: 12 Dec 2011, 20:58 »

HVilken taktik har i haft mest held med?

Jeg spiller en 4-4-2 smal diamant, det virker godt for mig. Har så heller ikke prøvet andet Smiley

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

probst
Reserveholdsspiller

« Svar #86: 16 Dec 2011, 23:41 »

det her funger bare ikke!! jeg bliver ved med at ha 26 skud mod mål MEN KUN 4 indenfor rammen!!!!!!! ARGGGHHHHH

Guldbrand
Blogmester

« Svar #87: 16 Dec 2011, 23:45 »

det her funger bare ikke!! jeg bliver ved med at ha 26 skud mod mål MEN KUN 4 indenfor rammen!!!!!!! ARGGGHHHHH

Når det er at du er storfavorit, så prøv at spil defensiv/meget flydende.. På den måde lokker du modstanderne frem på banen, samtidigt med at du kan udnytte nogle hurtige omstillinger, og dermed fanger deres hold i ubalance.

probst
Reserveholdsspiller

« Svar #88: 17 Dec 2011, 01:14 »

Når det er at du er storfavorit, så prøv at spil defensiv/meget flydende.. På den måde lokker du modstanderne frem på banen, samtidigt med at du kan udnytte nogle hurtige omstillinger, og dermed fanger deres hold i ubalance.

okay, det bliver prøvprøvet med det samme!! TAK!  Smiley

ps. hvordan er det man kan smide et Sceenshot op på siden ?

probst
Reserveholdsspiller

« Svar #89: 17 Dec 2011, 11:05 »

for jeg vil gerne prøve at vise mit hold, for så kan i andre pro freaks hjælpe mig!! jeg er ved at blive sindsyg af, ikke at kunne få holdet til at fungere ordentligt!!! så hjælp mig lige med at kunne smide et ss op på tråden her!! aner ikke hvordan man gør!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010