Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 11:02:08
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
I dag
kl. 10:46:58
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23495
0 Brugere, 914 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejthanisandra
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Chelsea FC
0 Brugere og 35 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
14
Forfatter
Emne: Chelsea FC (Læst 39874 gange)
BuLa
Ynglingespiller
Sv: Chelsea FC
«
Svar #120:
12 Feb 2012, 17:30 »
mama99ai: Du er helt gal på den.
Der går lang tid, hvis Chelsea skal have et ny stadion. Siger CPO dig noget?
haaaps
Juniorspiller
«
Svar #121:
15 Feb 2012, 07:40 »
Så har jeg spillet 2.sæson færdig og er kommet i gang med den nye ..
Jeg sluttede som nr.2 i Ligaen efter City der stak helt af, og endte med 98point mod mine 89.
Top 6 var utrolig tæt ( med undtagelse af City selvf ) med kun 4point der skildte min 2plads for 5pladsen.
Jeg røg ligesom sidste år temmelig hurtig ud i Lagacuppen, hvilket egentlig passede mig fint nok.
FA'cuppen hev jeg dog hjem til min store glæde. Den blev vundet primært med alle mine unge spillere, men der blev nu os hevet et par af de store navne ind til nogen af de sværre kampe, da det rimelig hurtig stod klart at jeg ikke ville kunne vinde ligaen.
I Champions League gik det strygende, og vandt overlegent min pulje, med en Torres i absolute topform, og 1/8 finalen som blev spillet mod Leverkusen - præcis som sidste år - kom jeg os nemt videre fra, og jeg var begyndt at tænke på at jeg skulle ha' ravanche for sidste års 2. plads .. Men men men, så trak jeg City i kvartfinalen, og de viste sig desværre at være en tand for stærke ligesom i ligaen, og jeg var færdig.
Sæsonens helt store spillere var Mata som toppede min assist liste, og blev lidt overraskende den spiller med 2. flest mål overall i klubben. De mange mål skyldes - ud over at han bar er en målfarlig herre - at han i ca. halvdelen af kampene blev brugt i angrebet, da jeg var igang med at spille ind standard 4-3-3 ind i klubben, og den plads mestre han til UG. Så godt at jeg faktisk er igang med at oplære ham til positionen og har tænkt mig primært at bruge ham på den plads i fremtiden .
Shaqiri som havde en knald god sidste sæson startede hvor han slap, og hævet sågar sit spil endnu mere, med en masse mål, og assist der rakte til en 2.plads i klubben efter førnævnte - Helt klart mit bedste køb indtil nu
Torres havde en noget vaklende sæson der desværre os bød på en del længervarrende skader gjorde at han endte langt nede på Ligaens samlede topscorinsliste - dog stadig klubbens bedste - og han endte os som topscore i Champions League. Men overvejer at sælge ham i 3.sæson vinter transfervinduet , alt afhængig af hvor godt min nylighentet Regen samt Lukaku og Tevez ( blev hentet for 4.6millioner Euro efter 2.sæson )
- Nogen andre der har solgt ham og kan fortælle om i sys det har været godt eller dårligt ? Om han var svær at komme af med og hvor meget kunne i få for ham ?
What's the difference between a Scouser and a broken clock?
Even a clock is right twice a day!
amatøren
Lilleputspiller
«
Svar #122:
16 Feb 2012, 23:46 »
Jeg har lige spillet min første sæson med Chelsea. Det blev til en Premier league titel og Champions league titel.
Jeg kørte med en 4-5-1.
Jeg købte:
Lassana diarra til den defensive som erstatning for langtids skadet Essien.
Willian blev som regel spillet med, men var dog ikke en del af start 11-eren.
Lige op til Januar, blev Torres skadet i 8 måneder.
Så jeg hentede Lavezzi fra Napoli.
Cech
Lahm Terry Chiellini Cole
Essien
Ramires Lampard
Hulk Mata
Torres
Er lige begyndt anden sæson.
Har købt Aguero, der scorede 36 kasser i City forrige sæson.
+ Montoya på en fri, som reserve for Lahm.
mama99ai
Førsteholdsspiller
«
Svar #123:
17 Feb 2012, 08:43 »
Det lyder til at du er ved at have dig et rigtig fornuftigt hold
mama99ai
Førsteholdsspiller
«
Svar #124:
17 Feb 2012, 08:47 »
Citat af: haaaps 15 Feb 2012, 07:40
Torres havde en noget vaklende sæson der desværre os bød på en del længervarrende skader gjorde at han endte langt nede på Ligaens samlede topscorinsliste - dog stadig klubbens bedste - og han endte os som topscore i Champions League. Men overvejer at sælge ham i 3.sæson vinter transfervinduet , alt afhængig af hvor godt min nylighentet Regen samt Lukaku og Tevez ( blev hentet for 4.6millioner Euro efter 2.sæson )
- Nogen andre der har solgt ham og kan fortælle om i sys det har været godt eller dårligt ? Om han var svær at komme af med og hvor meget kunne i få for ham ?
Jeg har ikke prøvet at sælge ham, og havde egentlig heller ikke tænkt det - men hvis du vil sælge ham dyrest muligt, så ville mit bud være at vente til han bliver Wanted af en klub, men hvis det ikke er noget du vil vente på, så eventuelt sælge ham over nogle måneder, så du kan få mere end de £50 mio. klubben betalte for ham - jeg ved dog ikke om det er muligt, da jeg ikke har prøvet... omvendt er han vel også omkring 30 år i sæson 3., så hvis du skal have de store penge for ham, så er timiningen måske ike helt skæv..
Hvis du sælger ham, vil jeg gerne høre hvordan det gik
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
«
Svar #125:
22 Mar 2012, 10:22 »
Chelsea har været mit favorit hold siden 2001 hvor jeg startede med at spille Cm0102.
Jeg har først for nyligt investeret i FM12 og naturligvis skal jeg spille med Chelsea som det første. :-)
Jeg har spillet en halv sæson og ligger i meget sæt kamp om 1.pladsen med ManU, ManC og Spurs som dog er 4point efter. Afhængig af holdenes kampe skifter førstepladsen ejer næsten runde for runde. :-) Super fedt.
Jeg startede med at smide Malouda, Bosingwa og Ferreira på transferlisten. Dette indbragte mig 75mil i transferpenge oven i de 47mil som jeg havde fra start. Ydermere gav det yderligere luft i lønbudgettet som blev lettet med næsten 1mil på de tre spillers afgang.
Dette efterlod mig med kun Ivanovic på HB, så der skulle handles.
Jeg købte 2 HB, Torosidis og Romario.
Romario får jeg først efter 1.sæson pga arbejdstilladelse, han kostede kun 15mil.
Torosidis gav jeg 43mil for og han gjorde det rigtig godt i de 2kampe han nåede inden han blev skadet i 4mdr.
Det efterlod mig igen med kun Ivanovic på HB. Her valgte jeg at omskole Luiz til HB og sætte ham på intensiv back træning.
Det kan jeg klart anbefale, han er virkelig en habil back spiller. Hans snit ligger pt på 7.65..
Det gør så at det er fast med Cahill og JT på CB pladserne.
Min startende 11 er således:
Cech
Luiz Terry Cahill Cole
Mikel
Lampard Ramires
Sturridge Mata
Torres
Grunden til det er Mikel der ligger som DMC er at Essien er skadet i 8-9mdr.
Bænk:
Turnbull
Ivanovic
Drogba
Meireles
Afellay
Romeu
Bertrand
Handler ind:
Ibrahim Afellay fra Barca - 23mil
Torosidis - 43mil
Romario - 15mil
Handler ud:
Malouda til PSG - 50mil
Bosingwa til ? - 20mil
Ferreira til ? - 5mil
Jeg kan sgu ikke huske hvor de to backs røg hen..
Her i januar vinduet har jeg handlet følgende:
Muniesa fra Barca - kommer på fri transfer efter sæsonen
Forhandler med Blackburn om Hoillett, hans kontrakt udløber efter sæsonen, men jeg kan ikke sige "approach to sign" hvilket undrer mig lidt.
Drogba har forlænget 1 år og gået fra 900.000 til 580.000 i løn - meget lækkert.!
Fremtidige handler jeg planlægger:
Eden Harzard.
Marek Hamsik.
Lavezzi.
Men jeg aner ikke hvad mit budget blir efter sæsonen. :-)
Taktikken jeg benytter er en modificeret udgave af Westers - Gung Ho taktik.
Den fungerer rigtig godt til Chelsea så længe det er a-kæden der spiller. Midtbanen skal være passnings sikre for at den fungerer optimalt.
ChL:
Jeg syns jeg havnede i en svær gruppe med; Ajax, Napoli og Valencia
Takket være Gung Ho taktikken gik jeg igennem gruppen med max point :-)
Jeg skal møde Marseille i 1/8 dels finalen.
Carling Cup:
Her måtte jeg takke af allerede i første kamp mod Southampton efter forlænget
Det var rent reservehold jeg stillede med, men syns alligevel det var skuffende.. Det har dog givet mig belejlige pauser undervejs som gør jeg ligger rigtig godt til i toppen af PL.
Ser med spænding frem til den sidste halvsæson
Love the Blues
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
«
Svar #126:
28 Mar 2012, 11:51 »
er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig her?
Jeg mødte QPR i Fa Cuppen og fik en kæmpe snitter på 0-5 på udebane :-(
Så går de næste kampe i PrL som de skal indtil jeg i februar 2012(1.sæson) møder QPR i PrL denne gang på hjemmebane, igen løber jeg ind i en kæmpe afklapsning på 0-4..
fans og bestylrese er mildest talt ikke tilfredse og det kan jeg godt forstå.
For det er stik imod spil og chancer i begge de nederlag, QPR er super kyniske på de chancer de har.
Min start 11 er som beskrevet i førnævnte indlæg
andre der har prøvet det samme? de øvrige kampe i PrL og ChL går som planlagt, men lige med QPR er jeg ude og skide..
Love the Blues
smed1977
Landsholdsspiller
«
Svar #127:
28 Mar 2012, 14:26 »
Så vidt jeg husker, så benytter QPR meget deres wings. Kan du bekræfte, at deres mål ofte bliver lavet efter indlæg? Jeg tror dine backs er for offensive. Et andet træk kunne være at smide dine wings ned som brede midtbane i kampene imod QPR..
«
Seneste Redigering: 28 Mar 2012, 14:36 af smed1977
»
Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi 2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
«
Svar #128:
28 Mar 2012, 15:31 »
Citat af: smed1977 28 Mar 2012, 14:26
Så vidt jeg husker, så benytter QPR meget deres wings. Kan du bekræfte, at deres mål ofte bliver lavet efter indlæg? Jeg tror dine backs er for offensive. Et andet træk kunne være at smide dine wings ned som brede midtbane i kampene imod QPR..
Jeg vil helt sikkert prøve sidstnævnte mulighed..
Deres mål er faktisk mest på "through ball" og jeg vil da mene at Luiz/Ivanovic/Cahill sagtens kan følge med Zamora og Cisse... Ved godt Cisse er hurtig, men det er Luiz og Cahill også..
Love the Blues
smed1977
Landsholdsspiller
«
Svar #129:
29 Mar 2012, 09:00 »
Citat af: Roberto_Baggio 28 Mar 2012, 15:31
Jeg vil helt sikkert prøve sidstnævnte mulighed..
Deres mål er faktisk mest på "through ball" og jeg vil da mene at Luiz/Ivanovic/Cahill sagtens kan følge med Zamora og Cisse... Ved godt Cisse er hurtig, men det er Luiz og Cahill også..
Så vil jeg hellere anbefale dig at lade din deffensive linie stå dybere. Det skulle gerne tage de muligheder.
Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi 2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser
lejones
Landsholdsspiller
«
Svar #130:
29 Mar 2012, 18:57 »
Ser ud til at være meget spændende at spille med chelsea.. Kunne være mange skulle prøve.. Er de stadig meget rige? Smider Abra stadig penge i transferkassen?
mama99ai
Førsteholdsspiller
«
Svar #131:
30 Mar 2012, 11:17 »
Der er stadig masser af penge at gøre godt med, men spillerne har også nogle ret høje lønninger - så du har ikke overskud før du får gjort op med det
bobbefar
Gæst
«
Svar #132:
25 Apr 2012, 18:57 »
så køber jeg willian og hvad sker der så ?
i aller første kamp, bliver han skadet i 3-4 måneder, det er nedern !!!
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #133:
17 Maj 2012, 07:26 »
Jeg er selv lige startet med Chelsea, et spil jeg regner med at spille langt med, det er planen at det er mit sidste fm12 spil.
For at gøre tingene mere realistiske, så har jeg valgt at man ikke må købe spillere i første transfervindue, alt andet synes jeg er lidt plat, når spillet endda er opdateret med transfers fra i sommers og januars transfervindue.
Jeg er ikke kommet så langt endnu, har valgt at have fokus på trænere på free som kan bidrage. Udover det, så er den tidligere Real Madrid spiller, Mahamadou Diarra, hentet ind på en free, da Essien jo er skadet i 8 måneder fra starten. Han er naturligvis kun hentet for 1 sæson, og er backup på def midt.
Taktik:
Jeg har valgt at lave 3 taktikker at arbejde med.
Efterhånden er det den klassiske: 4-1-2-2-1
Problemet med den er at der skal bruges 2 kanter, her er Chelsea ikke så godt besat.
4-2-3-1:
Har valgt at rykke trekanten, så jeg spiller med en off midt i stedet for def midt.
4-3-1-2
Kompakt midtbane, dog med 2 angribere hvis Torres og Drogba skal spille sammen.
Langtidsskader (27 august):
Essien er skadet fra start. På nuværende tidspunkt har han 5-6 måneder tilbage.
Sturridge har brækket benet og er forsat ude i 3/4 måneder.
Kort:
Kalou er ude med en brækket ankel - 2-4 uger ude endnu.
Ivan er ude med sportsbrok. Heldigvis er han klar igen om en uges tid.
Terry har også været ude med en skade og har ikke været med i de hidtil spillet kampe.
Drogba har heller ikke fået kampe, da han også har været skadet. Er dog tilbage i træning nu.
Lodtrækning til Chl:
Chelsea
Zenit
Ajax
Dortmund
En lidt blandet lodtrækning, ærgerligt at jeg får Dortmund fra 4 seedet. Skal selvfølgelig gå videre.
Kampe indtil videre:
Chelsea - Fulham (0-1) Ruiz
Jeg prøvede min 4-3-1-2, selvom Drogba var skadet, så fik Torres og Lukaku chancen på toppen. Selvom chancerne var der, så blev en dødbold afgørende. Min system med 2 på toppen fungerede ikke perfekt, og en meget dårlig start på min Chelsea karriere.
Arsenal - Chelsea (0-1) Torres
Sådan! Jeg frygtede lidt endnu et nederlag mod en lokal rival. Jeg valgt min 4-1-2-2-1 system med Mikel som den defensive.
Line up: Turnbull, Cole, Luiz, Cahill, Bossen, Mikel, Lampard, Rami, Malou, Mata, Torres.
Skader: Cech, Terry, Kalou, Drogba, Essien, Sturridge.
Torres headede den ind efter indlæg af Cole og 3 vigtige point var i hus. Fremover vil jeg have fokus på at min 4-1-2-2-1 opstilling er den primær taktik.
Det er det jeg har spillet indtil videre.
Hvis jeg nu havde penge til indkøb fra start vil spillet nok havde været lidt lettere, da jeg tydeligvis mangler en god kant. Men synes det er mere spændende at spille med den trup som den nuværende manager også arbejder med, udover Diarra som blev hentet ind.
Mine mål:
Top 4, skal i Chl næste år. Jeg går selvfølgelig efter titlen.
Semi finalen i Chl er målet, der skal lidt lodtrækningsheld til, da jeg ikke føler at nuværende trup er bred nok ved skader.
FA og Carling cup.
Jeg vil gå lidt mere op i FA cupen, men mit fokus er på Chl og PL:
Hvordan går det med jeres spil ?
«
Seneste Redigering: 17 Maj 2012, 07:28 af BlaZZo
»
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #134:
17 Maj 2012, 14:35 »
Jeg er også lige startet op med Chelsea. Synes de har et rigtigt spændene hold, der samtidig kan forbedres på flere punkter. Mit primære fokus bliver ihvertfald på at forbedre ungdomsfacilitetern
e, så jeg kan få flere talenter fra egne rækker på førsteholdet. Den første spiller jeg regner med at køre ind bliver Nathaniel Chalobah. Han har et kæmpe potentiale, og med oplæring fra John Terry, kan jeg næsten ikke tro andet end at det bliver godt.
Min taktik er en 4-2-3-1, hvor der fokuseres på roligt og kontrolleret offensivt spil. Derfor er filosofien og mentaliteten sat til Kontrollerende og Balanceret.
Omdrejningspunktet bliver trekanten på midten. Lampard kommer til at spille den offensive midt. Han har fantastiske playmaker stats, og er derudover en utrolig farlig afslutter. Han kan blive rigtig giftig at have liggende bag Drogba/Torres.
Spillerne på det to centrale pladser skal være mere tilbagetrukket. De skal reducere rummet mellem de to midterstoppere, samt være med i det opbyggende spil. Ved at have dem trukket lidt tilbage i banen, skaber de også lidt dybde, og kan være to spilstationer for mine fire offensive spillere, hvis der ikke er plads til at bryde igennem modstanderens forsvar. Det er en plads som Romeu, Mikel og Meireles skal dække, samt Essien når han kommer tilbage fra sin lange skade.
Juan Mata kan man selvfølgelig heller ikke komme uden om. De fleste ville nok have spillet ham inde på den offensive midt i stedet for Lampard, men jeg har valgt at sætte ham ud på venstrekanten som en "inside forward". Han har fantastiske playmaker stats, og derudover er han ligesom Lampard, en glimrende afslutter. Ved at sætte ham på kanten håber jeg at jeg kan sprede kreativiteten ud på helebanen, i stedet for at det kun er centreret inde på midten. Det skulle forhåbenligt give nogle flere mål.
I den anden side skitter jeg mellem Sturridge og Kalou. De er ligesom Mata en "inside forward", men jeg forventer at de kommer til at søge mere direkte mod målet. De kommer til at fungere mere som end angriber end Mata gør. Det skal skabe lidt variation i spillet.
Defensiven er rimelig standard. Ikke så meget at fortælle om der. En standard firebacks kæde med offensive backs.
Indtil videre har jeg spille fire kampe i ligaen. Det er blevet til en uafgjort, to sejre og et nederlag. Hverken en god eller dårlig start. Målet er selvfølgelig medaljer, hvorfor jeg går efter en top 3 og champions league kvalifikation. Det bliver svært, men jeg tror på det.
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »